Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys...:Haluaa tietää mistä teidän sohva on ostettu! Haluaa samanlaisen. Tai siis toisenvärisen, mutta muuten...
onnistuukohan linkitys http://www.asko.fi/tuotteet.php?etsittava=nicosia&x=0&y=0
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys...:Haluaa tietää mistä teidän sohva on ostettu! Haluaa samanlaisen. Tai siis toisenvärisen, mutta muuten...
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Harmikki:Mulla samoja kuin muilla eli olohuoneen seinille esim. kukkia, tauluja, valokuvia tai sisustukseen sopiva kello niin ja sit sopis kans hyllykkö mihin voi laittaa jotain kivaa koristetta. Olkkarin ja keittiön verhot vaihtoon ne ei oo tältä vuosituhanneltaKeittiössä tai olkkarissa ei oo ollenkaan ikkunalautoja niitä vois kans harkita...... Muuten sulla on kauniita huonekaluja ja muutenkin nätti ja siisti koti
![]()
juu mä laitan sitten joulun jälkeen oloskiin paneeliverhot tai sitten rengasverhot, en tiijä vielä.. kai![]()
Mutta keitsan verhoista mä taas tykkään (koska tein ne itte) :snotty:Ei vais, mulla on hyvä selitys tähän, miksi keittiön verhot on tuollaset.. Meillä on helevetin rumat verhokiskot/peitelaudat joka huoneessa (paitsi olkkarissa nyt..) ja siksi on tuo kappa ja sivuverhot taas täytyy olla sen vuoksi, että tuolla vasemmalla seinällä menee lämmitysputket eli ne piilotettu :|
Mutta noi taulut.. kääk! Mistä sellasia kivoja löytää? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:ihan ohi aiheen, mut miksi lapsella on noin jumalattomasti tutteja????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vautsi mikä tuttiarsenaali :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:Weaselille tiedoksi, että minä olen katsellut tätä soffaa. Joten aika samanlainen maku
http://www.kruunukaluste.fi/web-content/sohvakalusteet/modena.htm
Alkuperäinen kirjoittaja meikkipää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vautsi mikä tuttiarsenaali :xmas:
no se oli ainut mihin huomio kiinnitty, sori, aapee...
aika vaikea sisustettava tuo olkkari, keittiö ok, verhot tosin vaihtaisin. Liian pitkät ainakin ovat.
Aika raskas sohvakalusto tuon kokoiseen huoneeseen? mä vaihtaisin verhot ja maton, ja veisin ton lasiovisen kaapin toisaalle; se ei "kuulu joukkoon"?
Jos sohvakalusto jää, lipasto pois, liikaa tavaraa kiinni toisissaan. joku avoin lipasto tai hyllykkö voisi sopia paremmin? Sopisiko tv taso ikkunan alle?
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:no kun osa on kulkeutunu meille mummilasta ja pari tuttia on hoitolaukusta ja loput sitte on kotitutteja, onks niitä muka liikaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:tai no hetko, onko vuokraasunto?
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:tai no hetko, onko vuokraasunto?
ei vaan oma.. mutta kuten jo sanoin, noita valkosia seiniä ei tod. maalata, kun ne on just puoltoista viikkoa sit maalattu.
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Marina:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:no kun osa on kulkeutunu meille mummilasta ja pari tuttia on hoitolaukusta ja loput sitte on kotitutteja, onks niitä muka liikaa?![]()
Eiköhän se tuttimäärä ole jokaisen oma valinta =)
Meillä ei koskaan ollut kun max 3 tuttia yhtäaikaa "käyttökunnossa". Kahde tutin paketti keitettiin käyttöön kun oli edellisestä paketista toinen enää käytössä
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:tai no hetko, onko vuokraasunto?
ei vaan oma.. mutta kuten jo sanoin, noita valkosia seiniä ei tod. maalata, kun ne on just puoltoista viikkoa sit maalattu.
Ai, en jaksanu lukea kokonaan. Mun vika, sorry. Valkoset seinät on _mun_ mielestä vaan jotenki niin.. vaikeat?
Tai sit oon vaikia vaan omassa päässäni
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja Aina Marina:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:no kun osa on kulkeutunu meille mummilasta ja pari tuttia on hoitolaukusta ja loput sitte on kotitutteja, onks niitä muka liikaa?![]()
Eiköhän se tuttimäärä ole jokaisen oma valinta =)
Meillä ei koskaan ollut kun max 3 tuttia yhtäaikaa "käyttökunnossa". Kahde tutin paketti keitettiin käyttöön kun oli edellisestä paketista toinen enää käytössä
Nojuu siis tuossa on monta sellasta tuttia jotka joutas periaatteessa jo roskiin.. siis tarkistan vetämällä tutit joka pesukerralla ja ei vielä sellasta vaaraa oo, mutta tossa on vanhempia tutteja ja sit uudempia, mut en oo viitsiny käyttökelposia heitellä poiskaan vielä.. Ja mulla on semmonen typerä tapa, että otan aina kaapista keitetyn puhtaan tutin joka päiväunille jne. aina siis kun tutin tarvetta nyt vaan ilmenee :ashamed: siks niitä on monta ettei tarvi kokoajan keittää, vaan kerran päivässä riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja LLL:tai no hetko, onko vuokraasunto?
Ai, en jaksanu lukea kokonaan. Mun vika, sorry. Valkoset seinät on _mun_ mielestä vaan jotenki niin.. vaikeat?
Tai sit oon vaikia vaan omassa päässäni
JuuKyllähän me paljon värejä mietittiin ja mietittiin tolle tv-seinälle alunperin tapettia.. mutta tuli kiirus ja rohkeus petti.. oltais haluttu jotain räväkkää mut ei sit kumminkaan uskallettu, kun pohdittiin että jos vedetään överiks.