mitä mieltä mun kropasta? arvioikaa paino? voinko mä pitää tämmösiä vaatteita, näyttääkö ihan hölmölle läskien takia?

Hieno paita. Jättäisin kans vyön pois tai laittaisin lanteille löysästi jonku punotun vyön tai huivin. Pidemmät leggingsit, puoleen sääreen, ei ihan nilkkoihin asti. Ja arskat päälaelle tai silmille, kiva koru ranteeseen ja samaa sarjaa kaulalle. Ballerinat tai muut kevyet mustat kengät. Mukavia aurinkopäiviä!

Hyvät muuten mutta jos litistävät housut/korsetti jottei jenkkakahvat näy noin hyvin? Muuten minusta hyvin valitut leikkaukset ja värit, tuo musta vyö (?) saa aikaan vyötäröä ja hieman siten häivyttää pömppömahaa. Leveämpi tunika väärän mittaisena vain korostaisi vatsaa...

vielä kun valitset kengät jotka saa nilkat näyttämään sirommilta niin minusta aivan erinomainen asu :)

Mä saan "haukkua", koska mulla on samanlainen kroppa ;) Paita saisi olla vyötärön kohdalta löysempi, että makkarat eivät näkyisi niin selkeästi. Vyö vaan kiinnittää enemmän huomiota vatsamakkaroihin.

Minusta sinä näytät ihan hyvältä :)

Liikakiloja on turha piilottaa löysien "kaapujen" alle - kaikki tietää kuitenkin että niitä kiloja on. Mielummin kantaa kilonsa kunnialla.

Ei niitä kiloja tarvitse kaapujen ja telttojen alle piilottaakaan, mutta on olemassa varmasti paremmin istuvia, ei niin jenkkoja korostavia paitoja.
Kannattaa myös hankkia legginsit jotka ei kiristä vyötäröä ja laittaa paidan alle tiukka toppi. Mun mielestä löysä, hyvin istuva tunika on kauniimpi kun tiukka paita joka paljastaa ihan kaiken.
Mä myös kannatan puoleen sääreen ulottuvaa leggins-pituutta.

A-linjainen tunika/mekko ja pitkät legginssit sopisivat paremmin ja siihen kivat ballerinakengät.Jos noiden lyhyiden housujen kanssa laitat ballerinakengät,niin lyhentävät ja paksuntavat jalkojasi,varsinkin jos niissä on remmi jalkapöydän päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Minusta sinä näytät ihan hyvältä :)

Liikakiloja on turha piilottaa löysien "kaapujen" alle - kaikki tietää kuitenkin että niitä kiloja on. Mielummin kantaa kilonsa kunnialla.

PEESI!!! Vaikken ylipainoinen itse olekkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hieno paita. Jättäisin kans vyön pois tai laittaisin lanteille löysästi jonku punotun vyön tai huivin. Pidemmät leggingsit, puoleen sääreen, ei ihan nilkkoihin asti. Ja arskat päälaelle tai silmille, kiva koru ranteeseen ja samaa sarjaa kaulalle. Ballerinat tai muut kevyet mustat kengät. Mukavia aurinkopäiviä!

Jos leggarit päättyy puoleen sääreen, niin ne päättyy säären leveään kohtaan eli korostaa paksuja sääriä, joten EI!

Ja koska lanteilla on jenkkikset, sitä leveyttä ei korosteta vyöllä vaan vyön pitää olla kapeimmalla kohtaa kuten kuvassa!

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Ei muuten vikaa, mutta kuvasta päätellen sulla on tosi huonot alusvaatteet! Sellaiset vyötärölle ulottuvat sopivat "muotoilevat alushousut" tekis varmasti jo paljon.

Jep. Jos on löysää, on tärkeää olla kunnolliset, muotoilevat alusvaatteet.

laita semmoset leggingsit jotka on sääripituiset tai sitten pitkät. sulla on samanmuotoinen kroppa kuin mulla, laihat jalat ja läski kerääntyy mahaan. Mulla on just kans tuommonen että lantio on kapeampi kuin vyötärö :)

Pähkinänkuoressa: ei vaakalinjoja kuten vöitä, jakunhelma tai hihansuu vartalon leveimmällä kohtaa! Korosta hyviä puolia, häivytä huonoja. Oikean kokoiset alusvaatteet, jotka ei tee makkaroita tai kaksoispakaroita/tissejä.

Muuten näyttää ihan hyvältä, mutta tosiaan legginsien pituus siihen puoleen pohkeeseen, niin on hyvä. :) Tollaset polvitaipeeseen jäävät leventää kauheesti pohkeita.

Yhteistyössä