mitä mieltä mun kropasta? arvioikaa paino? voinko mä pitää tämmösiä vaatteita, näyttääkö ihan hölmölle läskien takia?

Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
en yhtää tiiä minkälaiset vaatteet mulle sopis, ku tuo maha on ainainen ongelma....

Sinulla on kaunis muodokas vartalo, mutta tuossa asussa muuttaisin just jenkkakahvojen kohtaa vähän löysemmäksi. Ei paljoa, jottei olisi teltta. Rinnan alapuolelta hiukan levenevä malli.

Ensinnäkin, et hautaudu isojen a-linjaisten kaapujen alle, sillä se se vasta suurentaakin entistä enemmän uhkeaa olemusta, leventää lantiota jne.

Tuollainen asu on ihan hyvä, mutta älä laita rintojen alle / vatsan yläpuolelle vyötä sillä se korostaa vatsa / vyötärölinjaa entisestään. Jos vyötä haluaa käyttää, niin mieluummin sitten leveää ja lantion kohdalla pidettävää. Ja lyhyet leggarit pois / vaihto ne pitempään malliin.

Niin ja ehdottomasti muotoilevat alusvaatteet käyttöön, ainakin juhlissa. Ja alushousut muutoinkin korkeammalla vyötäröllä olevia, jos haluaa jenkkiksiä siloitella.

Mä ehdottaisin sijoittamista hyviin liiveihin, ellei jopa bodyyn tai korselettiin. Ne tekee ihmeitä eikä näy päälle.

Ja tuollaiset olkaimettomat topit varsinkin vaatii hyvän tuen kurveille.

Katso peilistä ne kohdat itsestäs josta tykkäät ja ne jotka nyt vähän vähemmän miellyttää, ja sitten koitat korostaa niitä ensimmäisiä ja häivyttää jälkimmäisiä. Ei tarvi telttaan pukeutua mutta kiinnitä katsetta sun hyviin puoliin, älä huonoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Mä ehdottaisin sijoittamista hyviin liiveihin, ellei jopa bodyyn tai korselettiin. Ne tekee ihmeitä eikä näy päälle.

Ja tuollaiset olkaimettomat topit varsinkin vaatii hyvän tuen kurveille.

Korselettia ennemmin käyttäyisin ihan korsettia.

en olekaan ennen ajatellut että käyttäisin muotoilevia alusvaatteita...täytyypä ostaa ja koittaa :)

Ja käytä aikaa niiden sovittamiseen, varsinkin jos et ole niitä ennen koettanut. Voivat aluksi tuntua epämiellyttävältä, kun ne on aika timmit :)

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
en olekaan ennen ajatellut että käyttäisin muotoilevia alusvaatteita...täytyypä ostaa ja koittaa :)

Ja käytä aikaa niiden sovittamiseen, varsinkin jos et ole niitä ennen koettanut. Voivat aluksi tuntua epämiellyttävältä, kun ne on aika timmit :)

ok, eli aikaa, rahaa ja hermoja :D en nimittäin tykkää yhtään puristavista vaatteista...mutta kai sitä pitää kauneuden eteen vähän joskus kärsiäkin...

eli oon siis 88kiloa ja 163cm pitkä....nuo on niin valtaisat nuo jenkat että niitä on vaikea piilottaa...ja vaikee löytää sopivia vaatteita yleensäkään...mutta kiitän mielipiteistä, ne tuli tarpeeseen :)

balleriinat jalkaan ja eiku menox! oot saman pitunen ku minä, mutta 14kg painavampi.. eli koska sinä et ole mielestäin lihava (vatsaa on kyllä)niin täytyy katsoa itseäkin hieman hellemmin silmin ;) ja eka asu parempi ku toka! mielestäni :)

Mä näytin aika samalta 20 kiloa sitten ja mulla oli paljon villatakkeja ja takkeja, jotka on vyötärön kohdalta kapeita. Ne sitten auki niin antoivat sellaisen vaikutelman, että on vyötärö :D

Ja sit tunikoita, joissa kapein kohta rinnan alla. Niitä piti kyllä ihan hakemalla hakea, että eivät leventäneet. Tarpeeksi pitkä tunika joka levenee alaspäin nätisti niin näyttää hoikemmalta. Ja aina mulla oli korkkarit jalassa. Lisäpituus kun saa näyttään laihemmalta.

Yhteistyössä