Noniin en jaksa enää tuota idioottimaista ketjua...

  • Viestiketjun aloittaja Opri.
  • Ensimmäinen viesti
Opri.
Ihan ihmeellistä.

Pyysin vain äiti seuraa Joensuusta, niin sitten tekstiä tulee ihmisiltä 9 sivun verran, jossa AINOASTAAN YKSI ilmoitus äiti seurasta Joensuussa...

Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa????

Siis jos et ole Joensuusta, et olisi vastannut.

Sitten siellä haukutaan mun mies pystyyn, meidän parisuhde, mun iästä tulla äidiksi jne...

Tätä paskaa niinku YHDEKSÄN SIVUN VERRAN, YHTEEN ÄITISEURA HAUN ILMOITUKSEEN JOSTAIN JOENSUUN SEUDULTA!

Nyt valoja päälle ihan oikeasti. Mä en edes jaksa vastata enää niihin älyttömiin kommentteihin ja ikinä pyytänyt multa edes kysymään mitään. :D

Tähän voi kuitenkin ilmottautua vielä niitä pienten lasten (vauvojen) äitejä joensuusta jos haluatte! :)
 
"vieras"
Lopeta jo. Älkää helvetissä vastatko tälle feikille.

Sähän olet ap nettikiusaaja, jos etsit täältä oikeasti palstan ulkopuolista seuraa ja jatkat valehtelua heille. Miksi kiusaat?
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28480163]Lopeta jo. Älkää helvetissä vastatko tälle feikille.

Sähän olet ap nettikiusaaja, jos etsit täältä oikeasti palstan ulkopuolista seuraa ja jatkat valehtelua heille. Miksi kiusaat?[/QUOTE]

En minä kiusaa ketään?

En ymmärrä miksi en saisi etsiä äiti seuraa omalta asuinpaikkakunnaltani kerta minusta on tulossa äiti? :D
 
"ttt"
...äiti-seuraa todellakin kaipaat. Jotakuta kuka opettaisi elämän realiteetteja, mm. siitä mitä itsestä ja perheestä kannattaa julkisella palstalla kertoa.

Aikuisen ihmisen opastusta kaipaat, paljon on opittavaa ennen vauvan syntymää.
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28480209]Sitten kannattaa laittaa asianmukaista viestiä vaikka tuonne Äidit alle 20-vuotta tai Tapaillaan-osioon ennemmin kuin kaikille, niin ja varmimmin vielä tavoitat kavereita, kun rekisteröidyt :)[/QUOTE]

No en tiedä uskallanko kohta edes enää.. kun kaikkia sekopäitä mullekin näköjään täällä kirjottelee. :s
 
Opri.
[QUOTE="ttt";28480222]...äiti-seuraa todellakin kaipaat. Jotakuta kuka opettaisi elämän realiteetteja, mm. siitä mitä itsestä ja perheestä kannattaa julkisella palstalla kertoa.

Aikuisen ihmisen opastusta kaipaat, paljon on opittavaa ennen vauvan syntymää.[/QUOTE]

Justiisa...

Jos sinäkin olisit vaikka hiljaa, jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, toisin sanoen vastausta tuohon hakemukseen. :)
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28480224]Ihan yhtä paljon kuin sinä olet 19v ja raskaana.

Jos olit yhtä kova satujen kertoja ja kusettaja koulussakin, niin todellako vielä ihmettelet ettei sinulla ollut kavereita?[/QUOTE]

Kato nyt.

Sä oot ite joku hemmetin sairas.. houkuttelet mut tapaamiseen jonnekin, etkä aio tullakkaan. Sitten syytät minua joksikin kiusaajaksi ja keksit että itse olet tulossa mukamas paikalle..
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28480232]Kannattaa aloittaa puhtaalta pöydältä. Rekisteröidy, niin kyllä se siittä :)[/QUOTE]

No en tiedä uskallanko enää mitään tehdä, kun jengi ihan sekopäistä täällä!

EI nämä vittu ole oikeasti kenenkään äitejä ja isiä tai ainakaan suurin osa.

Nimittäin kukaan aikuinen ja järkevä lapsen vanhempi ei mellasta noin...
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28480248]Ja sinä niistä pahin.[/QUOTE]

No oompa ihan hirveen paha kun pyydän 19-vuotiaana raskaana olevana nuorta äiti seuraa mulle joensuusta!!!!

Etköhän siis ite oo aika pahansuopa.
 

Yhteistyössä