Noniin en jaksa enää tuota idioottimaista ketjua...

  • Viestiketjun aloittaja Opri.
  • Ensimmäinen viesti
"ttt"
No en tiedä uskallanko enää mitään tehdä, kun jengi ihan sekopäistä täällä!

EI nämä vittu ole oikeasti kenenkään äitejä ja isiä tai ainakaan suurin osa.

Nimittäin kukaan aikuinen ja järkevä lapsen vanhempi ei mellasta noin...
Kukaan järkevä aikuinen ei myöskään jaa henkilökohtaisia tietojaan palstalla joka on kaikille avoin. Sinua varoitettiin - ja sinulle kerrottiin että ei ole kovin fiksua jakaa elämää noin avoimesti, meistä moni, oikea aikuinen tiedostaa rajan julkisen ja ei julkisen tiedon välillä. Nykyään nuorilla vaan tuo tajunta ton suhteen on hämärtynyt. Ja siihen sinä oikeasti tarvitsisit aikuisen ohjeistusta.
 
"vieras"
Sä sietäsit sekopää saada nokkaas kyllä niin pahasti ettei tosikaan..
Anteeksi? Ehdotin sinulle vain toiseen osioon siirtymistä ja rekisteröitymistä ja kun se ei kelvannut, totesin, että parempi lienee poistua täältä kokonaan.

Kai olet jo oppinut, että "vieraita" voi olla monta samassa ketjussa.

Kuten Booty P. ehdotti, hengittele rauhassa. Kukaan ei tahdo sinulle pahaa.
 
Opri.
[QUOTE="ttt";28480268]Kukaan järkevä aikuinen ei myöskään jaa henkilökohtaisia tietojaan palstalla joka on kaikille avoin. Sinua varoitettiin - ja sinulle kerrottiin että ei ole kovin fiksua jakaa elämää noin avoimesti, meistä moni, oikea aikuinen tiedostaa rajan julkisen ja ei julkisen tiedon välillä. Nykyään nuorilla vaan tuo tajunta ton suhteen on hämärtynyt. Ja siihen sinä oikeasti tarvitsisit aikuisen ohjeistusta.[/QUOTE]

Hehee..

Ei mulla ole kuule hämärtänyt päässä yhtään mikään, jaan ne tiedot justiinsa mitä itse haluan. Eikä siinä ollut mitään kauhean henkilökohtaista edes.
 
ohhoh
Sä sietäsit sekopää saada nokkaas kyllä niin pahasti ettei tosikaan..
No nyt kyllä viimeistään särähti ja pahasti. Yritin uskoa sinuun, mutta tämän viestin jälkeen en enää. KUKAAN 19-v raskaana olija ei kirjoita näin, jos etsii vain vertaisseuraa. Tämä palsta on kyllä erittäin huono sellaiseen. Jos olisit viattomuuksissani aloitukseksi kirjoittanut, et olisi jaksanut vastailua jatkaa 9 sivun verran etkä avata uutta ketjua asiasta. Tämä kommenttisi on kamala. Kimmoko sen kirjotti vai sä?
 
"vieras"
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2233929-30-vuotiaan-miehen-ja-18-vuotiaan-naisen-parisuhde-voiko-toimia/

Tässä ap:n "mies", eli ap itse yhdessä monista rooleistaan.
 
Opri.
[QUOTE="jee";28480278]ihku trolli.[/QUOTE]

On niinku toooooooooooozi tozi tozi TROLLI jos hakee kaltaistaan seuraa samalta paikkakunnalta.

Ihan ihmeellistä. Ei voi niinku olla normaalii elämää, pakko olla troll........ IhQ

Mietihän nyt sinäkin vähän.
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28480280]Anteeksi? Ehdotin sinulle vain toiseen osioon siirtymistä ja rekisteröitymistä ja kun se ei kelvannut, totesin, että parempi lienee poistua täältä kokonaan.

Kai olet jo oppinut, että "vieraita" voi olla monta samassa ketjussa.

Kuten Booty P. ehdotti, hengittele rauhassa. Kukaan ei tahdo sinulle pahaa.[/QUOTE]

Eipä vissiin, vähän alko tuntumaan tuossa muulta....
 
Opri.
No nyt kyllä viimeistään särähti ja pahasti. Yritin uskoa sinuun, mutta tämän viestin jälkeen en enää. KUKAAN 19-v raskaana olija ei kirjoita näin, jos etsii vain vertaisseuraa. Tämä palsta on kyllä erittäin huono sellaiseen. Jos olisit viattomuuksissani aloitukseksi kirjoittanut, et olisi jaksanut vastailua jatkaa 9 sivun verran etkä avata uutta ketjua asiasta. Tämä kommenttisi on kamala. Kimmoko sen kirjotti vai sä?
Ihan kuule minä.

Mulla menee vaan hermot näihin hävyttömiin aikuisiin!
 
Opri.
Alkuperäinen kirjoittaja Ystävällinen vieras;28480300:
No tuskin kukaan varmaan enää haluaa mua edes nähdä.....

Tässäkin ketjussa mellastaa ihme sekopäitä trollaamassa koko ajan itse, niin aattelee porukka sitten vaan että ehkä parempi kiertää tuo Opri kaukaa ja sitten vaikka laittaisin tuonne ilmon, niin arvaa vaan olisko nämä sielläkin trollaamassa ja mun kimpussa.

Mitä vittua mä oon teille tehny!?
 
Ystävällinen vieras
No tuskin kukaan varmaan enää haluaa mua edes nähdä.....

Tässäkin ketjussa mellastaa ihme sekopäitä trollaamassa koko ajan itse, niin aattelee porukka sitten vaan että ehkä parempi kiertää tuo Opri kaukaa ja sitten vaikka laittaisin tuonne ilmon, niin arvaa vaan olisko nämä sielläkin trollaamassa ja mun kimpussa.

Mitä vittua mä oon teille tehny!?
Voi tyttö pieni, olet sinä sinnikäs.

Käy vaikka iltalenkillä ja hymyile vastaantuleville. Huomaat, ettei maailma ole niin paha kuin se nyt sinusta ehkä tuntuu.
 
Blue
No tuskin kukaan varmaan enää haluaa mua edes nähdä.....

Tässäkin ketjussa mellastaa ihme sekopäitä trollaamassa koko ajan itse, niin aattelee porukka sitten vaan että ehkä parempi kiertää tuo Opri kaukaa ja sitten vaikka laittaisin tuonne ilmon, niin arvaa vaan olisko nämä sielläkin trollaamassa ja mun kimpussa.

Mitä vittua mä oon teille tehny!?
Sinä vain et tajua sitä kuinka helppo on täällä tunnistaa ne jatkuvasti uusia satuja keksivät tyypit. Mäkin tunnistin sut jo ihan ensimmäisestä viestistä. Lopeta jo ja tee se treffi-ilmo tonne minne se kuuluukin ja missä sinä saat siihen vastauksia.
 

Yhteistyössä