Noniin en jaksa enää tuota idioottimaista ketjua...

  • Viestiketjun aloittaja Opri.
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Jos et jaksa enää niin anna olla jo. Et tunne näitä ihmisiä, niin mitä väliä mitä ne täällä jauhaa, anna olla. Laita tietokone kiinni ja rekisteröidy parin päivän päästä uudelleen eri nimimerkillä, äläkä tule kertomaan täällä noin avoimesti tietojasi. Mee vaikka tonne odotuspalstalle jutteleen, sitä sulle jo moni on ehdottanut. Siellä ihmiset on on paljon ystävällisempiä kuin täällä.

P.s Olen melkein sinun ikäisesi (20) ja esikoista odotan. En tosin asu Jyväskylässä, mutta toivottavasti löydät mammakavereita.
 
  • Tykkää
Reactions: Madicken04
"vieras"
Täällä on ihmiset yrittäneet auttaa sinua jo vuosia tuossa koulukiusaamisasiassa. Taitaa vaan olla valhetta sekin. Sekö on sitä hyvää käytöstä jota muilta toivot?
 
Opri.
[QUOTE="vieras";28480315]Taidatkin tuntea palstan jo pitemmältä ajalta ja tietää tämän siis kokemuksestasi.[/QUOTE]

Täh????

Ihan kuule tänään sain kosketuksen tähän palstaan.

Vinkkinä sullekkin: Älä leiki jotain sherlockkia, vaan mene sen mukana mitä sulle annetaan täällä.
 
"vieras"
[QUOTE="Mie";28480338]Jos et jaksa enää niin anna olla jo. Et tunne näitä ihmisiä, niin mitä väliä mitä ne täällä jauhaa, anna olla. Laita tietokone kiinni ja rekisteröidy parin päivän päästä uudelleen eri nimimerkillä, äläkä tule kertomaan täällä noin avoimesti tietojasi. Mee vaikka tonne odotuspalstalle jutteleen, sitä sulle jo moni on ehdottanut. Siellä ihmiset on on paljon ystävällisempiä kuin täällä.

P.s Olen melkein sinun ikäisesi (20) ja esikoista odotan. En tosin asu Jyväskylässä, mutta toivottavasti löydät mammakavereita.[/QUOTE]
????
 
"Tiinu"
ap hyvä, rauhoitu ja hengitä syvään. kukaan ei halua sinulle pahaa, mutta
A. onko fiksua kertoa täällä miehesi nimi, oma nimesi ja hyvä ettei kotikatusi nimeäkin?
ja B. jos kerran haluat ystäviä, miksi pahastut siitä että sinua pyydetään kirjoittamaan "tapaillaan"-osioon?

et ehkä ole feikki, mutta kumman naivi & lapsellinen :O
 
Palstameiniki
Luin aikaisemmin hieman ap:n aloittamaa ketjua missä ilmottautuu palstalle, mitä siellä nyt tapahtui kun tuli tämmöinen härdelli? Kertokaa mitä siellä tapahtu tai mistä löydän sen ketjun, oon utelias :D
 

Yhteistyössä