Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä kyllä mieluummin kuljetan E:tä vieläkin selkä menosuuntaan, mutta eihän sullakaan ollu omaa autoa(muistaakseni?
), niin toi on varmaan paljon helpompi kiinnittää muitten autoihin, eli ymmärrän ostoksen... Aika jännä idea tuo suojapalkki
joo mä luulen et väärin asentamisen riski on melkonen, jos joka kerran saa asentaa selkä menosuuntaan-istuimen milloin mihinkin autoon.
E:n istuin on käytännössä aina mun isän autossa... Pari kertaa siirtäny sen mummin vanhaan autoon, mutta en kyllä jaksais kokoajan olla sitä laittamassa sisään ja ulos. Ja tosi hankala kantaa mukanaan, iso ja kömpelö ja tosi monta osaa. Nyt ne vyöt millä kiinnitetään lattiaan on aina isän autossa, selkätuki ja itse istuin autotallissa. Menee jo rutiinilla. Siskon autolla jos meen niin E istuu serkkunsa istuimessa.
Meidän reissun aikana E istui pari kertaa jopa ihan vaa mun sylissä kun ihan mahdotonta raahata istuimia mukaan tuollaselle reissulle =/ Oli helpompaa kaukaloaikoina. Siskon nuorin istuu sen takia vieläkin kaukalossa, kun se on niin kätevä siirrellä.