Noniin arvon palsta.. nyt on kuva lapsesta istuimessaan, eli uskaltaako tätä lasta kuljettaa tässä istuimessa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ap todella olis halunnut kuulla mielipiteitä ja arvioita tuosta istuimesta niin hän olisi tehnyt sen ennen ostopäätöstään. Nyt hän sen sijaan kalastelee huomiota kakaralleen.
mä olen tehnyt erinäisiä alotuksia aiheesta jo aiemmin, mutta eilen löydettyäni kuvan suunnilleen vauvani ikäisestä vauvasta ko. istuimessa aloin miettimään tuota luisumisen mahdollisuutta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Harvoin kehun palstalaisten lapsien ulkonäköä, mutta sulla on todella kaunis tyttö :)
Makuja on monenlaisia :x
Mä en kyllä suoraan sanottuna ymmärrä kuka ilkeää haukkua lapsen ulkonäköä. Jos ei miellytä, niin eikö olis parempi olla sanomatta mitään? Mulle hän on joka tapauksessa sievä ja ihana lapsi, etkä saa mua loukkaantumaan mikä lienee tarkoitus.
Eihän sitä kukaan ole haukkunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Harvoin kehun palstalaisten lapsien ulkonäköä, mutta sulla on todella kaunis tyttö :)
Makuja on monenlaisia :x
Mä en kyllä suoraan sanottuna ymmärrä kuka ilkeää haukkua lapsen ulkonäköä. Jos ei miellytä, niin eikö olis parempi olla sanomatta mitään? Mulle hän on joka tapauksessa sievä ja ihana lapsi, etkä saa mua loukkaantumaan mikä lienee tarkoitus.
Eihän sitä kukaan ole haukkunut.
no mun mielestä oksennusta pidättävä hymiö on haukkuva, mutta kuinka vaan.

Me ostettiin kanssa kyseinen istuin tänään. Tosin matkustaja on 2,5 vuotias. Mä vaan toivon ettei toi palkki ala mitenkään ahdistaan tyttöö, koska haluisin tuon toimivan, kun on kuitenkin luotettavan oloinen.

Ja huhhuh ei voi muuta sanoo siitä, mitä ihmiset joskus suustaan päästää...

ärvee harmaana
Mä en oo ihan varma että oisko pikkusen liian alhaalla pää. (Meillä kun ei ollu ihan alimmassa asennossa niin nukahtaessa oltiinkin sitten pää olalla..) Mutta kiddyssä meidän 11kk vanha pentukin on :9

Meillä on
Tuo ja saanut parhaimmat arviot autoliitolta verrattuna muihin istuimiin. Aivan ihana ja nopea laittaa ja niskat ei oo ihme asennossa nukkuessa niinkuin muissa istuimissa!!!! Täydellinen istuin!!!

m
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mun toi halpiskaukalo on ollut alusta asti tosi kapea hartioiden kohdalta ja luulen, ettei ainakaan enää syksyllä paksumpien vaatteiden kanssa mene. Se on sitä paitsi partsilla ollut varmaan kuukauden ja on ihan siitepölyn peitossa :D
Mä en itse kässää miten M enää mahtuu siihen kaukaloon :LOL: Ei se varmaan talvella enää mene, ku taas kaikki toppaukset tulee päälle... Mutta nyt mahtuu siihen ihan hyvin ja 13kg astihan se on hyväksytty. On sille toinen istuin jo odottamassa, ne ei vaa jaksa luopua kaukalokäytöstä ku sen saa siihen nukkumaan ja sit voi nostaa ulos autosta jne.

Onks teillä muuten mitään jussisuunnitelmia?
Ja linkin mukaan, niin hieman muokattuna, lapsi voi käyttää sitä vielä 12 vuotiaanakin. :D

w
Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Nyt on väsy eikä millään raksuta, mitä kautta se auton vyö laitetaan tuohon istuimeen.
ton palkin etuosassa on sille vyölle "paikka" tai miten sen nyt sanois..

Meillä myös tämä istuin,ostettiin isokokoiselle 7kk ikäselle tytölle viime syksynä ja aivan ihana istuin on ollut!!!

00
Meillä myös kyseinen istuin, ja on ollut tosi hyvä vaikka kolaritilanteessa toimimisesta en tosin osaa onneksi mitään sanoa. Jos se palkki on laitettu tarpeeksi tiukalle niin ei tuosta pitäisi lapsen päästä mihinkään luiskahtamaan.

Kun me ostettiin tuo kuulin kun myyjä sanoi toiselle asiakkaalle et valitettavasti on jo tietoa kolaritilanteistakin ja pelastushenkilökunta oli sanonut että eivät oo nähneet yhdenkään istuimen toimivan noin hyvin kolarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja 00:
Meillä myös kyseinen istuin, ja on ollut tosi hyvä vaikka kolaritilanteessa toimimisesta en tosin osaa onneksi mitään sanoa. Jos se palkki on laitettu tarpeeksi tiukalle niin ei tuosta pitäisi lapsen päästä mihinkään luiskahtamaan.
osaankohan mä laittaa sen sopivan tiukalle :ashamed:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Kun me ostettiin tuo kuulin kun myyjä sanoi toiselle asiakkaalle et valitettavasti on jo tietoa kolaritilanteistakin ja pelastushenkilökunta oli sanonut että eivät oo nähneet yhdenkään istuimen toimivan noin hyvin kolarissa.
Asioitko Vantaan lastentarvikkeessa? Ettei olis niiden myyntikikka. Mulle kerrottiin sama juttu aivan toisesta istuimesta...

tt
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Asioitko Vantaan lastentarvikkeessa? Ettei olis niiden myyntikikka. Mulle kerrottiin sama juttu aivan toisesta istuimesta...
Kyllä nuo myyjät tosiaan keksivät kertoa kaikenlaista jotta saavat asiakkaan ostamaan...

Yhteistyössä