nolot tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkulolita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin ihmettelin, että miksi laudan viesti poistettiin?!!

Samoin ihmettelen, että miksi tuo "liuta kysymyksiä naisille" -ketju lukittiin, siinä on ihan siistejä viestejä niin aloitus kuin vastauksetkin. Moderointisäännöt eivät aina ihan minulle aukena...

Ei oo kehumista mun 70A tai B rinnoissakaan. Sais kyllä olla vähän isommat, mielestäni rintani ovat nolon pienet. Olen 168 cm, normaalivartaloinen (joidenkin mielestä hoikka) joten pienet rinnat ei onneks näytä ihan suhteettomilta.

Alkuperäinen kirjoittaja inssiopiskelija(n):
Ei oo kehumista mun 70A tai B rinnoissakaan. Sais kyllä olla vähän isommat, mielestäni rintani ovat nolon pienet. Olen 168 cm, normaalivartaloinen (joidenkin mielestä hoikka) joten pienet rinnat ei onneks näytä ihan suhteettomilta.

näytäkään.
Ajattele, jos olisitkin kolmen A:n opiskelija ? Sellainenkin on nimittäin nähty.

kelpais ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Reperto:

kelpais ;D

Kuka haluaa pienirintaisen naisen?

Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Reperto:

kelpais ;D

Kuka haluaa pienirintaisen naisen?

no mulle kelpais...kunhan on mukava ja sillee...ja ihan yhen kerran jutuksin kävis...

minä en vaihtaisi isorintaisempaan, pienet ovat erittäin kauniit, ei ehkä katseenvangitsijoita vaatteet päällä mutta alastomana saa kyllä paikat herämään =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pienirintaisen mies:
minä en vaihtaisi isorintaisempaan, pienet ovat erittäin kauniit, ei ehkä katseenvangitsijoita vaatteet päällä mutta alastomana saa kyllä paikat herämään =)

Et vaihtais, kun et sais :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Miten...:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Ensin tulee mieleen, vauvan ruokinta.

No se minullekin tuli mieleen, mutta mielestäni erotiikkapalstalle ei kuulu vauvojen ruokinta, joten siksi hylkäsin tämän ajatuksen!

No, erotiikkatunnelman vallitessa voitte sitten tarjoilla sitä silmänruokaa. Koskettelu tekee myös molemmille hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkulolita:
...häiritsee. Kapea vyötärö, kapeat hartiat.. muutenkin olen pieni ihminen lukuunottamatta valtavia tissejä, joita vahdataan niin kun ei olis ennen semmosia nähty. Moni ihmettelee, onko ne oikeet ja miten ne voi olla niin isot. Miksi toisia katsotaan silmiin, toisia tisseihin? Aika epäreilua.
Isot ihrapallothan ne vaan on, mikä niistä tekee niin jännät..
ei niitä katsella halveksuen vaan ihaillen, naiset tietysti kadehtien kun isellä on pienet. Kyllä niissä muutakin on kuin ihraa, tietysti niissä rasvaakin on. Jos ne olisi pelkästään ruokintaan tarkoitettu niin pelkillä nänneilläkin pärjäisi, kyllä niillä meille varsinkin miehille on iso eroottinen vaikutus, hienoa että on eri kokoisia on sitä vaihtelua. Ole ylpeä niistä kanna ylväästi olet sen arvoinen!

Niinhän se menee että nainen jolla on isot rinnat haluaisi pienet ja toisin päin. Itselläni on 85/C tai D ja voisin kyllä pienemmätkin ottaa. Isot rinnat on hankalat urheillessa, nukkuessa ja muutenkin jos haluaa pitää kivoja avonaisia paitoja niin usein miehet tuijottaa juuri sinne tissivakoon. Eli pienemmillä rinnoilla ei tarvitsisi peitellä itseään yhtä paljon. EIköhän se ole tärkeintä että itse pitää rinnoistaan oli ne isot, pienet, roikkuvat tai pomppivat :)

Yhteistyössä