Noloimmat kokemukset lapsena

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sammuin 13-vuotiaana Helsingin päärautatieasemalle juotuani salmaripullon noin puolessatoista tunnissa. Vartija tuli jossain kohtaa herättelemään, omasta oksennuksestani heräsin.
-M19
 
vierailija
Isä huoras naapurissa jos toisessakin,kostin laittamalla pöllityn korvakorun auton takapenkille ja sanoin mutsille katso äiti mitä löysin auton takapenkiltä-vähäks äijä sai kuulla kunniansa:whistle:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
M42
No jälkikäteen oon nauranut tällekin jutulle, mutta silloin ei naurattanut... olin etelässä lomalla ja luulin aurinkotuolivarastoa pukukopiksi. En enää muista, miten sain oven sisäpuolelta kiinni, koska kahvaa siinä ei ollut, mutta pahinta oli, ettei se ovi auennutkaan sisäpuolelta, kun olin sen kiinni saanut. Älysin siis vasta siinä vaiheessa, ettei se ollutkaan pukukoppi vaan varasto... onneksi rantavahti tai joku sellainen kuuli mun huudot ja tuli avaamaan oven...
 
Se ihan perinteinen.

Olin menossa sisälle. Ja siinä rapuilla, matkan varressahan oli se kaide mitä oli varoitettu nuolisemasta pakkasella. Vaan kun siinä oli herkullisen näköinen jääkerros alapuolella ja mulla oli jano ja hups, siinä pari sekuntia kyykin kieli kaiteessa kiinni ja mietin miten noloa olisikaan kun joku näkisi että tein vaikka kiellettiin... Ja rykäisin kielen irti. Alapuolella ollut jääkerros kai suli eikä kieli jäätynyt kuin pienestä osasta kiinni mutta olipa se kirvelevän kipeä parikin viikkoa. Ja kyllä kirveli ylpeyttänikin, mielestäni kun niin fiksu olen.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Synnyin 1½-kiloisena ja puolikuolleena syntymävikaisena rääpäleenä hätäsektiolla toisena kaksosista joista toinen kuoli parin viikon iässä. Minä jäin eloon, mutta parempi olisi kai ollut, että minä olisin ollut se joka kuoli koska olen joka suhteessa huono ja vajavainen iljettävä, ruma, tyhmä, mielisairas ja luonnevikainen rääpäle.
 
Se ihan perinteinen.

Olin menossa sisälle. Ja siinä rapuilla, matkan varressahan oli se kaide mitä oli varoitettu nuolisemasta pakkasella. Vaan kun siinä oli herkullisen näköinen jääkerros alapuolella ja mulla oli jano ja hups, siinä pari sekuntia kyykin kieli kaiteessa kiinni ja mietin miten noloa olisikaan kun joku näkisi että tein vaikka kiellettiin... Ja rykäisin kielen irti. Alapuolella ollut jääkerros kai suli eikä kieli jäätynyt kuin pienestä osasta kiinni mutta olipa se kirvelevän kipeä parikin viikkoa. Ja kyllä kirveli ylpeyttänikin, mielestäni kun niin fiksu olen.
Olen mokaillut ja tehnyt kaikki maailman typerimmätkin temput, mutta tuosta tuli mieleen se, että olen ollut kielestäni kiinni pyörätelineessä, matontamppaustelineessö, katuvalotolpassa, rappurallissa jne.
Jölkeen päin ajateltuna…olikihan mulla raidanpuutostila.🤔


Jos olet herkkä niin älä lue seuraavaa, tai jos olet moraalisaarnaaja niin älä lue!!!
Taatusti suutut tai häpeät mun puolesta.


Olen räjäytellyt postilaatikoita tykärillä, heitellyt ihmisten päälle korkealta vettä, multaa, lihapullia, raakoja munia jne.
Opetin uuden luokkalaiseni kolmannella, tupakoimaan (ainakin sen kerran) olimme kotirouvia parvekkeella essut päällä, isäni nortit huulessa. Hän oli hyvin uskonnollisesta perheestä.
Ihan nuorena mulla oli tapana etsiä kovislauma ja alkaa heitellä näitä kivillä ja ruusunmarjoilla yms. Sitten juoksin hädissäni karkuun lauma kintereilläni omaan kotipihaan ja huusin isääni ulos. Jos isä oli kotona niin pelastuin, jos ei niin pikku Lispettiä vietiin. Seuraavalla viikolla sama juttu.

Jäin kiinni varastettuani opettajan laukusta tulevan matikan kokeen. Tein sen kotona ennakkoon, tarkoituksenani vaihtaa paperi valmiiksi täytettyyn. Isäni läikytti vahingossa kahvia kokeelle, ilmeisesti siksi jäin kiinni. Jouduin tehdä kokeen uudelleen, mutta sain siitäkin kympin!💪

Varastin liikunnanmaikan laukusta rastien koodit, en tykännyt suunnistuksesta. Istuin lähibaarissa limulla kun muut juoksi metsässä. Jäin kiinni, mutta en onneksi opettajalle.

Vähän vsnhempana houkuttelin poikia meidän varastoon, lupasin nöyttää heille pumpin ja tissit, en kuitenkaan koskaan näyttänyt. Ohjasin pojan pidemmälle varastoon, juoksin pois ja suljin valot perässäni. Heiltä kesti pois pääsy ksmalan kauan, siellä ei ollut ikkunoita.

Menin raaputtelemaan automme ikkunoita, sulka jäi käyeen, viskasin sen möelle ja vöitin että joku muu oli sen vienyt.

Soitimme kavereiden kanssa ihan hirveän paljon pilapuheluita ja kirjoitimme älyttömän hätskejä kortteja ihmisten postilaatikoihin, ne olivat muka heidän naapureilta. Esim: Tule käymään huomenna niin pannaan t. naapurin neitseelliset naikkoset. Isäni läysi yli jääneen pinon kortteja olkkarin pöydältä joita emme olleet muistaneet hävittää.

Näitä on niin monia, jatkan myöhemmin.
 

Yhteistyössä