Noloa! Pimppipieru joogassa...

  • Viestiketjun aloittaja Yogamama
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olisin itse kyllä hiljaa jos tuollaista tapahtuisi mutta jotkut ei vaan tajua ettei kaikkea tarvitse kertoa. Miksi joillain ei ole minkäänlaista tajua sopivista keskusteluaiheista?
Mulla tuli myötähäpeä ja inho kun luin. Vähän samaan tapaan kun joskus inhottaa ylipainoiset naiset, jotka kittaa junan ravintolavaunussa olutta muovimukeista keskellä päivää. Jotenki niin rumaa.
Niin just. Toista se on laihat kikattavat pissikset, jotka kittaavat keskellä päivää kaljaa. Se se vasta on kaunista katsottavaa.
 
Poski vasten tyynyä
OPPITUNTI: (en tiä toimiiko,mut mul ainakin )
Menkää sängyllä kontilleen,pylly oikein pystyssä,pää ja kädet tyynyllä.. jännittäkää lantiopohja lihaksia ja löysätkää,sillee nopeeta..

Mä sain ainakin sillä tavalla rööriin kerran menemään ilmaa ja tuli siinä miehelleni "pimppipiereskeltyä" ja molemmat naurettiin :) meillä nyt on vaan oman laisemme huumori.

Noi äänet ei edes nolota enään,joskus kun sattui eka kerran kuulumaan niin olin aivan nolona..
 
Mä pystyn pöräyttelemään toosalla ihan vaikka musiikin tahtiin jos makaan kyljelläni lattialla :saint:
Ja seksin jälkeen kun nousee ylös ja kävelee vessaan niin joka askeleella pörähtää mukavasti. Pönttöön sitten loput ilmat kaiun kera :D
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mä pystyn pöräyttelemään toosalla ihan vaikka musiikin tahtiin jos makaan kyljelläni lattialla :saint:
Ja seksin jälkeen kun nousee ylös ja kävelee vessaan niin joka askeleella pörähtää mukavasti. Pönttöön sitten loput ilmat kaiun kera :D

hahhaa =) tulee ihan mieleen kun olin siskon hevoskisoja kattoos ja se hevonen pieras joka askeleella,hihhii
 
Yogamama
Alkuperäinen kirjoittaja Poski vasten tyynyä:
OPPITUNTI: (en tiä toimiiko,mut mul ainakin )
Menkää sängyllä kontilleen,pylly oikein pystyssä,pää ja kädet tyynyllä.. jännittäkää lantiopohja lihaksia ja löysätkää,sillee nopeeta..

Mä sain ainakin sillä tavalla rööriin kerran menemään ilmaa ja tuli siinä miehelleni "pimppipiereskeltyä" ja molemmat naurettiin :) meillä nyt on vaan oman laisemme huumori.

Noi äänet ei edes nolota enään,joskus kun sattui eka kerran kuulumaan niin olin aivan nolona..
Pieruhuumoria parhaimmasta päästä :LOL:

 
Yogamama
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mä pystyn pöräyttelemään toosalla ihan vaikka musiikin tahtiin jos makaan kyljelläni lattialla :saint:
Ja seksin jälkeen kun nousee ylös ja kävelee vessaan niin joka askeleella pörähtää mukavasti. Pönttöön sitten loput ilmat kaiun kera :D
Ja siun pitää EHDOTTOMASTI pestautua tuohon Klonkun perustamaan orkkaan, pääset varmana sooloilemaankin :D :lauhg: :D

 
pönttö-pörinä
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mä pystyn pöräyttelemään toosalla ihan vaikka musiikin tahtiin jos makaan kyljelläni lattialla :saint:
Ja seksin jälkeen kun nousee ylös ja kävelee vessaan niin joka askeleella pörähtää mukavasti. Pönttöön sitten loput ilmat kaiun kera :D
hihiiii, ihana kuulla et muillakin tätä ongelmaa :D

 
rasu
Alkuperäinen kirjoittaja pönttö-pörinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mä pystyn pöräyttelemään toosalla ihan vaikka musiikin tahtiin jos makaan kyljelläni lattialla :saint:
Ja seksin jälkeen kun nousee ylös ja kävelee vessaan niin joka askeleella pörähtää mukavasti. Pönttöön sitten loput ilmat kaiun kera :D
hihiiii, ihana kuulla et muillakin tätä ongelmaa :D
MIKS ELOKUVISSA EI KOSKAAN NAISILLE KÄY NÄIN!!! ??? :D
 
pönttö-pörinä
Alkuperäinen kirjoittaja rasu:
Alkuperäinen kirjoittaja pönttö-pörinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mä pystyn pöräyttelemään toosalla ihan vaikka musiikin tahtiin jos makaan kyljelläni lattialla :saint:
Ja seksin jälkeen kun nousee ylös ja kävelee vessaan niin joka askeleella pörähtää mukavasti. Pönttöön sitten loput ilmat kaiun kera :D
hihiiii, ihana kuulla et muillakin tätä ongelmaa :D
MIKS ELOKUVISSA EI KOSKAAN NAISILLE KÄY NÄIN!!! ??? :D
se oliskin ku elokuvissa oltais niinkun oikeessa elämässä :eek: ;)

 
no mun mielestä, mulla ainakin
Alkuperäinen kirjoittaja no mun mielestä:
etupieru on sellanen löysä ja märkä putputus, takaa tulee kovemmin pakattua kaasua..
Tai puLputus on oikeampi sana kuin putputus. Vulva pulputtaa mutta takapuoli putputtaa ja paukkuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Toi on muuten sekstaillessa NOLOA! :ashamed: :snotty:
Tai sitten huvittavaa :whistle:

Kerran harrastin kiihkeää seksiä exän kanssa ja kuului "TRÖÖÖT" tuumasi exä vain "Hyvää vappua" eipä siinä seksistä tullut enää mitään kun nauroin vedet silmissä, mihin ex tokaisi "Seksi on vakava asia, ei saa nauraa" :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Joo, joogassa aina pörisee, kun mammat rentoutuu. Toivottavasti ei satu omalle kohdalle.. :whistle:
Juu, täällä myös joogassa pieraissut, kyllä hävetti... ja tässä pari viikkoa sitten meinasin pieraista gynen naamalle lopputarkastuksessa kun se pyysi ponnistamaan jotta näkisi onko kohdunlaskeumaa... tajusin heti että pieru pääsee jos kovasti ponnistan. Sitten yritin hiljaa ja lääkäri sanoi ponnista kovemmin- kiva yrittää samalla pidättää pierua ja ponnistaa... huh
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Toi on muuten sekstaillessa NOLOA! :ashamed: :snotty:
Tai sitten huvittavaa :whistle:

Kerran harrastin kiihkeää seksiä exän kanssa ja kuului "TRÖÖÖT" tuumasi exä vain "Hyvää vappua" eipä siinä seksistä tullut enää mitään kun nauroin vedet silmissä, mihin ex tokaisi "Seksi on vakava asia, ei saa nauraa" :LOL:
hyvää vappua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Yogamama:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
etupyllypuuppa
:LOL: :LOL:

Erottaako muka äänestä tuleeko se pieru pillusta vai perseestä? Persepieruja ainakin on monen eri äänisiä joten mistä sitä kukaan kuin asianomainen tietää mistä se tulee.
No joo, tuo etupyllypuuppa oli sellainen turaus, kun takapaukku on sitten sellainen... No tiedäthän sinä?! Vai tarkoititko, jäikö joogatunnin muut osallistujat analysoimaan, mistä holesta se paukku tuli :LOL: ?
haj haju haju.. siitä myös erottaa.. :D perseestä tullut myös haisee
Kyllä nämäkin haisevat, nimittäin kalalta.

Siitä päästäänkin päivän kompakysymykseen: mikä on punainen, kostea ja haisee silliltä?
 

Yhteistyössä