Noloa! Pimppipieru joogassa...

  • Viestiketjun aloittaja Yogamama
  • Ensimmäinen viesti
Yogamama
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Yogamama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä nuo pimppipierut voi johtua?

mulla nuita ei oo koskaan tullu ennen lasta mut nyt lapsen jälkeen alkanut tulla vaikken ole löysä enkä repsantanut,.
Samaa pohdin. En ole pitänyt pimppiäni mitenkään toivottomana tuulitunnelina, vaikka olen kaksi kertaa synnyttänyt. Mutta kai tää on merkki siitä, että tavaraa pitäis vähän tuunata :lauhg:
reps kops :D

mulla on noita tullu esim kun seksiä harrastaa tietyissä asennoissa niin ilmaa mennee sisään ja sittenhän se tulee ulos... noloa se kyllä on..
sitä saattaa tulla viel vaik tunti kaks seksin jälkeen... mutta nolointa se on silloin keskenkaiken.. siinä punaisena selittää että ei kulta en mä pierassu, se tuli sielt toisesta paikasta... :D
mutta siis kait se on jotenkin riippuvainen värkin asennosta, ja muista tollasista jutuista kun kaikille niit ei tuu..
Joo, seksin yhteydessä tämä on tuttu ilmiö, etenkin (loukkaantuukohan joku taas brutaalista ilmaisusta??) takaapäin puksutellessa. Mutta silloin se on jotenkin ymmärrettävämpää, kun siihen liittyy tuo pumppausefekti.
Joogassa ilmeisesti ilmavirta oli sitten puhallellut pimppiin vai mistä hitosta sinne ilmaa oli mennyt?

 
......
pääsee ilmaa yhdynnässä juuri tuossa takapäin asennossa..kamalaa kun ilma karkaa...jossain vaiheessa en voinut kuntosalilla tehdä selkälihaksia penkissä kun nousin siitä niin hirveät pörähdykset pääs...tosi kiusallista...
 
Jooga rentouttaa joten se värkkikin saattaa imasta ilmaa sisäänsä. Pimppipössäys eroaa oikeesta pierusta niin ainakin mulla, että se ei haise, mutta se pitää enempi ääntä ku se ilma pulputtaa jonku aikaa häpyhuulien välissä. Kuuluu vaan pluplupluplup.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Yogamama:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Se on löysän tavaran merkki :eek:
Ja kyllä se tuntui kovaa kalahtavankin :eek: Kilvan vakuutellaan, että ei olla löysiä. Mistäs muusta siinä vois olla kyse. Mitä pahaa on siinä, että paikat on löystyneet, ei yhtään mitään!
Vähänpä säkin asioista tiedät. :whistle: :hug:
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Yogamama:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Yogamama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä nuo pimppipierut voi johtua?

mulla nuita ei oo koskaan tullu ennen lasta mut nyt lapsen jälkeen alkanut tulla vaikken ole löysä enkä repsantanut,.
Samaa pohdin. En ole pitänyt pimppiäni mitenkään toivottomana tuulitunnelina, vaikka olen kaksi kertaa synnyttänyt. Mutta kai tää on merkki siitä, että tavaraa pitäis vähän tuunata :lauhg:
reps kops :D

mulla on noita tullu esim kun seksiä harrastaa tietyissä asennoissa niin ilmaa mennee sisään ja sittenhän se tulee ulos... noloa se kyllä on..
sitä saattaa tulla viel vaik tunti kaks seksin jälkeen... mutta nolointa se on silloin keskenkaiken.. siinä punaisena selittää että ei kulta en mä pierassu, se tuli sielt toisesta paikasta... :D
mutta siis kait se on jotenkin riippuvainen värkin asennosta, ja muista tollasista jutuista kun kaikille niit ei tuu..
Joo, seksin yhteydessä tämä on tuttu ilmiö, etenkin (loukkaantuukohan joku taas brutaalista ilmaisusta??) takaapäin puksutellessa.
Sanotaan nyt korrektimmin, että kun etunenä kohtaa etupyllyn takasuunnasta.
 
Yogamama
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Yogamama:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Se on löysän tavaran merkki :eek:
Ja kyllä se tuntui kovaa kalahtavankin :eek: Kilvan vakuutellaan, että ei olla löysiä. Mistäs muusta siinä vois olla kyse. Mitä pahaa on siinä, että paikat on löystyneet, ei yhtään mitään!
Mie en ole vakuutellut mitään, pohdin vaan. Mutta on fakta, että aina kun puhutaan vaikka seksin yhteydessä ilman karkailusta pimpin puolelta, joku viisas tietäjä tulee sanomaan, että: "joo kato, se on se löysä värkki!".
Juup...

 
Yogamama
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Yogamama:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Yogamama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä nuo pimppipierut voi johtua?

mulla nuita ei oo koskaan tullu ennen lasta mut nyt lapsen jälkeen alkanut tulla vaikken ole löysä enkä repsantanut,.
Samaa pohdin. En ole pitänyt pimppiäni mitenkään toivottomana tuulitunnelina, vaikka olen kaksi kertaa synnyttänyt. Mutta kai tää on merkki siitä, että tavaraa pitäis vähän tuunata :lauhg:
reps kops :D

mulla on noita tullu esim kun seksiä harrastaa tietyissä asennoissa niin ilmaa mennee sisään ja sittenhän se tulee ulos... noloa se kyllä on..
sitä saattaa tulla viel vaik tunti kaks seksin jälkeen... mutta nolointa se on silloin keskenkaiken.. siinä punaisena selittää että ei kulta en mä pierassu, se tuli sielt toisesta paikasta... :D
mutta siis kait se on jotenkin riippuvainen värkin asennosta, ja muista tollasista jutuista kun kaikille niit ei tuu..
Joo, seksin yhteydessä tämä on tuttu ilmiö, etenkin (loukkaantuukohan joku taas brutaalista ilmaisusta??) takaapäin puksutellessa.
Sanotaan nyt korrektimmin, että kun etunenä kohtaa etupyllyn takasuunnasta.
Todella korrekti ilmaisu: kiitos sinulle!

 
anatomia
Ei tarvii olla löysä värkki.
Riittää että syystä tai toisesta esimerkiksi jonkun tietyn asennon myötävaikutuksesta pimpin seinämät irtoaa toisistaan ja syntyy alipaine - ilmaa imeytyy sisälle.
Normaalisti emättimen seinämät on littanasti toisiaan vastaan, ei suinkaan ole avoin rööri kaiken aikaa.
Seksiä harrastaessa ilma pääsee karkaamaan "etunenän vartta pitkin" etupyllyn sisälle.
Ulos se ilma tulee ihan satavarmasti kun asentoa vaihtaa ja lantionpohjalihakset painaa ilman ulos ja pimppi litistyy takaisin kasaan - ja pörähdys pääsee. :LOL:
 
siiri
Hei se on vain hyvä jos joogassa pääsee leija. On vain merkki siitä että oikeasti rentoutuu. Hengitystekniikkaakin kutsutaan puhdistavaksi hengitykseksi joka päästää kuonat ja stressin ulos. Eli nyt voit ap kutsua itseäsi pro:ksi! :D
 
vieras
Ei se tarkoita, että olisi väljä, jos tulee "tuommoinen" pieru.
Mulla tuli jo varhaisteininä juuri tuossa hartiaseisonnassa.
Ja urheilua harrastin ja lihakset siis tosi hyvässä kunnossa. Myös ne rakkauslihakset.
 
Yogamama
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Hei se on vain hyvä jos joogassa pääsee leija. On vain merkki siitä että oikeasti rentoutuu. Hengitystekniikkaakin kutsutaan puhdistavaksi hengitykseksi joka päästää kuonat ja stressin ulos. Eli nyt voit ap kutsua itseäsi pro:ksi! :D
Jipii, olen PRO :D

 

Yhteistyössä