?
..
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Alkuperäinen kirjoittaja ..:miten nää monet kuulostaa siltä ku lukis joten hemmetin demi-palstaa![]()
Oletko itse sitten niin täydellinen ettet mokaile koskaan?
olenko väittänyt niin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi:Alkuperäinen kirjoittaja ..:miten nää monet kuulostaa siltä ku lukis joten hemmetin demi-palstaa![]()
Oletko itse sitten niin täydellinen ettet mokaile koskaan?
Alkuperäinen kirjoittaja übermokaaja:päätimme kerran laittaa järvelle pullopostia (joskus 6-7v.) ja osasimme kyllä kirjoittaa joten paperia tuli pitkät litaniat. kaadoimme turhan nesteen ulos pullosta ja vasta illalla isä kysyi että missä h********ä mun koskenkorva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja übermokaaja:päätimme kerran laittaa järvelle pullopostia (joskus 6-7v.) ja osasimme kyllä kirjoittaa joten paperia tuli pitkät litaniat. kaadoimme turhan nesteen pullosta ja vasta illalla isä kysyi että missä h********ä mun koskenkorva![]()
Ja tästäkö on aikaa 5 vuotta?
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:kerrotaan nyt tämäkin.. aikanaan (taisi olla marrakuuta) tulin taksilla baarista ja taksikuski oli mielestäni söpö. en sitten saanut suutani auki, mutta vaikutuksen kuitenkin tein.. lensin nimittäin bootseillani perseelleni ja iskin itseäni pikkurepulla naamaan. kuski kyseli nauruisella äänellä olenko kunnossa... hitto että hävetti !![]()
Vaikea sanoa, kun en ole koskaan lukenut Demiä, mutta sinähän sen tiedät...Alkuperäinen kirjoittaja ..:miten nää monet kuulostaa siltä ku lukis joten hemmetin demi-palstaa![]()