Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eli tarkalleen ottaen montako vuotta sitten?Alkuperäinen kirjoittaja sipoosta:no siitä on jo monta monta vuotta aikaa olin sillon 6v... oltiin kaupassa äitin kaa, mä kattelin leluja leluhyllyllä. äiti tuli sanomaan että "ei me nyt osteta mitään lelua" kävelin äitini kanssa kassalle ja mitä kummaa kassalla oli tummaihoinen, olin pieni enkä tajunnut että ei kaikkea tarvii sanoa ääneen. no minä osoitin myyjää ja huusin "äiti kato neekeri" äitini katsoi mua tosi vihasesti ja pahoitteli käytöstäni. en ehkä tajunnu että toi on noloo sillon ku huusin ton mutta nyt kyllä tajuun, nolottaa vieläki ku nään sen myyjän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kerran pienessä kaupassa ollessani töissä, kauheella kiireellä juoksin kassalle kun asiakas odotteli ,niin mun työtakki tarttui hyllynreunaan kiinni ja takki levähti auki ja mulla vaan rintsikat alla... Ei koskaan oo hävettäny niin paljon!
Alkuperäinen kirjoittaja ronja8v:mulle on nolompaaki sattunu.. meillä oli kerran yks mun kaveri kylässä ja sitä ennen mulle oli tullu kauhee kiire avata sille ovi kun se tuli ja mä olin sitä ennen kakkosella.. sitten myöhemmin sille tuli vessahätä ja se juoksi naama punasena mun luo ja repes nauruun ja sanoi että pöntössä oli vetämätön kakka! mua alkoi nolottaa ja tunsin kuinka puna kihos mun kasvoille kun juoksin äkkiä vetämään vessan. en sen enempää kaverilleni selitellyt.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Äitini oli töissä kassalla ja eräs nuor mies tuli ostoksineen. Äiti vilkas että pojalla oli partakoneen teriä paketissa ja kysäs: onko sulla vartta noihin?
Poitsu ihan nolona ja punasena ja äitee huomaa että nehän olinkin kortsuja eikä paratakoneen teriä...
Riittiköhän varsi?![]()