Nolo moka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liposinol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mun ukki ajoi aikanaan 300km hautajaisiin, ja vasta, kun seisoi laskemassa seppelettä arkulle, ja vilkasi jalkoihinsa, niin huomasi, että hällä on reinot, eikä juhlakengät jalassa....:D

• Tykkää
Reactions: Nessu87
Me saatiin kesällä idis kaverin kanssa, että lähdetään uimaan.
Kaverin käsityöpussukka sattui olemaan samanlainen, kuin missä meidän pyyhkeet oli.
Matkaa rannalle oli pari kilometriä. Muutamaa sataa metriä ennen rantaa, kaveri kurkkasi kassiin ja kirosi.
Mukana oli siis sukkapuikkoja ja villalankaa. Niillä on vähän paha kuivata itseään.

Voi elämä, miten noloja mokia! Mulle on sattunut myös kaikenlaista, mutta niitä en nyt ala tässä luettelemaan.. Ennemmin vaikkapa jonkun lehden sivuille.. *RePs*

mulle on nolompaaki sattunu.. meillä oli kerran yks mun kaveri kylässä ja sitä ennen mulle oli tullu kauhee kiire avata sille ovi kun se tuli ja mä olin sitä ennen kakkosella.. sitten myöhemmin sille tuli vessahätä ja se juoksi naama punasena mun luo ja repes nauruun ja sanoi että pöntössä oli vetämätön kakka! mua alkoi nolottaa ja tunsin kuinka puna kihos mun kasvoille kun juoksin äkkiä vetämään vessan. en sen enempää kaverilleni selitellyt.

Mun entinen työkaverille sattui seuraavaa: Kun asiakas maksaa kortilla niin kysytään että pankki vai luotto, niin tää mun työkaveri kysyi sitten että pankki vai luonnossa... :laugh: :laugh:

Minä menin esikoisen ollessa vauva pankkiin ja ihmettelin mitä paidan alta roikkuu ja nykäsin.Pukluliinahan se siellä oli.Käytin rintakumia imetyksen apuna ja laitoin aina pukluliinaa rintojen alle suojaksi, kun/ jos maitoa valuu ja sinne se oli jäänyt.pikkasen nolotti

Kerran töissä ollesasani, kassalla, mies asiakas tuli tilaamaa ruokaa ja kyselin perunat jne... tilauksen tehtyään kysyi onko teillä näkkiä, johon minä hymyssä suin vastasin, että löytyy salaattipöydästä ja sillä sekunnilla tajusin, että mies tarkoittaa kortsuja. kädellä näytin, että eikun ne on tuolla ja nauratti ihan hirveesti. Kyllä oli miehen ilme näkemisen arvoinen ja mulla ei vaan pitänyt pokka, menin keittiöön nauramaan vedet silmissä.

Olin perheeni kanssa Kreikassa lomalla noin kolme vuotta sitten.Olimme syömässä ja veljeni pakotti minut tieyenkin tilaamaan. Englantini oli silloin todella huono joten kysyin veljeltäni kuinka sanon että haluaisin cokista.Veljeni neuvoi että minun täytyy sanoa:" Hi, i'm full of gas." No, kutsuin tarjoilijan ja tietenkin sanoin englanniksi, että olen täynnä kaasua. Veljeni nauroi hullun lailla vierelläni. Tarjoilija katsoi oudosti mutta rupesi sitten nauramaan. Veljeni selitti tarjoilijalle että vitsailin vain ja haluaisin kokista. Kyllä nolotti sen jälkeen kun veljeni kertoi mitä olin sanonut

no siitä on jo monta monta vuotta aikaa olin sillon 6v... oltiin kaupassa äitin kaa, mä kattelin leluja leluhyllyllä. äiti tuli sanomaan että "ei me nyt osteta mitään lelua" kävelin äitini kanssa kassalle ja mitä kummaa kassalla oli tummaihoinen, olin pieni enkä tajunnut että ei kaikkea tarvii sanoa ääneen. no minä osoitin myyjää ja huusin "äiti kato neekeri" äitini katsoi mua tosi vihasesti ja pahoitteli käytöstäni. en ehkä tajunnu että toi on noloo sillon ku huusin ton mutta nyt kyllä tajuun, nolottaa vieläki ku nään sen myyjän.

Äitini oli töissä kassalla ja eräs nuor mies tuli ostoksineen. Äiti vilkas että pojalla oli partakoneen teriä paketissa ja kysäs: onko sulla vartta noihin?
Poitsu ihan nolona ja punasena ja äitee huomaa että nehän olinkin kortsuja eikä paratakoneen teriä...
Riittiköhän varsi? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sipoosta:
no siitä on jo monta monta vuotta aikaa olin sillon 6v... oltiin kaupassa äitin kaa, mä kattelin leluja leluhyllyllä. äiti tuli sanomaan että "ei me nyt osteta mitään lelua" kävelin äitini kanssa kassalle ja mitä kummaa kassalla oli tummaihoinen, olin pieni enkä tajunnut että ei kaikkea tarvii sanoa ääneen. no minä osoitin myyjää ja huusin "äiti kato neekeri" äitini katsoi mua tosi vihasesti ja pahoitteli käytöstäni. en ehkä tajunnu että toi on noloo sillon ku huusin ton mutta nyt kyllä tajuun, nolottaa vieläki ku nään sen myyjän.
eli tarkalleen ottaen montako vuotta sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kerran pienessä kaupassa ollessani töissä, kauheella kiireellä juoksin kassalle kun asiakas odotteli ,niin mun työtakki tarttui hyllynreunaan kiinni ja takki levähti auki ja mulla vaan rintsikat alla... Ei koskaan oo hävettäny niin paljon!

:laugh: :laugh:

Mul on joskus käynyt noin ja pojalla 5v se on melko yleistäkin.

Tää nyt ei ole edes moka, vaan yksinkertaisesti olen tampio: Mul on siis 3 poikaa ja en ole heille mekkoja pukenut. Nyt mä sit oon yrittänyt pukea tytölle mekkoja ja mä en ymmärrä mitään logiikkaa niissä. Mistä ihmeestä voi taaperon mekosta tietää tuleeko napit tai vetskari eteen vai taakse? Monesti mä oon pukenut mekot väärinpäin :ashamed:

Juu ja voin mä kertoo mun mokan, jota en ole kehdannut kenellekkään kertoa. Joskus teininä ehkäpä 13v. Laitoin sellaista finnien poistoon tarkoitettua voidetta, joka kovettaa näpyt, joita mulla oli naama täynnä. Unohdin koko voiteen ja menin kauppaan. Vasta kaupassa huomasin kovettuneen voiteen kasvoillani :ashamed: En edes kehdannut pyytää päästä lavuaarille naaman pesuun vaan äkkiä tein ostokset pää painuksissa ja painelin kotiin.

Opettaja pyys kerran mut taululle mantsan tunnilla. Se pyys mua selittää jotkut maapallon jutut ja omasta mielestäni osasin ne hyvin. Sitten aloin selittämään. "Tässä on pohjoinen ja eteläinen pallín.. pallon puolikas." koko luokka repes nauramaan, opekin. asd se oli kyl noloo. :s

Mä olin kerran tehnyt itselleni semmosen paidan, jossa ei ollut olkaimia, semmosen tuubin siis. Olin tietoinen, ettei se pysy päällä kovin hyvin, mutta sitten unohdin sen. puuhasin siinä yleisellä paikalla jotain, kun tajusin, että koko nää minitissit oli sieltä ulkona. :ashamed:

Aina sen jälkeen olen ensin koekäyttänyt tekemiäni vaatteita kotioloissa. Enkä ole ommellut mitään noin typerää. :xmas:

Tää ei taoahtu mulle, mut se oli silti hauskaa.
Mä olin tyttöporukan kanssa koulun pihalla ja pojathan ne siitä siihen tuli sylkemään. Sanotiin, että: -Hyi! menkää pois! Ja sit yks lihava poika siitä joukost kääntyi (oltiin silloin jäätyneen lätäkön päällä) ja liukastui mahallen, peppu meihin päin ja sit siltä saman tien ratkes housutt persuksista. Me naurettiin niin, että se poika katsoi viisaana pysyä kaukana.

mä olin koulussa kaverien kanssa ja sit yks kavereistani sanoi, että se käy moikkaamassa yht Roosaa. Sillä mun kaverilla joka lähti pois niin sillä oli laineikkaat niskaan ulottuvat hiukset ja sininen t-paita. Toinen mun kavereista meni jonkun tyypin luo ja hyppäs sen kaulaan ja huusi lujaa, MOI! Sitten hän, jonka päälle oli kaveri hypännyt, katsoi sitä mun kaveria ja kaverini lähti niin nolustuneena kuin olla voi paikalta.
:) :D

Alkuperäinen kirjoittaja ronja8v:
mulle on nolompaaki sattunu.. meillä oli kerran yks mun kaveri kylässä ja sitä ennen mulle oli tullu kauhee kiire avata sille ovi kun se tuli ja mä olin sitä ennen kakkosella.. sitten myöhemmin sille tuli vessahätä ja se juoksi naama punasena mun luo ja repes nauruun ja sanoi että pöntössä oli vetämätön kakka! mua alkoi nolottaa ja tunsin kuinka puna kihos mun kasvoille kun juoksin äkkiä vetämään vessan. en sen enempää kaverilleni selitellyt.

Mulla on sama nimi kun sulla!

Lähdin pojan vauva-aikana kiireellä kauppaan -tohvelit jalassa talvipakkasilla. Kyllähän ne muut pikkasen katteli...
Eilen sitte viimeks laitoin kiireessä sen kummemmin mallaamatta odotusaikana pitämäni housut jalkaan ja kipaisin autoon ja jouluostoksille. Mikäs siinä, hienot housut mutta lököttivät armottomasti kävellessä kuin teinipojilla konsanaan. Kun olin kerran naapurikaupunkiin asti ajanut niin pää pystyssä ostosreissun tein vaikka silmäyksiä sainkin osakseni =) Vyön olisin ostanut heti mutta kun niihin housuihin ei saa. Noh,ainakin oon laihtunu!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Äitini oli töissä kassalla ja eräs nuor mies tuli ostoksineen. Äiti vilkas että pojalla oli partakoneen teriä paketissa ja kysäs: onko sulla vartta noihin?
Poitsu ihan nolona ja punasena ja äitee huomaa että nehän olinkin kortsuja eikä paratakoneen teriä...
Riittiköhän varsi? ;)

:laugh: :laugh: :laugh:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä