Nolo moka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liposinol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
L

liposinol

Vieras
Mulla on alushousut tuntunut jotenkin kummilta tänään.
Aamulla jo ihmettelin, että onpa tuo kapea tuo haarakiila eikä siinä ollut kaksinkertaista kangastaan. Se pitsinen kuviokin oli ihan alhaalla enkä sitä muistanut entuudestaan ollenkaan.

NYT sitten rupesin vessassa katsomaan, että oho, enpäs ole ennen huomannut tuota pientä rusettiakaan toisen jalkaaukon suulla. Ja VASTA sitten mun tajuntaani pamahti , että nää alushousuthan on puettu niin , että on menty toisesta jalan kolosta sisään ja vyötärön kohta komeili oikean jalan ympärillä.

Kävin lääkärin tarkastuksessakin tänään, mutta onneksi ei tarvinnut paljastaa tät mun kalsarimokaa.

No, tää on kyllä pientä siihen verrattuna, mitä mies kertoi pari päivää sitten.
Oli yks tuttu yrittäjä ( jo vanhempi mies) tullut kaupassa vastaa tukka pystyssä, pitkät kalsarit ja Reinot jalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus vuosia sitten mä olin isossa, vieraassa seurueessa ravintolassa syömässä. Mulle välähti kesken ruokailun, että olin ennen lähtöäni meikannut vain toisen silmäni :) :) :)

Apua!
Mulla oli kerran ainoastaan komeet luomivärit... Ja mun omat ripset on ihonväriset, joten näky oli söpö.

:laugh:

Mulla taas kävi esikoisen syntymän jälkeen nolosti kampaajalla. Ekaa kertaa pääsin ilman vauvaa kotoa pois ja kiirehän siinä tuli. Kampaajalla meni kaikki ok, kunnes katsottiin lopputulosta peilin kautta takaapäin.... Oli muuten komeet isot puklit selässä...

• Tykkää
Reactions: Nessu87
Alkuperäinen kirjoittaja tää on tätä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus vuosia sitten mä olin isossa, vieraassa seurueessa ravintolassa syömässä. Mulle välähti kesken ruokailun, että olin ennen lähtöäni meikannut vain toisen silmäni :) :) :)

Apua!
Mulla oli kerran ainoastaan komeet luomivärit... Ja mun omat ripset on ihonväriset, joten näky oli söpö.

:laugh: :laugh:

Minä raukka tein lukiossa matikankoetta 2 tuntia paniikissa, koska tajusin, ku koe alko jo, että mullahan on menkat ja unohdin siteen! Lähtiissä vilkasin tuoliani ja koitin pitää kättä persiilläni, ku kiikutin koettani opettajalle. Oli ihan kivat sotkut. Luojalle kiitos, penkki oli oranssi ja kuka lie siihen mun jälkeen istahtikaan, niin... dääm.

Mä olen juossu kaupungille kauheassa kiireessä, kävin stockalla shoppailemassa jne, kunnes naisten vessassa housuja ylös kiskoessa huomasin, et mul oli farkkujen alle jääny edellisen päivän krepparit, ja toinen lahje oli roikkunu koko päivän mun housunpuntista perässä..

No,oon mä tän aiemminki tääl kertonu.
Olin hienosti tälläytyny illanviettoon ja pistin silikonitäytteet(ne semmoset kananrintapalat)tissiliiveihin.Siinä illan tuoksinassa toinen täyte tipahti tanssilattialle.Ja piti vielä ISOON ääneen ilmottaa siitä.Että kaikki huomas ainaki.Noloa,muttei niin maata kaatavaa:)

Olin kaverin häissä ja tosi humalassa..mulla meni vatta sekasin ja könysin sitten ulkohuussiin. Tulin takasin pirteempänä tarpeet tehtyäni ja rehvakkaasti lauloin ja mellastin aulassa..kaikki katto mua ja naureskeltiin. Nooh..yks häävieraista tuli mun viereen ja kuiskas: sulla roikkuu vessapaperia housuista..
Mä olin et Mitä häh ja kurkkasin taakkeni..mulla roikku piiiiiitkä vessapaperin pala housuista ja toisessa päässä paperia oli ruskeet raidat!!!!!!
Humalasta huolimatta mulla tuli helvetin kiire kelata se pa..anen paperi piiloon ja häivyin ulos.
Kysyin jonkun ajan päästä että näkikö monikin mutta ei moni ainakaan myöntäny..niisk.

Mun veli meni roskapussin kanssa kouluun, jätti liikkakamat muovikassissa ovensuuhun. Ope sieltä soitteli parin tunnin kuluttua ja mutsi kävi viemässä jotain vähän asiallisempaa.

Sama veli meni kerran koululle aamulla kauheella kiireellä, kun kukaan ei herättänyt ja kaikki oli jo ehtineet kotoa lähtemään. Oli oikein vihainen, kunnes koulun pihalla katsoi kelloa ja meni vielä muutamaksi tunniksi kotiin nukkumaan... Oli varmaan joku 10v ja katsoi viisarit väsyneenä väärinpäin...

Mulla on todella vaaleat kulmat ja kestovärjään niitä sillon tällöin, mutta aina en jaksa ja sitten päädyn kynän kanssa hieman tummentamaan ja muotoilemaan niitä. No kerran olin eteisen peilin edessä meikkaamassa ja laittamassa kulmia kun ovikello soi ja menin sitten enempiä miettimättä avaamaan. Siellä oli mieheni kaveri joka sitten huikkas ohi mennen et sulta puuttuu muuten toinen kulmakarva... Olin vain "tummentanut" toisen... :D

Heh. Tänään oli pojan koulun hiihtokilpailut. Opettaja oli pyytänyt, että kotijoukot tulis kannustamaan. No me mentiin. Minä ja kolme alle kouluikäistä. Siinä lähtöä odotellessa tunsin, että nyt alko tällä tytöllä menkat.:D

Oli kiva kannustaa lasta ja miettiä, että joko näkyy ja että hitto täälä mitään vessaa oo kerpele. Siinä vierähti 2 tuntia lasten peuhatessa penkassa ja mun rupatellessa muiden aikuisten kans. Sitte mun muksu pääsi finaaliin, jota ooteltiin vielä tunti! Ja taas meikä kannustaa ja tsemppaa housut märkänä (ei saa käsittää väärin...).

Nooh. Sitte pojan koululle reppua hakemaan. Siinä vaiheessa ei enää ois huvittanu mennä vessaan, ku vahinko oli jo niin sanotusti tapahtunut ja mihin oisin lykännyt ne kolme pientä. Kotiin vaan hymy naamalla ja toinen housussa. Pesulle ja kyllä oliki onnellista päästä suihkuun! Ja kiitos toppisteni, pikkasen kiilteli... mutta mitään ei kukaan hokannut, vissiin.

Mä lähdin viemään lasta kerhoon. Laitoin kompostiroskapussiin rattaiden alakoriin ja tavisroskat roikkumaan rattaiden sivuun sellasella tarraheijastimella. Aattelin siis matkalla puottaa roskat roskiin. Ryskäsin portaat alas sakkeineni rattainenija unohin ne peevelin roskat. Jee.

Menin kerholle, jätin lapsen sinne ja juoruilin muiden mammojen kans. Rattaat olin tuonut sisään asti. Sitte shoppaamaan kerhon ajaksi kuopuksen kans. Kukaan ei ihmetelly tai huomauttanu säkkejäni. Eikä mahdollista kompostilöyhkää.

Hain lapsen kerhosta ja toisen koulusta matkalla. Koululainen kysy, että miksi sulla äiti on roskat mukana. Mä nauroin ja ihmettelin ja häpesin yms. Lykkäsin tavisroskat roskiin ja unohin sen kompostipussin sinne alas. Käytiin vielä kotimatkalla yhessä rooliasuliikkeessä, joss myyjä ihmetteli ääneen pahaa hajua. Mun tyttö sanoi, että täälä haisee kalalle ja perunankuorille. :D En tajunnut siinäkään vaiheessa, että MEIDÄN sakki mätäni. :laugh: TAi rattaat...

Päästiin ulos liikkeestä ja koululainen taas fiksuna, että äiti nuo kompostit haisi, mutta en kehannu sanoa mitään. Jatko vielä, että äiti sä oot ihan hullu! :D Ehkä mä olenki. Ja hävetti, taas kerran.

Mä kerran pienessä kaupassa ollessani töissä, kauheella kiireellä juoksin kassalle kun asiakas odotteli ,niin mun työtakki tarttui hyllynreunaan kiinni ja takki levähti auki ja mulla vaan rintsikat alla... Ei koskaan oo hävettäny niin paljon!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä