Nolo kysymys. Mut kysympä kummiskin raskaanaolosta ja pissanpidätyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ap

Vieras
Nyt alkaa häämöttää la vloppuna. Ja tuntuu,et mä en voi pidättää pissaa juuri lainkaan. Kait tämä on ihan normaalia?
Saattaa ihan rehellisesti lorahtaa housuun,et pitää sidettä pitää kokoajan.
Vauva on tositosi alhaalla,et kävely on mielettömän hankalaa. Ja painaa joka paikkaan,et ala pää on jo ihan hellä.

mul ei ollu mitää tollasii vaivoja, ihme kyllä. En edes tuntenyt mitään paineen tuntua. Multa siis jäi kokonaan huomaamatta se kun se vauva oli kunnolla laskeutunut.

kuulostaa normaalilta! raskauden lopulla itsellä nauraminen sai pissat housuun tai jos nojasin huonossa asennossa mahaani johonkin...ärsyttävää mut loppui kuitenkin synnytyksen jälkeen:)

Alkuperäinen kirjoittaja henna:
mul ei ollu mitää tollasii vaivoja, ihme kyllä. En edes tuntenyt mitään paineen tuntua. Multa siis jäi kokonaan huomaamatta se kun se vauva oli kunnolla laskeutunut.

Ei minullakaan ole aikasemmissa ollut. Ja tämä on ainut joka on laskeentunut ylipäätänsä. Ei minulle edelliset ole edes laskeentuneet ku just muutamaa tuntia ennen synnytystä.

Alkuperäinen kirjoittaja voisko...:
Voisko olla lapsivettä? Mulla tuli muutama päivä ennen synnytystä lapsivettä sellasia lorauksia, ihan kuin olis menny pissa housuun.

Niin kieltämättä kyllä. Mä olen vaan ajatellut,et se on pissaa ku on niin pitkään jatkunu ja lapsivettä oli paripäivää sitten vielä hyvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:o että sekin vielä mahdollisesti tiedossa... kyllä nämä olemassa olevat vaivat olis piisannu jo...

Voi kuule. Sitä näin loppuraskaudessa on mitä ihmeellisempiä vaivoja :o joista ei ole aikasemmin edes kuullut.

Yhteistyössä