Noista alapään karvoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laura

Vieras
Meillä oli just paras mahdollinen iltayö, kun käytiin miehen kanssa eka saunassa ja sitten pyysin sen ajelemaan mun alapäätä vähäsen. Sen jälkeen molemmat oli aika kiihottuneita ja oltiin yhdessä varmaan yli tunti.

Ihana ilta. Nyt se ukko kuorsaa tuolla yhtä onnellisena, kun minä.

Tuli silloin saunan pesuhuoneessa puheeksi, että haluaisin vähän ajella siltäkin, mutta ei se uskaltanu antaa mun sitä tehdä, vaikka kyllä se mietti sitä pitkään. Meinasin sitte ehdottaa, että mennään johonkin vahaukseen yhdessä, niin siellä ne osaa sen tehdä oikein, eikä tuu haavoja eikä likaa kipuja siitä ajelusta.

En sitte kumminkaan sanonu mitään vielä, kun tuli heti aika mustis olo, että joku muu sitä sieltä näprää. En kyllä tiedä, että suostuisko se edes siihen.

Onko kellään kokemusta siitä, että menee yhdessä ja molemmilta otetaan samalla kertaa tupsut pois? Tekeekö ne sen silleen että voidaan olla molemmat siellä, vai pitääkö mun odottaa ulkona, kun ne käpistelee mun miestä?
Tää voi kuulostaa aika kornilta, mutta ajatus vaan jäi pyörimään päähän, kun se alko kiihottamaan, että toi ukkokin olis kalju ja silleen.

Auttakaa, ne jotka ootte käyny noissa vahauksissa ja onko ukko ollu mukana.

Ei kaikissa kauneussalongeissa tehdä miestenbrasseja. Ainakin oma kauneushoitolani hinnastossa on maininta "vain naisille".
Muuten hyvä ja virkistävä ajatus mennä sinne yhdessä.

Yhteistyössä