No voi että, olenkohan mä raskaana?

Mä saatan olla ihan liian fiiliksissä jo.. Meinasin jättää kertomatta mutta sanoin lääkärissäkin jostain asiasta että "sitten kaikki kolme lasta..." Punastuin syvästi ja aloin nauraa että "paitsi mulla on vain kaksi lasta".. Nolotti ihan törkeesti. Takeltelin siinä vaan sitten että "niiiiin, kun mä EHKÄ saatan olla raskaana" ja tunsin itseni vielä astetta hölmömmäksi.. :whistle:

Ehkä se on ihan hyvä tehdä se testi nyt etten ala liikoja vauhkoomaan.. Vaikka olen tainnut jo tehdä niin ihan vähän...
 
Ihanaa, että siippasikin on ilmeisen innostunut asiasta - niin kuin pitääkin :)! Ja johan teillä on valmiina kaksi auttavaista isosisarusta - kyllä siihen on hyvä kolmannen pikkuisen tulla :heart:...

Ja sitten asiasta mitään tietämättömän viisastuttamista :ashamed: - mites toi tommonen testitikku..onko niitä semmosia, joita voi käyttää ympäri vuorokauden...tai siis ettei tartte siihen aamupissiin tuijotta..vai?!

Mä oon niin pihalla moisesta hommasta :D!
 
siis mielenkiintosin keskustelu taas vähään aikaan :D koko päivän ku kävelly koneen ohi niin on ollut pakko päivittää sivu että onko tullut jatkoa vai ei ! että täälläkin jännätään tulosta! jotenki herkistyttää kaikki tällänen, tai siis kaikki tälläset sivustot pitäs olla tällei raskaana ollessa kiellettyjä, hyvä etten ihan kyynelehdi koht täällä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
Ja sitten asiasta mitään tietämättömän viisastuttamista :ashamed: - mites toi tommonen testitikku..onko niitä semmosia, joita voi käyttää ympäri vuorokauden...tai siis ettei tartte siihen aamupissiin tuijotta..vai?!

Mä oon niin pihalla moisesta hommasta :D!
oon yleensä ite ostanu sellasen vaaleansinisen värisen paketin apteekista, olisko nimiki joku yhtä selvä ku apteekin raskaustesti :D en muista mitä niis ohjeis lukee mut ne kerrat ku oon ite plussannu niin eka kerta oli 8 aikaa illalla ja toinen n. kahen aikaan päivällä,.. et jos siel lukee jotain aamupissi juttui niin ainaki on kertonu tuloksen ilmankin sitä :D
 
"VieraS"
tuloksia sit äkkiä pöytään! nykypäivänä turha vitkutella kun testejä niin helpolla ja halvalla saatavissa, ei tarvii päiväkausia arvuutella ja epäillä ja miettiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;25866730:
oon yleensä ite ostanu sellasen vaaleansinisen värisen paketin apteekista, olisko nimiki joku yhtä selvä ku apteekin raskaustesti :D en muista mitä niis ohjeis lukee mut ne kerrat ku oon ite plussannu niin eka kerta oli 8 aikaa illalla ja toinen n. kahen aikaan päivällä,.. et jos siel lukee jotain aamupissi juttui niin ainaki on kertonu tuloksen ilmankin sitä :D
Oukkei - kiitos tiedonjaosta :)! Mulla itellä kun ei ole minkään valtakunnan käsitystä moisesta jännänpaikasta, joten...joku aatamin aikainen käsitys tosin kummittelee asian tiimoilta mielessä, että siihen olisi pitänyt aamupissi - se ensimmäinen - jotenkin "uhrata" mutta toihan on vain hyvä juttu, että voi testata ikään kuin mihin vuorokauden aikaan tahansa ja siten päästä tilanteen herraksi.

No, nyt aion sitten kunnolla ottaa kaiken irti tikkutesteistä tässä ketjussa :p...tai varmaan siinä seuraavassa, minkä laitat meille mukanajännääjille pystyyn Kerpele :)..?! On muuten ihanaa..tämmönen yhteisfiilistely ja -jännittely :D!
 
  • Tykkää
Reactions: samuelinäiti
Ihanaa, että siippasikin on ilmeisen innostunut asiasta - niin kuin pitääkin :)! Ja johan teillä on valmiina kaksi auttavaista isosisarusta - kyllä siihen on hyvä kolmannen pikkuisen tulla :heart:...

Ja sitten asiasta mitään tietämättömän viisastuttamista :ashamed: - mites toi tommonen testitikku..onko niitä semmosia, joita voi käyttää ympäri vuorokauden...tai siis ettei tartte siihen aamupissiin tuijotta..vai?!

Mä oon niin pihalla moisesta hommasta :D!
Juu, onhan tää jännää meille molemmille :D Ja kun isäntä kuitenkin on lapsirakas niin..

Mä oon noi r-testit tehnyt aina ihan vaan jossain vaiheessa päivää :) Ja ihan oikeita tuloksia on tullut.. Mitä nyt ekalla kerralla aattelin että varmaan joku valmistusvirhe siinä tikussa kun tuli plussa.. :whistle: ja sit tein kolme.. Ei ollut valmistusvirhe :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ja siis ei oo tarkotus yrittää sen enempää vaikka nyt tulisikin nega... Jos käy uudestaan "vahinkoja" niin sitten voi jännätä uusiksi :D

Vauvakuume nyt joo, saattaa alkaa tuskastuttamaan tätä porukkaa mutta silti, ei varmaan sen enempiä yritetä..

(menee hetki ja "kulta mä oon miettinyt, mitä jos..." :LOL:)
 

Yhteistyössä