No voi että, olenkohan mä raskaana?

"jaaha"
Onnea :) Niin eikö kannattanukkin se testi tehdä, mitä suotta odottamaan perjantaihin jos menkat oli 8pv myöhässä. Itsehän tein testin viime vuonna tähän aikaan heti kun menkat oli päivän myöhässä ja voisin jatkaa legendaarisesti että "tuolla se plussa nyt kiikkuu sitterissä"
:D

Onnea onnea onnea
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
Wau! Uskomattoman ihana ketju. Täynnä positiivista energiaa, jota muutamat negatiiviset kommentit eivät ole pääseet nakertamaan. Ihan mahtavaa lukea tätä ketjua, vaikka en tunnekaan ketjun aloittajaa. Paljon onnea ja iloa! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Blue
Liityn onnittelijoiden joukkoon. ONNEA!!!! :flower:

Luin pari ekaa sivua silloin kun sä tämän aloitit ja ajattelin että tulen sitten vasta perjantaina katsomaan lopputuloksen, mutta arvasinhan mä ettet sinne asti pysty odottamaan.. :D
 
Liityn onnittelijoiden joukkoon. ONNEA!!!! :flower:

Luin pari ekaa sivua silloin kun sä tämän aloitit ja ajattelin että tulen sitten vasta perjantaina katsomaan lopputuloksen, mutta arvasinhan mä ettet sinne asti pysty odottamaan.. :D
Olisin kyllä malttanut, mutta palstalaiset ei... Niin pitihän mun sit.... :saint: :p
 
Kiitos kiitos :D :heart: Ihania kommentteja ja onnitteluita :)

Aloin tässä miettimään myös parin-kolmen viikon takaista yllättävää "aknea", oli siis naama täynnä kipeitä näppylöitä vaikka normaalisti ei ole kuin yksi näppylä ehkä kuukaudessa... Enpä siltikään olisi uskonut että hormoonitoiminnan muuttumisella olisi ollut näppinsä pelissä. Ihmettelin vain.. :D Saa nyt sitten nähdä olenko liimaletti-näppylänaama koko loppuajan :D

(Eli siis tyttöhän se sitten vanhojen uskomusten mukaan olisi... Milloinkohan se suklaan rohmuamishinku alkaa :O kun alkaa kehossa jylläämään tuplanaishormoonit?)
 
Mutta ai vitsi, ensi kesänä jos kaikki vain sujuu hyvin, pääsen esittelemään ihanaa pallomahaa vanhoissa kesämekoissani :D Ja odotan niiiiiiiiiin paljon sitä kun alan palloontumaan, tunnen itseni niin kauniiksi silloin.. (vaikka muut eivät välttämättä näe asiaa samalla lailla.. "Mikä siellä peittää auringon?" "Kerpele vaan solmii kengännauhoja")
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
..ja anna kaikessa rauhassa mahasi näkyä, esittelet sitä ylpeänä ja kauniina koko maailmalle, älä ainakaan peittele sitä! Raskaana oleva nainen on kaunis :).

..ja minkä ihmeen takia mä menen aina avaamaan tämmösiä ihania ketjuja, joissa ollaan just saatu se ihana untuvainen käärö kainaloon tai sitten ollaan just ihanasti todettu olevan "siunatussa" tilassa :heart:, kun tässä tulee päälle kaikki kuumeilut :headwall: :D.
 

Yhteistyössä