No voi että, olenkohan mä raskaana?

Ja nää muutamat kommentit jotka viittaavat siihen etten halua lasta... Onko se siis niin että ainoastaan yrittämällä yritetyt piltit ovat sitten niitä haluttuja?

Kyllä mä voin sanoa halunneeni jokaikisen lapsen joka mulle suodaan, yllätyksenä tai ei.

Mie itseasiassa kiinitin kans tuohon huomioo... en kyllä ekasta alotusviestisäsi huomannu että olisit edes maininnut heti ensimmäisenä että epäilet olevasi raskaana etkä edes haluaisi kyseistä lasta...:O

Hah.. meinas tulla äsken typo!!! :D "etkä edes haluaisi kyseistä LASTIA!!!!" :LOL::LOL:
 
***peukut ylös, peukut ylös, peukut ylös*** :)

Täällä pari säkkiä vaavin vaatteita just menossa varastoon odottamaan kirppispöydän varaamista ja pinnasänky ja mobilet ja sitteri ja rattaat ja...Haluutko ne kaikki :D
Tuun iltasella katsoo millaisen tuloksen oot tikusta saanut!
 
***peukut ylös, peukut ylös, peukut ylös*** :)

Täällä pari säkkiä vaavin vaatteita just menossa varastoon odottamaan kirppispöydän varaamista ja pinnasänky ja mobilet ja sitteri ja rattaat ja...Haluutko ne kaikki :D
Tuun iltasella katsoo millaisen tuloksen oot tikusta saanut!
:D

Mieskin tossa puhelimessa sano just että ohan se hyvä testata niin tietää sitten ruveta varautumaan uuteen perheenjäseneen :D
 
  • Tykkää
Reactions: sikinsokin
"vieras"
meilläkin on ihan kyllä vahinko tuo lapsi tai yllätys mutta maailman rakkain se silti on :D jännä miten ihmiset alkaa tommosesta rutiseen kun luulis kaikkien tietävän ettei mikään ehkäisy oo 100 varma?
 
hoet pennullesi,et olet vahinko
Mä olen aika vahvasti tota lapsille valehtelua vastaan, miksi mä valehtelisin että lapsi on vahinko jos ei näin ole.

Kyllähän sitä tiedostaa joka kerta jos seksiä harrastaa ilman ehkäisyä että siitä saattaa tulla raskaaksi. Näin ollen en voi sanoa että lapset ovat vahinkoja, vaikka heidän tuloaan ei erikseen olisi suunniteltukaan :) Got it?
 
nii ja kuitenkin
Mä olen aika vahvasti tota lapsille valehtelua vastaan, miksi mä valehtelisin että lapsi on vahinko jos ei näin ole.

Kyllähän sitä tiedostaa joka kerta jos seksiä harrastaa ilman ehkäisyä että siitä saattaa tulla raskaaksi. Näin ollen en voi sanoa että lapset ovat vahinkoja, vaikka heidän tuloaan ei erikseen olisi suunniteltukaan :) Got it?
Kaikenlaisia selityksiä ihmiset jaksaa ladellakkin :)
 
[QUOTE="vieras";25865958]meilläkin on ihan kyllä vahinko tuo lapsi tai yllätys mutta maailman rakkain se silti on :D jännä miten ihmiset alkaa tommosesta rutiseen kun luulis kaikkien tietävän ettei mikään ehkäisy oo 100 varma?[/QUOTE]

No, mä oon just päässy hehkuttaa että miten mun ketjuihin ilmestyy vain vähän noita ihme pieruja :D Tästäpä saan :LOL:

Ja niinhän se on, vaikka lapsi olisi miten yllätys, se ei vähennä rakkautta lasta kohtaan. Täällä vaan on näitä ilmeisesti omaan elämäänsä tyytymättömiä ja henkisesti huonosti voivia persoonia joiden on pakko mussuttaa ees jostain kun oma elämänsä on niin epätyydyttävää.
 
"..."
Luin tätä ketjua ja alko itelläki het menkkamaiset jomotukset. Tosin oon todistetusti raskaana 37+2 (vai pitäiskö tehä vielä testi...).

Pikkasen jännä tää ketju, pakko kyl tulla urkkimaan illemmalla tulosta. Ja katokki, jos "unohat" tänne raportoida ;)
 
"vieras"
[QUOTE="...";25866195]Luin tätä ketjua ja alko itelläki het menkkamaiset jomotukset. Tosin oon todistetusti raskaana 37+2 (vai pitäiskö tehä vielä testi...).

Pikkasen jännä tää ketju, pakko kyl tulla urkkimaan illemmalla tulosta. Ja katokki, jos "unohat" tänne raportoida ;)[/QUOTE]

eihän sulla synnytys ala? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä