No voe pjärse.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Desdemona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Desdemona

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 150
0
36
Nimittäin. Tänä vuonna olisi meidän perheen eka isänpäivä. Poika on 5kk. No. Aikaisemmin mies oli suunnitellut reissua kavereidensa kanssa ja olin ihan että sopii. Eilen tajusin että tyyppi on reissussa siis isänpäiväviikonlopun ja tulee takas vasta su iltana...Mies sanoi että eka oikea isänpäivä on vasta vuoden päästä kun poika tajuaa jotain ja että tuleva isänpäivä ei oo mitenkään erikoinen, siis että samaa vaipanvaihtoa se on. Joo totta. No mun mielestä taas olisi ollut kiva juhlistaa. En ole nyt kieltämässä ukolta menoa kun en aikaisemminkaan ollut. Mutta kieltämättä harmittaa! Eli miehen logiikan mukaan meillä ei sitten juhlita ekaa isänpäivää.

Mun miestä ei vois isänpäivä kans vähempää kiinnostaa,turhaa amerikkalaista hömpötystä |O Lasten kortit kelpuuttaa,mutta siinä se :D
Ikävä kyllä äitienpäivästä samaa mieltä,vaikka aina "pakon edessä" mua jotenkin muistaa :whistle:

En tee! En ois kyllä muutenkaan tehnyt...ehkä sitten kun poikakin saa sitä syödä. Tavallaan ymmärrän miestä mutta silti...kun meillä himassa oli aina niin kivat isän- ja äitienpäivät. No en tosin tiedä miten niitä vietettiin kun mä olin vauva...mutta olis ollut kiva antaa ukolle kortti ja joku lahja ja suukko sunnuntaiaamuna. No, sitä saa mitä tilaa eli emme siis juhli.

Voi herranjestas tätä mun elämää: eilen mä huomasin, että voin halloweenina juhlia hääpäiväämme, kun eräs palstailija kertoi juhlivansa omaansa - ja nyt tajuan, että isänpäivää pitäisi juhlia. Hoh hoijaa tätä urakkaa, me kun ei olla ollenkaan innokkaita juhlimaan sen kummemmin mitään. Meille arki on mukavaa :) .

Plääh! Älkää nyt kääntäkö asiaa noin! En oo täällä maatani myymässä! Ja onko siinä jotain pahaa/väärää jos haluan juhlia isänpäivää? Miksi tulee moisia tuomioita? Pitäisikö itsekin alkaa herranjestattelemaan kun jossain ei juhlita hää-tai isänpäivää?

Alkuperäinen kirjoittaja Pumpero:
Plääh! Älkää nyt kääntäkö asiaa noin! En oo täällä maatani myymässä! Ja onko siinä jotain pahaa/väärää jos haluan juhlia isänpäivää? Miksi tulee moisia tuomioita? Pitäisikö itsekin alkaa herranjestattelemaan kun jossain ei juhlita hää-tai isänpäivää?

Hih, meillä ei juhlita,vissiin joulu ja muksujen synttärit on ainoat jotka muistetaan, heitin tuon kakunteon ens sunnuntaille kun ajattelin et isää nyt voi muistaa eripäivänäkin kuin silloin kun se kalenterissa lukee.

Yhteistyössä