No tässä on tarinani,saa haukkua myös mua....

Ei sinulla ole mitään hävettävää. Paljon on tapahtunut ikävää. Mies toimi väärin monessa kohtaa se on selvä. Mutta myös hänellä oli kova huoli sinusta, kun lopulta tajusi kuinka paha sinun on olla. Mä en näe teidän suhdetta vielä täysin toivottomana, jos vaan haluatte yrittää. Ulkopuolista apua toki tarvitte, jotta opitte ymmärtämään itseänne ja toisianne paremmin. Älä ole itsellesi niin ankara. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Siis tarkennan vielä, että sain sen käsityksen että miehesi on huijannut sinut psykiatriselle...?!

Kyllä on,vaikka mä lulin että mennään vain lasten lääkärille :ashamed:

Vaikka miehesi teki väärin (vaikuttimia en voi tietää ) niin kyllä lääkärissäkin oli vikaa, kun sun tilanne meni eteenpäin "vain miehen sanomisilla"

Pysähdy Savanna ja mieti että olisko sittenkin ollut hiukan syytä miehelläsi yrittää auttaa sinua tuolla tavoin. Olitko masentunut tai muuten käyttäydyitkö niin, että miehesi luuli sinun yrittävän vahingoittaa itseäsi? Hänhän oli huolissaan sinusta, vai? Tunnut aika impulsiiviselta ihmiseltä, joten en yhtään ihmettele että voisit antaa ymmärtää olevasi itsetuhon partaalla kun olet huolissasi jostain...Mutta, tsemppiä ja selvittäkääpä suhteenne vaikka ammattiauttajan avulla.

:o Voi kauhea.Itselläni osittain samankailtainen tilanne ollut joskus ex puolison kanssa,onneksi ex koska hän söi minua teoillaan sisältä.
kukaan ei pysty sinulle kertomaan jatkaakko vai ei,sinun on kuunneltava omaa sisintäsi pystytkö koskaan antamaan todella anteeksi vai jäytääkö se sinua loppuelämäsi kuitenkin.
Voimia sinulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Pysähdy Savanna ja mieti että olisko sittenkin ollut hiukan syytä miehelläsi yrittää auttaa sinua tuolla tavoin. Olitko masentunut tai muuten käyttäydyitkö niin, että miehesi luuli sinun yrittävän vahingoittaa itseäsi? Hänhän oli huolissaan sinusta, vai? Tunnut aika impulsiiviselta ihmiseltä, joten en yhtään ihmettele että voisit antaa ymmärtää olevasi itsetuhon partaalla kun olet huolissasi jostain...Mutta, tsemppiä ja selvittäkääpä suhteenne vaikka ammattiauttajan avulla.

Mä voin vain sanoa että teen jotain itselle,mutta kuitenkin en pystyy itselle mitään tehdä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Mietipä oikeasti haluatko olla tuon miehen kanssa jos olet edelleen noin masentunut,olisko teidän parempi olla erillään?

En osaa sanoa,tuntu että olen täällä vain lasten takia :ashamed:

Joo,mutta lapset vaistoavat että sinä et ole onnellinen,kyllähän lapset voivat tavata isäänsä eron jälkeenkin.

Mä voin vain sanoa että teen jotain itselle,mutta kuitenkin en pystyy itselle mitään tehdä :ashamed:

No kyllä minä säikähtäisin, jos oma puoliso sanoisi että tekee itselle jotain pahaa. Veisin vaikka väkisin jonnekin juttusille. Jospa miehesi teossa oli sitten joitain "oikeinkin". Olitko sanonut hänelle, että teet itsellesi pahaa?

Tiedätkö Savanna, nyt kun kerroit tämän tarinasi ymmärrän sinun kirjoituksiasi paljon paljon paremmin. Rankkaa on ollut. Oletko miettinyt kun miehesi "huijasi" sinut osastolle että onko hän ollut niin huolissaan ja neuvoton ettei nähnyt muuta vaihtoehtoa? Olitko silloin sellaisessa kunnossa että olisit voinut itseäsi vahongoittaa? Pelkäsikö hän sitä? Jos miehesi onkin toiminut parhaalla näkemällään tavalla. Ja tuo miehesi juominen voi kieliä myös hänen ahdistuksestaan, jota miehet eivät yleensäkkään halua sanoa suoraan.

No kyllä minä säikähtäisin, jos oma puoliso sanoisi että tekee itselle jotain pahaa. Veisin vaikka väkisin jonnekin juttusille. Jospa miehesi teossa oli sitten joitain "oikeinkin". Olitko sanonut hänelle, että teet itsellesi pahaa?

Ennen kun hän oli tommonen idiotti eikä jaksanut ymmärtä mua niin mä sanoin hänelle vaan,että parempi että mä kuolen kun elän sun kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Tiedätkö Savanna, nyt kun kerroit tämän tarinasi ymmärrän sinun kirjoituksiasi paljon paljon paremmin. Rankkaa on ollut. Oletko miettinyt kun miehesi "huijasi" sinut osastolle että onko hän ollut niin huolissaan ja neuvoton ettei nähnyt muuta vaihtoehtoa? Olitko silloin sellaisessa kunnossa että olisit voinut itseäsi vahongoittaa? Pelkäsikö hän sitä? Jos miehesi onkin toiminut parhaalla näkemällään tavalla. Ja tuo miehesi juominen voi kieliä myös hänen ahdistuksestaan, jota miehet eivät yleensäkkään halua sanoa suoraan.

Juu mä olin ahdistunut ja itkin kokoajan,kun ei ollut kenen kanssa puhua,mutta en ole ajattellut mitään tehdä vain käydä lääkärillä ja puhua huolista :ashamed:

Ennen kun hän oli tommonen idiotti eikä jaksanut ymmärtä mua niin mä sanoin hänelle vaan,että parempi että mä kuolen kun elän sun kanssa

Eli kirjoitat, että "hän on keksinyt koko juttu sielä että mä yritin tehdä itsemurha monta kerta" -->

Eli oliko miehesi sittenkin oikeassa sanoessaan lääkärissä, että olit puhunut tekeväsi itsemurhan?

Yhteistyössä