No onpa taas suuri ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Senkus sanotte sitten pinnalliseksi jos niin tän kirjoituksen perusteella päättelette...

Mutta nyt mua ahistaa ihan hirveesti se, kun tuntuu että kaikki muut on 100000 kertaa seksikkäämpiä kuin mä, mulla ei edes ole mitään hienoa vaatetta joka sopisi nyt kun ollaan tässä josain välissä lähdössä jonnekin ihmisten ilmoille jne... Oon raskaana siis ja maha kasvanu jo ihan kivan kokoseksi. On mulla toki joitaki äitiysvaatteita mutta ne on niin arkisia! Yhdet ainoat sopivat housut ja ne on semmoset tosi arkiset.... Olis nyt ees joku kiva hieno mekko mutta ei :'(

Ja nyt vielä ite asiassa sotkin nämä housutkin.. eli ei mitään hajua mitä päälleni pistän.

Mies on varmaan sata kertaa tänään sanonut että oon sen mielestä kaunis ja hyvännäköinen yms. mutta musta vaan ei tunnu siltä. Tuntuu että oon joku teinipissis joka rääkyy että "yhyy oon ruma" mutta musta nyt vaan tuntuu siltä. Ja kyllä, oon pillittäny tänään monta kertaa tämän asian takia.

Olipas vaan pakko sanoa. Tuntuuko muista raskaana olevista joskus samalta?

Tuntui kyllä raskaana ollessa, se odotusaika on niin lyhyt, etten raaskinu kalliita äitiysvaatteita ostaa ku ne jäis muuten pitämättä. Laita tukka nätisti ja meikki kuntoon, niin ei kukaan sun vaatteita ehi kattomaan. Ethän sä sinne oo iehiä metsästämään lähössäkään, kun sulla on jo oma. :) Hauskaa iltaa!

Mulla on tommonen olo vaikka en ole raskaana...

Jotenki mieheni onnistuu aina näyttää tyylikkäältä ja mä oon taas tämmönen rääsy-liisa..
Joskus oon kyllä miettinyt että mitäköhän ne naiset tuolla kaupoilla miettii ku käydää kaupas, minä tämmönen kahden naisen kokoinen rääsy ja mies tommonen treenattu hyvännäkönen tyylikäs mies :xmas:

Yhteistyössä