Saisitko ekasta otettua sellaisen version josta molemmat katsovat halkopinon takaa tonttulakit päässään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Saisitko ekasta otettua sellaisen version josta molemmat katsovat halkopinon takaa tonttulakit päässään?
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Saisitko ekasta otettua sellaisen version josta molemmat katsovat halkopinon takaa tonttulakit päässään?
Yritys oli kovaMutta ei tietenkään onnistunut. Ja nuo lasten lakit on sellasia hiippamallisia vaikkei se nyt noista kuvista näy.
![]()

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Ensimmäinen on ilman muuta paras! Mutta jos molemmat lapset haluat niin sitten tuo toiseksi viimeinen.
TUossa jossa molemmat kurkkaa halkopinon takaa, ei ole hyvät ilmeet, siksi ei sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Mun mielestä joulukortin pitäisi olla jouluinen. Mutta no, se onkin vain mun mielipide. Itse lähetän lasten kuvia korkeintaan isovanhemmilla ja kummeille. Koko suku ei ole niistä kiinnostunut, enkä oleta heidän ihailevan meidän maailman söpöimpiä lapsiamme joulukortissa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Oi..![]()
laittaisin ekan tai toiseksi viimeisen. :heart: