No on se joulukorttikuvien ottaminen vaikeaa! (sis. muutaman kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Saisitko ekasta otettua sellaisen version josta molemmat katsovat halkopinon takaa tonttulakit päässään?

Yritys oli kova :D Mutta ei tietenkään onnistunut. Ja nuo lasten lakit on sellasia hiippamallisia vaikkei se nyt noista kuvista näy. :)

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Saisitko ekasta otettua sellaisen version josta molemmat katsovat halkopinon takaa tonttulakit päässään?

Yritys oli kova :D Mutta ei tietenkään onnistunut. Ja nuo lasten lakit on sellasia hiippamallisia vaikkei se nyt noista kuvista näy. :)

Tää on ainoa jossa molemmat näkyy halkopinon takaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Ensimmäinen on ilman muuta paras! Mutta jos molemmat lapset haluat niin sitten tuo toiseksi viimeinen.

TUossa jossa molemmat kurkkaa halkopinon takaa, ei ole hyvät ilmeet, siksi ei sitä.

No joo, en sitä kyllä ajatellutkaan laittaa. :D

Molemmat lapset kuvaan. Se on pettymys sille, joka ei korttiin pääse. Ainaki meillä olis. Rakastan lapsikuvia joulukortteina. Ja niitä on kiva kuvata ja rajailla. Ihmisillä taitaa olla väärä käsitys valokuvakorteista. Meillä ne on ainaki tosi onnistuneita, eikä mitään pennut riviin ja räps -mallisia.

Ihanat kuvat. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mun mielestä joulukortin pitäisi olla jouluinen. Mutta no, se onkin vain mun mielipide. Itse lähetän lasten kuvia korkeintaan isovanhemmilla ja kummeille. Koko suku ei ole niistä kiinnostunut, enkä oleta heidän ihailevan meidän maailman söpöimpiä lapsiamme joulukortissa.

Tätä mä en taas ymmärrä ollenkaan. Mitä haittaa voi olla siitä, että saa jouluna "lapsikuvakortin", eihän sitä ole pakko ihailla? Kortti korttien joukossa. Valtaosalle saajista vaan paljon enemmän kuin tavallinen kortti, mutta itse en ainakaan mieti, että kuka toivoisi saavansa joulukortiksi valokuvan lapsista vai 10kpl eurolla -nipusta kortin. Kaikkien on tyytyminen muksujen kuvaan :D