K
Kkk
Vieras
Eikös s kortti maksa satasen ja k on ilmainen. Juu saa s kortin mukana pienen määrän takaisin mutta saa sitä muutaman ostoksen tehdä ennen kuin ero on tasoissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kkk:Eikös s kortti maksa satasen ja k on ilmainen. Juu saa s kortin mukana pienen määrän takaisin mutta saa sitä muutaman ostoksen tehdä ennen kuin ero on tasoissa.
Liittyy siten, että jos haluaa keskittää ostoksensa johonkin tiettyyn kauppaketjuun, niin siitä kauppaketjusta kaiketi pitäisi myös pystyä tekemään ostoksensa? Varsinkin, jos ne ovat se osa ostoksia, jotka muodostavat suurimmat kustannukset? Ja jos tietyt asiat on kauppaketjussa kalliimpia kuin jossain muualla, niin kannattaako keskittää juuri siihen kalliimpaan? Ja tämä luomu nyt oli vain yksi esimerkki. Toinen esimerkki voi olla vaikka vaatteet. Jos jonkun etukortin piirissä olevista myymälöistä et koskaan löydä itsellesi mieluisia vaatteita, niin ostatko sä itsellesi epämieluisat vaatteet vain saadaksesi niistä bonusta vai unohdatko koko bonukset ja ostat mieluisat vaatteet sieltä, mistä sellaisia saat?Alkuperäinen kirjoittaja kysyy hän:miten tämä luomu nyt liittyy bonuskortteihin??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kkk:Eikös s kortti maksa satasen ja k on ilmainen. Juu saa s kortin mukana pienen määrän takaisin mutta saa sitä muutaman ostoksen tehdä ennen kuin ero on tasoissa.
joka vuosi s-ryhmä maksaa siitä satasesta vuosikorkoa 10 euroa ja jotkut s-ryhmät maksavat ylijäämänpalautusta asiakkailleen (tämä sais olla kyllä käytäntö ihan jokaisessa ryhmässä).
Alkuperäinen kirjoittaja Kkk:Eikös s kortti maksa satasen ja k on ilmainen. Juu saa s kortin mukana pienen määrän takaisin mutta saa sitä muutaman ostoksen tehdä ennen kuin ero on tasoissa.
Osaatko arvioida, miten suurella summalla pitää ostaa, jotta tuo satanen on saatu takaisin?Alkuperäinen kirjoittaja Kkk:Eikös s kortti maksa satasen ja k on ilmainen. Juu saa s kortin mukana pienen määrän takaisin mutta saa sitä muutaman ostoksen tehdä ennen kuin ero on tasoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Osaatko arvioida, miten suurella summalla pitää ostaa, jotta tuo satanen on saatu takaisin?Alkuperäinen kirjoittaja Kkk:Eikös s kortti maksa satasen ja k on ilmainen. Juu saa s kortin mukana pienen määrän takaisin mutta saa sitä muutaman ostoksen tehdä ennen kuin ero on tasoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Onko monessa Prismassa kunnollinen liha- ja kalatiski? Meilläpäin ei ole, joten sen vuoksi käyn Citymarketissa.
Ja tuon 1800 euron jälkeen vasta alkaa kertyä jotain bonusta, josta on hyötyä?Alkuperäinen kirjoittaja niih:n. 1800 eurolla. Mutta huom., saat satasen takaisin myös kun palautat kortin eli luovut s-tilistä![]()
Minun mielestäni se liittyy ihan oleellisesti. Tai ehkä ajattelen jotenkin nurinkurisesti. Minulle on ihan yks lysti paljonko tulisi bonusta, jos en saa sieltä kaupasta sitä mitä haluan ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Onko monessa Prismassa kunnollinen liha- ja kalatiski? Meilläpäin ei ole, joten sen vuoksi käyn Citymarketissa.
Mutta kun nämä ei vaikuta siihen onko kumpi kortti parempi. Tai kumpi kauppa edullisempi!
Ei meilläkään ole lähiprismassa lihatiskiä, kunnon lihatiski löytyy cittarista ja k-marketista, ja he niihin panostavatkin. Koska on pakko olla jotain joka vetää ihmisiä, kun ei voi hinnoilla kilpailla. Ja se on hyvä juttu se. Joku arvostaa edullisempia hintoja, toinen hyvää lihatiskiä, joku kolmas hyvää ja henkilökohtaista palvelua jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja tuon 1800 euron jälkeen vasta alkaa kertyä jotain bonusta, josta on hyötyä?Alkuperäinen kirjoittaja niih:n. 1800 eurolla. Mutta huom., saat satasen takaisin myös kun palautat kortin eli luovut s-tilistä![]()
Myös mun mielestäni. Jos ei ole väliä, mitä suuhunsa laittaa, edullisin lienee edelleen Lidl?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minun mielestäni se liittyy ihan oleellisesti. Tai ehkä ajattelen jotenkin nurinkurisesti. Minulle on ihan yks lysti paljonko tulisi bonusta, jos en saa sieltä kaupasta sitä mitä haluan ostaa.Minulle ei ole hyvä se kortti, josta minulle ei ole hyötyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minun mielestäni se liittyy ihan oleellisesti. Tai ehkä ajattelen jotenkin nurinkurisesti. Minulle on ihan yks lysti paljonko tulisi bonusta, jos en saa sieltä kaupasta sitä mitä haluan ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Onko monessa Prismassa kunnollinen liha- ja kalatiski? Meilläpäin ei ole, joten sen vuoksi käyn Citymarketissa.
Mutta kun nämä ei vaikuta siihen onko kumpi kortti parempi. Tai kumpi kauppa edullisempi!
Ei meilläkään ole lähiprismassa lihatiskiä, kunnon lihatiski löytyy cittarista ja k-marketista, ja he niihin panostavatkin. Koska on pakko olla jotain joka vetää ihmisiä, kun ei voi hinnoilla kilpailla. Ja se on hyvä juttu se. Joku arvostaa edullisempia hintoja, toinen hyvää lihatiskiä, joku kolmas hyvää ja henkilökohtaista palvelua jne.Minulle ei ole hyvä se kortti, josta minulle ei ole hyötyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Myös mun mielestäni. Jos ei ole väliä, mitä suuhunsa laittaa, edullisin lienee edelleen Lidl?Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minun mielestäni se liittyy ihan oleellisesti. Tai ehkä ajattelen jotenkin nurinkurisesti. Minulle on ihan yks lysti paljonko tulisi bonusta, jos en saa sieltä kaupasta sitä mitä haluan ostaa.Minulle ei ole hyvä se kortti, josta minulle ei ole hyötyä.
No jos ei siellä kaupassa ole sitä, mitä haluan ostaa, niin enhän saa sitä bonusta. Ai sainhan joulukuussa 65 senttiäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ai miten sulle ei ole hyötyä rahasta? meillä tulee s-bonusta n. 50 euroa kuukaudessa eikä orjallisesti edes käydä s-ryhmän kaupoissa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja tuon 1800 euron jälkeen vasta alkaa kertyä jotain bonusta, josta on hyötyä?Alkuperäinen kirjoittaja niih:n. 1800 eurolla. Mutta huom., saat satasen takaisin myös kun palautat kortin eli luovut s-tilistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:No jos ei siellä kaupassa ole sitä, mitä haluan ostaa, niin enhän saa sitä bonusta. Ai sainhan joulukuussa 65 senttiäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ai miten sulle ei ole hyötyä rahasta? meillä tulee s-bonusta n. 50 euroa kuukaudessa eikä orjallisesti edes käydä s-ryhmän kaupoissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ......:Alkuperäinen kirjoittaja Kkk:Eikös s kortti maksa satasen ja k on ilmainen. Juu saa s kortin mukana pienen määrän takaisin mutta saa sitä muutaman ostoksen tehdä ennen kuin ero on tasoissa.
juu maksaa, mut tykkään ku siinä on oma tili voi vaikka säästää rahaa s-tilille
nyt oli kampanja maksettiin kortista 20? heti saatiin 20? lahjakortti eli kortti tulee maksaan meille 80? ja kaksi vuotta on aikaa maksaa kortti kokonaan