N
NäinOn
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:Alkuperäinen kirjoittaja NäinOn:Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:Alkuperäinen kirjoittaja NäinOn:Mä kyllä tykkään eniten K-kaupoista ja onneksi ei tarvitse minkään bonusjärjestelmän vuoksi vaihtaa kauppaa - kun on ihan rahaa millä ostaa.
Jepjep, "onneks ei tarvi miettiä mitään, kun on tota rahaa".
Ikävä kyllä just sillä tyylillä se monelta loppuu kesken.
Kyllä mullakin on rahaa, mutta en mä silti niin tyhmä ole, ettenkö kävis (kyllä, vertailua on suoritettu ja suoritetaan jatkuvasti) edullisimmaksi havaitussa paikallisessa, eli Prsimassa, josta saan vieläpä rahaa takaisin useita kymmeniä euroja joka kuukausi.
No ei ole vielä kolmeen vuoteen loppunut sen takia, että ei olle saatu bonuksia. En laita rahojeni riittävyyttä niiden varaan. Budjetoin noin 400 ?/kk ruokaan ja se siitä. Sen verran kyllä teen havaintoja, että siinä kaupassa jossa käyn, ostan ruokaa tarjouksesta jne., mutta sen enempää en jaksa vertailla.
No en nyt tarkottanut pelkkiä bonuksia, vaan tarkoitin, että yleensäkin tuo ajattelutapa on typerä. "Mulla on rahaa ni ei mun tarvi mitään hintoja miettiä". Kaikkien kannattaa miettiä hintoja, vaikka sitä rahaa olis kuinka paljon.
Kyllä mä ostaisin sillä 400 eurollakin mahdollisimman paljon, mutta kukin tietysti tyylillään..
Nyt mä en kyllä ymmärrä. On ihan jokaisen oma asia, vertaileeko hintoja vai ei. Tai ostaako aina kalleinta vai halvinta. Se ei tee kenestäkään todellakaan tyhmää tai typerää eikä sen pitäisi kenenkään persettä kalvaa.
Enkä aloituslauseessani sanonut missään kohtaa, että minä en vertaile hintoja tms. Sanoin, että koska on rahaa, ei tarvitse vaihtaa bonusjärjestelmän takia kauppaa (käydään k-kaupassa). Eli vaikka ei saataisi mitään bonuksia tai ei saada niitä paljon, se ei vaikuta ostokäyttäytymiseemme. Jos kuukaudessa menee tuo 400 ? about, kaikki on hyvin, enkä kyttää paljonko saamme bonuksia tai jotain etuja.