No nyt se on todistettu (taas), että S-etukortti on paras!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tällainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mutsilla (80+ ) ei varmaan ole hajuakaan mistään sähköisestä lootastaan :D Mutta täytyy pitää mielessä, että jos se huomaa jonkun hyvän tarjouksen, niin vinkkaa asiasta mulle.
Se löytyy, kun kirjautuu s-kanavan sivuille omalla tunnuksellaan.

Minulla s-etukortti on eniten hyvä piensijoitus. Täällä sijoitetulle pääomalle (100?) maksetaan vuotuinen 10% korko, jossain muualla tulee niitä ylijäämäpalautuksia ostojen suhteessa. Hyödynnän sitä sitten aina kun on mahdollista, mutta vakiostokset kyllä tehdään lähemmissä kaupoissa, meillä on hyvä CM ihan lähellä.

se o hyvä jos sä sillä saat.
mäyritin kerran käyttää kaveri äidin korttia tarjouskahvin ( kaverin äiti antoi luvan) niin eivät huolineet sitä kortia. jäi kahvi ostamatta

Mun miehelläni on mun kortti, meillä on eri sukunimet ja koskaan ei ole evätty käyttöä :) Mutta rovaniemen trollolla käy aina huono säkä :o tai sitten se valehtelee suut ja silmät täyteen!

Keittis: ei varmaan mistään S-marketista löydykään luomulihaa eikä välttämättä Prismoistakaan (ainakaan kaikista) mutta Sokoksen yhteydessä olevista S-marketeista luulisi löytyvän (tosin se ei taida olla sun reittien varrella?). Eikä tuota luomulihaa ole läheskään jokaisessa Citymarketissakaan.

Ja se on muuten jännä miten prismoissakin on hintaeroja. esim. Halikon prismassa maitolitra maksaa 92 senttiä kun taas Turun Prismoissa se on 82 senttiä (valion siis) arlan maito maksaa Turun Prismoissa 76 senttiä litralta mutta Halikon Prismassa sitä en ole nähnyt. Jos käyn Salossa kaupassa niin ostan maidot Citymarketista mutta Turussa ne on Prismoissa halvempia.

Täällä Turussa ainakin 3 Prismassa löytyy luomulihaa, monessakin muodossa. K-markettiin sain erikseen pyytämällä. En ole vielä hintoja vertaillut mut epäilen et K-market tiputtaa sen pois valikoimasta aika pian kun ei ole ostajia.

Noita kauppojen ostoskoreja on joka vuosi vertailtu ja muistaakseni S on kyllä pärjännyt tosi tosi hyvin joka vuosi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mutsilla (80+ ) ei varmaan ole hajuakaan mistään sähköisestä lootastaan :D Mutta täytyy pitää mielessä, että jos se huomaa jonkun hyvän tarjouksen, niin vinkkaa asiasta mulle.
Se löytyy, kun kirjautuu s-kanavan sivuille omalla tunnuksellaan.

Minulla s-etukortti on eniten hyvä piensijoitus. Täällä sijoitetulle pääomalle (100?) maksetaan vuotuinen 10% korko, jossain muualla tulee niitä ylijäämäpalautuksia ostojen suhteessa. Hyödynnän sitä sitten aina kun on mahdollista, mutta vakiostokset kyllä tehdään lähemmissä kaupoissa, meillä on hyvä CM ihan lähellä.

se o hyvä jos sä sillä saat.
mäyritin kerran käyttää kaveri äidin korttia tarjouskahvin ( kaverin äiti antoi luvan) niin eivät huolineet sitä kortia. jäi kahvi ostamatta

Mun miehelläni on mun kortti, meillä on eri sukunimet ja koskaan ei ole evätty käyttöä :) Mutta rovaniemen trollolla käy aina huono säkä :o tai sitten se valehtelee suut ja silmät täyteen!

mä en muuten edes asunuit siloin rovaniemellä. Kortti on henkilökohtinen, eli os löytää jonkun kortin se pitää viedä kauppaan. ei myyjien tsrvitse antaa bonuksia jos kortissa o eri henkilön nimi.Meillä bonukset tulee samalle tilille, mutta kummallaki oma kortti ja niissa omat nimet

Elikkäs saako ne rahat haettua infosta, vai toimiiko vaan kaupan kassalla? Ja pitikös siinä vielä itse muistaa paljon sitä rahaa siellä tilillä on? (S-kortista oli puhe)

Meillä on nettipankkitunnukset eli pääsee sinne suoraan katsomaan ja siirtään vaiks toisen pankin tilille. Sitäpaitsi S-kortti on inykyään debit-kortti eli koodin kanssa sillä saa ihan tavallisesta automaatistakin nostettua rahaa.

Yhteistyössä