No niin, tarvitsen apua päättämiseen: kotidoppler, ostaako vaiko ei!!!??? Nyt kaikki plussat ja miinukset!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karhuntassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kannata. Aikaisilla viikoilla sillä ei kuule mitään, jolloin hysteerisimmät laukkaavat jatkuvasti neuvolassa /lääkärillä /päivystyksessä), vaikka mitään ei kuitenkaan olisi tehtävissä jos vauvalla on jokin hätänä. Ja sit ku alkaa varmasti kuulla äänet niin kohta tuntuu jo liikkeetkin ja niistä tietää et "kaikki on hyvin", siinä missä dopplerillakin. Täysin turha kapine kotikäytössä.

Mulla oli lainassa mun siskolta mun raskausaajan. Musta se oli ihan hyvä. Vähäänkään jos tuntu siltä, että joku oli huonosti niin pysty kuuntelee onhan se vielä siellä elossa. Minä ainakin aion sen itelle ostaa joskus, jos saan vielä toisen lapsen.

Lisään, että en ole noissa vauvan sydänäänijutuissa kovin hysterisoivaa tyyppiä. 3 raskautta takana, joskus kuulunut neuvolassakin huonosti, mutta aina rauhallisesti asian olen ottanut ja hyvin on mennytkin. Nyt sitten viimeinen mahdollisuus olla raskaana, joten ihan vaan nautinnon kannalta haluaisin laitteen, että saisi kaiken ilon irti viimeisestä vauvelimasusta :D

Mut hyviä pointteja, lisää kiitos :attn:

Meillä käytössä ja isommat lapset kuuntelee mielellään vauvan sydänääniä. Sellainen huvilaite meidän hifistiperheessä. Koneellekin on äänitetty vauvan melskaamista, jää ihana muisto :heart

mä ostin sen tuota neljättä odottaessani,ja juurikin siitä syystä että olihan se kiva kun mies+lapset saivat kuunnella myöskin masuvauvan ääniä :heart: meillä ainakin tykättiin kovasti :heart: !

Lisäkysymys: sellaiset jotka vastustavat, onko teillä sitten sellaista ollut? Nopeasti katsottuna olisi havaittavissa, että kaikki jotka suosittelee ovat omistaneet laitteen? Onko siellä ketään joka olisi omakohtaisesti todennut että ei ole hyvä vempele?

Yhteistyössä