Menee hermo yläkerran mielenvikaiseen mummoon!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "#¤%&/()!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
¤

"#¤%&/()!!!!!!

Vieras
Auttakaa nyt hyvät äidit!

Poikani 10kk nukkuu kahdet päiväunensa parvekkeella ( tai siis yrittää ).
Joka prkleen kerta kun vien pojan unille, tämä päästään vialla oleva ämmä suhahtaa parvekkeelle, ja aloittaa pyykkitelineen hakkaamisen harjalla, ilmeisesti on siivoovinaan!
Mutta kun se puistelu alkaa joka aamu klo 7, kun minä käyn ensimmäisen kerran tupakalla, ja päättyy vasta illalla klo 21. Puistelkoot, ei se mua haittaa, mutta se hakkaaminen!!
Ja siinähän se syy äsken sitten tulikin, kostaa siis minulle polttamiseni terrorisoimalla lapseni unta! Älkääkä pliis alkako moralisoimaan mua polttamisesta, se kun ei ole kiellettyä omalla parvekkeella ( toisin kuin esim. mattojen tamppaaminen on kielletty klo 12-16 tässä talossa ).

Antakaa vain hyviä kostovinkkejä! =D Isännöitsijä kun ei ota kuuleviin korviinsa asiaa, täytyy keksiä omat konstit...

No niin, antakaas tulla! =D

Onpa ärsyttävä tapaus se mummo! Ei ihme että hermo menee! Ostakaa grilli partsille ja pitäkää se päällä ja savustakaa se mummo =D Ja uhkalappu postilootasta et seuraavaks grillataan mummoa jos ei pauke lopu!

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
ei meidän talossa ainakaan saa tampata mattoja parvekkeella ollenkaan.. mattoja varten on pihalla tamppausteline

Ei se mattoja hakkaakaan, jotain rättejään ilmeisesti harjaa...

Ja olen sanonut asiasta kohteliaasti, että voisiko hän mahdollisesti lopettaa metelöimisen siksi aikaa, kun poikani nukkuu? ( Tietää kyllä milooin nukkuu ja milloin ei, hän näkee oman makkarinsa ikkunasta mun parvekkeelle, näin myös tietää aina aloittaa sen prkleen hakkaamisen... )

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Onpa ärsyttävä tapaus se mummo! Ei ihme että hermo menee! Ostakaa grilli partsille ja pitäkää se päällä ja savustakaa se mummo =D Ja uhkalappu postilootasta et seuraavaks grillataan mummoa jos ei pauke lopu!

Grillaus olis mulla ykköstoimenpide, mut kun se kiellettyä tässä talossa, harmi! =)

nakkele ne tupakin tumpit mummon parvekkeelle. Sano että lopetat sen heti kun mummo lopettaa hakkaamisen.
ota yhteyttä mummon sukulaisiin ja kerro mitä mamma tekee.
laita lappu kerrostalon käytävän seinään.

ota yhteyttä jonnekin ylemmälle taholle, en tiedä mikä taho, kun se riippuu siitä onko vuokra- vai omistustalo.

Pidä vaunuja parvekkeella silloin tällöin ihan tyhjänä, siis laita peitto niin että siellä vois vauva ollakin. Vaikka puolen tunnin välein viet ulos ja otat sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Pidä vaunuja parvekkeella silloin tällöin ihan tyhjänä, siis laita peitto niin että siellä vois vauva ollakin. Vaikka puolen tunnin välein viet ulos ja otat sisään.

Tämä on hyvä !!
Käy välillä hyssyttämässä, niin mummo luulee että vauva on siellä silloinkin kun ei ole !!

Alkuperäinen kirjoittaja doooooooooom:
Siivoskelua parvekkeella naapurin kersan päiväunien aikaan ei ole lailla kielletty!

Monissa taloyhtiöissä on sääntö, ettei omalla parvekkeella saa tampata mattoja, eikä saa tuulettaa edes vuodevaatteita.

Normaali elämän äänet saa kuulua ja saa olla, mutta häriköivä käytös on kielletty myös muulloin kuin hiljaisuusaikana.

No nyt kaksin, miten ois joku oikein voimakas suitsuke, hyttyskarkote palamaan yms...
Mitäs muuta näitä haisevia tuotteita on?

Ikävä kyllä tässä talossa puistelu ja nimenomaan se prkleen harjaaminen ( juuri tuolla sanalla ) on sallittu.

Sinä terrorisoit tupakalla, mummo melulla. Tupakoimattoman parvekkeen käyttö jää vähiin, kun alakerran savut nousevat ylös. Lisäksi savut tulevat avoinaisen parvekkeen oven kautta sisälle asti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinä terrorisoit tupakalla, mummo melulla. Tupakoimattoman parvekkeen käyttö jää vähiin, kun alakerran savut nousevat ylös. Lisäksi savut tulevat avoinaisen parvekkeen oven kautta sisälle asti.

Käyn parvekkeella tupakalla noin 2-5 kertaa päivässä, ei minusta ole paljon.

Tupakointi ei ole tahallista kiusaamista ( ainakaan tässä tapauksessa ), vaan yhtä sallittua kerrostalossa kuin esim. pianonsoitto.
Toiset voi sitä pimputusta inhota, mutta kerrostaloon muuttaessa pitää tiedostaa se tosiasia, että normaaleja hajuja, ääniä ym. esiintyy.

Sen sijaan tuollainen sairas pyykkitelineen hakkaaminen ei todellakaan ole normaalia!!!
Ei kukaan normaali-ihminen siivoa joka päivä 7-21 ( kuten tämä mummo tekee. Mutta siivoaminen ei minua häiritse, edelleen toistan itseäni. )
Eikä varsinkaan kyttää milloin alakerran kakara yrittää nukkua, ja juuri sillä päätä pamahtaa partsille paukuttamaan.

Se on vain ja ainoastaan harkittua kiusantekoa.

En vain tajua, miksi esim. nuoripari saa bileet ( joiden tarkoitus ei varmaankaan ole nimenomaan naapurien kiusaaminen vaan normaalin elämän viettäminen ) kerran pidettyään varoituksen, kun valittajana on vanha ihminen.

Mutta kun tällainen vanhus terrorisoi edellämainituin keinoin, metelöimällä päivällä, hän ei siitä varoitusta saa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Nakkaa mummelin seinään lasinen hajupommiampulli! Sitä hajua ei kestä Erkkikään

Mielessä kävi, et menisin pimpottaan ovikelloo, ja lataisin sellasen seinään.
Mut siitä saa vaan ite syytteen, ku se malttaa pitää 2h taukoo siivouksestaan ja sillä aikaa marssii kyttikselle ilmoituksen tekoon... =D

Mut jos kirjekuoreen lorottais sen kaman hengityssuojain naamassa ja tiputtais postiluukusta??? Kyl se vähän aikaa siellä ihmettelis, ennen ku tajuais välioven ja ulko-oven väliin kattoo! =D

Muistan, kun joskus kakarana jätkät hajotti niitä huoltoasemalle; lähti väki aika hätäseen ulos! =D

Itse asiassa metelöinti ei saa päiväsaikaankaan ylittää tiettyjä desibelirajoja, se olisi keino, jolla mummolle voisi saada varoituksen. Olen tästä joskus lukenut ilmeisesti Hesarista, mutta en muista mihin tahoon otettiin yhteyttä, ja kuka mittasi melutasoa.

Yhteistyössä