No niin..nyt olis kuvaa uudesta tukasta =)

• Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tukka on makee, sekä ennen että jälkeen ja ap:llä on kauniit kasvonpiirteet, tykkään.

MUTTA... Oletko sinä tyttörukka nyt sitten kuitenkin menossa naimisiin?? :( Onko ihan lopullinen ja harkittu päätös? Mitä olen sinun juttuja tässä tämän vuoden seuraillut niin ei taida kovin järkevä päätös olla... Miehesi ei kuulosta siltä unelmien prinssiltä, jonka soisin sinun, raskaita vaiheita läpikäyneen naisen vierelle loppuelämäksi kulkemaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Nyynä: sie oot niiiin söpönen tuossa kuvassa :D

Nyt onkin sitten kaksi kertaa noin paljon naamaa, kiitos ihanan turvotuksen, ja sit on kans sellasii kivoja punaisia täpliä koristeina, eikä rusketuksesta tietoakaan.
Raskaana oleva nainen on kauneimmillaan :flower:
:D :hug: sitä on tosiaan silloin kukkeimmillaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Nyynä: sie oot niiiin söpönen tuossa kuvassa :D

Nyt onkin sitten kaksi kertaa noin paljon naamaa, kiitos ihanan turvotuksen, ja sit on kans sellasii kivoja punaisia täpliä koristeina, eikä rusketuksesta tietoakaan.
Raskaana oleva nainen on kauneimmillaan :flower:
:D :hug: sitä on tosiaan silloin kukkeimmillaan :D
Varsinainen horsma.

YÖK
no hyi helvetti. Pilasit sitten tukkas. Näyttää ihan kynityltä kananperseeltä. mie itkisin viikon jos joku saksis minun pään tuon näköiseksi ja vielä kehtais siitä rahaa pyytää monta kymppia. :(

Oi kun erilainen:D
Hieno tuo uusi malli, piristää.

Tarttis kans itsekin mennä kampaajalle mutta kun en raaskis antaa leikata. Kohta puoleen selkään hiukset ja aika paksutkin on ja hyvässä kunnossa. Lyhyt kyllä piristäis ja sopis paremmin silmälaseihin. Jos edes lätkäsis jonkun värin päähän :D

IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
ÖÖÖ... missä tynnyrissä mie elän, kun olen ollut siinä uskossa, että lyhyt tukka naisella on ihan normaali, eikä merkki seksuaalisesta suuntautumisesta?
Varmaan samassa tynnyrissä miun kanssa, :wave:
Täällä kolmaskin tynnyrissä asuja sit :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
ÖÖÖ... missä tynnyrissä mie elän, kun olen ollut siinä uskossa, että lyhyt tukka naisella on ihan normaali, eikä merkki seksuaalisesta suuntautumisesta?
Varmaan samassa tynnyrissä miun kanssa, :wave:
Täällä kolmaskin tynnyrissä asuja sit :D
Varokaa vaan, tää lesbo saattaa keksiä vaikka mitä jännää kun on kolme naista samassa tynnyrissä :LOL:

Mun tutuista jotka on lesbo/bi on kyllä kahta sorttia

a) erittäin naiselliset naiset jotka pukeutuvat naisellisesti ja heillä on pitkät hiukset
b) poikamaisesti/sukupuolettomasti pukeutuvat ja heillä on lyhyet hiukset

Mutta mitään siltä väliltä ei ole :)

Yhteistyössä