No niin..nyt olis kuvaa uudesta tukasta =)

• Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
MySelene
tilasin muuten häihin semmonen pieni musta "hattu" mis on höyheniä ja "huntu". näyttää pikkasen hautajais hatulta tai miten nyt selittäisin. :D ensin ajattelin tiaraa mutta sit alkoi kiinnostaa hattua. vähän vaikeeta selittää..tajuskohan kukaan. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
tilasin muuten häihin semmonen pieni musta "hattu" mis on höyheniä ja "huntu". näyttää pikkasen hautajais hatulta tai miten nyt selittäisin. :D ensin ajattelin tiaraa mutta sit alkoi kiinnostaa hattua. vähän vaikeeta selittää..tajuskohan kukaan. :saint:
Joku pillerikotsa?

( :x )

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Joku pillerikotsa?

( :x )
ei se oo semmonen vaan ihan littee mis on helmiä ja häyhenmiä ja ohut verkko edessä. :D

Josa
Mulla oli viime kesänä aikas samanlainen. Pohjavärinä mustan-ruskea ja latvat päältä ekaks nypitty vaalennusaineella ja sit tosi räväkän punainen siihen vaalennettuun osaan. Oli musta ihan älyttömän makee.

vanaha neuvoo:
kun olin menossa naimisiin ja tilailin ompelijalta kukkakuvioista hääpukua, sanoi tuo viisas ompelija, että: värillisiä ja kukkakuvioisia mekkoja voit käyttää kaikissa loppuelämäsi juhlissa ja muitten häissä, mutta nyt on ainoa mahdollisuutesi käyttää kokovalkoista pitkä mekkoa ja hän suostutteli minut laittamaan valkoisen. Olen tälle naiselle edelleen kiitollinen, harmittais, kun olisin joku kukkamekko pällää ollut.

Miks pitää kiusata Seleneä? Hällon jo ollu liiankin vaikeeta ja en oo koskaa nähny, et hän täällä aukos muille. Menkääs ennemmin vaikka peilin eteen haukkumaan ittenne rumaa ulkonäköö, jos on jotakuta pakko kiusata. Aikuisia naisia olevinaan... millasiakahan äitejä? Laps parat.

Alkuperäinen kirjoittaja vanaha neuvoo::
kun olin menossa naimisiin ja tilailin ompelijalta kukkakuvioista hääpukua, sanoi tuo viisas ompelija, että: värillisiä ja kukkakuvioisia mekkoja voit käyttää kaikissa loppuelämäsi juhlissa ja muitten häissä, mutta nyt on ainoa mahdollisuutesi käyttää kokovalkoista pitkä mekkoa ja hän suostutteli minut laittamaan valkoisen. Olen tälle naiselle edelleen kiitollinen, harmittais, kun olisin joku kukkamekko pällää ollut.
Mä taas olisin lopun elämääni katkera jos joku pakottais pukemaan päälleni valkoisen morsiuspuvun. Se väri ei sovi mulle enkä mä sitä haluaisikaan. Violetti tai viininpunainen on mun juttu.

Yhteistyössä