niin siis se semmonen tätikotsa?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:ei se oo semmonen vaan ihan littee mis on helmiä ja häyhenmiä ja ohut verkko edessä.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Joku pillerikotsa?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:tilasin muuten häihin semmonen pieni musta "hattu" mis on höyheniä ja "huntu". näyttää pikkasen hautajais hatulta tai miten nyt selittäisin. ensin ajattelin tiaraa mutta sit alkoi kiinnostaa hattua. vähän vaikeeta selittää..tajuskohan kukaan. :saint:
( :x )
aika pieni kuva joo.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:tommonen se on mutta se on niin pieni siinä kuvassa:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Pakko sanoa, että aika irvokasta olisi jos morsiamella olisi SURUHUNTU omissa häissään.
MySelene, se kuvaus kuulosti ihan suruhunnulta/hautajaishatulta. Mustaa harsoa...
Laita kuva?
http://www.aijaa.com/v.php?i=2160354.jpg
Vpoi tietty sopiakin,riippuen muusta asusta millainen on.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:tilasin muuten häihin semmonen pieni musta "hattu" mis on höyheniä ja "huntu". näyttää pikkasen hautajais hatulta tai miten nyt selittäisin. ensin ajattelin tiaraa mutta sit alkoi kiinnostaa hattua. vähän vaikeeta selittää..tajuskohan kukaan. :saint:
Vaikka olisikin valkoinen puku,huntua ei ole pakko käyttää.Onhan niitä kaikenlaisia muitakin kivoja juttuja kuin huntu/tiara mitä voi hiuksiin laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mun on pakko sanoa että olen jo kerran ollu naimisissa ja sillon oli valkoinen mekko huntuineen. nyt se olis tavallaan sopimatonta monien mielestä. SILTI on mieli muuttunu enkä haluu tummaa puhua vaan vaalee. että oottakaa vaan heinmäkuuhun niin voitte sitten haukkua sitäkin. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vanaha neuvoo::no hei säkin vanhenet...ja niille viinipunaisille iltapuvuille, mitä morsiuspukuina käytätte, te naureskelette myöhemmin samalla lailla, kun mun ikäiset naureskelee jollekin Bogart Co:n pastellipussihousuille...oli nekin silloin cool ja "jotain erilaista"Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mä taas olisin lopun elämääni katkera jos joku pakottais pukemaan päälleni valkoisen morsiuspuvun. Se väri ei sovi mulle enkä mä sitä haluaisikaan. Violetti tai viininpunainen on mun juttu.Alkuperäinen kirjoittaja vanaha neuvoo::kun olin menossa naimisiin ja tilailin ompelijalta kukkakuvioista hääpukua, sanoi tuo viisas ompelija, että: värillisiä ja kukkakuvioisia mekkoja voit käyttää kaikissa loppuelämäsi juhlissa ja muitten häissä, mutta nyt on ainoa mahdollisuutesi käyttää kokovalkoista pitkä mekkoa ja hän suostutteli minut laittamaan valkoisen. Olen tälle naiselle edelleen kiitollinen, harmittais, kun olisin joku kukkamekko pällää ollut.
ja en aio paljastaa täällä millaisen mekon laitan päälle. ajattelin jopa että jäis salaisuudeks muillekinm. ne jotka tulee häihin :wave: näkee sitten.
no ei ny sentään. no heinäkuun alussa saatte nähä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin siis se semmonen tätikotsa?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:ei se oo semmonen vaan ihan littee mis on helmiä ja häyhenmiä ja ohut verkko edessä.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Joku pillerikotsa?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:tilasin muuten häihin semmonen pieni musta "hattu" mis on höyheniä ja "huntu". näyttää pikkasen hautajais hatulta tai miten nyt selittäisin. ensin ajattelin tiaraa mutta sit alkoi kiinnostaa hattua. vähän vaikeeta selittää..tajuskohan kukaan. :saint:
( :x )
naamastahan sen näkeekin..Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Ai sulla on mies, tuli vaan ekana mieleen että näytät ihan lesbolta
Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:Mä tykkäisin, et ihan blondiksi(näin kesällä, jos ruskettuu ). Ja sitten jotenkin harottais tai pystyyn.
sie oot niiiin söpönen tuossa kuvassaAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Liinastina:Mä tykkäisin, et ihan blondiksi(näin kesällä, jos ruskettuu ). Ja sitten jotenkin harottais tai pystyyn.Tommone takku oli viime kesänä, nyt vähän toisenlainen, mutta lyhyt kuitennii, ja vaalea.