No niin..nyt olis kuvaa uudesta tukasta =)

• Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
tilasin muuten häihin semmonen pieni musta "hattu" mis on höyheniä ja "huntu". näyttää pikkasen hautajais hatulta tai miten nyt selittäisin. :D ensin ajattelin tiaraa mutta sit alkoi kiinnostaa hattua. vähän vaikeeta selittää..tajuskohan kukaan. :saint:
Joku pillerikotsa?

( :x )
ei se oo semmonen vaan ihan littee mis on helmiä ja häyhenmiä ja ohut verkko edessä. :D
niin siis se semmonen tätikotsa? :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
Pakko sanoa, että aika irvokasta olisi jos morsiamella olisi SURUHUNTU omissa häissään.
MySelene, se kuvaus kuulosti ihan suruhunnulta/hautajaishatulta. Mustaa harsoa... :eek:
Laita kuva?
tommonen se on mutta se on niin pieni siinä kuvassa:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2160354.jpg
aika pieni kuva joo.

vieras
tilasin muuten häihin semmonen pieni musta "hattu" mis on höyheniä ja "huntu". näyttää pikkasen hautajais hatulta tai miten nyt selittäisin. :D ensin ajattelin tiaraa mutta sit alkoi kiinnostaa hattua. vähän vaikeeta selittää..tajuskohan kukaan. :saint:
Vpoi tietty sopiakin,riippuen muusta asusta millainen on.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vanaha neuvoo::
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vanaha neuvoo::
kun olin menossa naimisiin ja tilailin ompelijalta kukkakuvioista hääpukua, sanoi tuo viisas ompelija, että: värillisiä ja kukkakuvioisia mekkoja voit käyttää kaikissa loppuelämäsi juhlissa ja muitten häissä, mutta nyt on ainoa mahdollisuutesi käyttää kokovalkoista pitkä mekkoa ja hän suostutteli minut laittamaan valkoisen. Olen tälle naiselle edelleen kiitollinen, harmittais, kun olisin joku kukkamekko pällää ollut.
Mä taas olisin lopun elämääni katkera jos joku pakottais pukemaan päälleni valkoisen morsiuspuvun. Se väri ei sovi mulle enkä mä sitä haluaisikaan. Violetti tai viininpunainen on mun juttu.
no hei säkin vanhenet...ja niille viinipunaisille iltapuvuille, mitä morsiuspukuina käytätte, te naureskelette myöhemmin samalla lailla, kun mun ikäiset naureskelee jollekin Bogart Co:n pastellipussihousuille...oli nekin silloin cool ja "jotain erilaista"
mun on pakko sanoa että olen jo kerran ollu naimisissa ja sillon oli valkoinen mekko huntuineen. nyt se olis tavallaan sopimatonta monien mielestä. SILTI on mieli muuttunu enkä haluu tummaa puhua vaan vaalee. että oottakaa vaan heinmäkuuhun niin voitte sitten haukkua sitäkin. :kieh:

ja en aio paljastaa täällä millaisen mekon laitan päälle. ajattelin jopa että jäis salaisuudeks muillekinm. ne jotka tulee häihin ;) :wave: näkee sitten. :D
Vaikka olisikin valkoinen puku,huntua ei ole pakko käyttää.Onhan niitä kaikenlaisia muitakin kivoja juttuja kuin huntu/tiara mitä voi hiuksiin laittaa.

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Joku pillerikotsa?

( :x )
ei se oo semmonen vaan ihan littee mis on helmiä ja häyhenmiä ja ohut verkko edessä. :D
niin siis se semmonen tätikotsa? :eek:
no ei ny sentään. :eek: no heinäkuun alussa saatte nähä sitä. ;)

Mie aina liputan uusien rohkeiden vetojen nimeen, mageet on!
Itse naksautin sen ainaisen poninhäntäni hitoille viime kesänä ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen, nyt tosin taas vaihtelun tarpeessa, joten kesän varmaan kasvattelen ja sitten mahdollisesti jotain jatkoa tms. :)

Nyynä: sie oot niiiin söpönen tuossa kuvassa :D

Nyt onkin sitten kaksi kertaa noin paljon naamaa, kiitos ihanan turvotuksen, ja sit on kans sellasii kivoja punaisia täpliä koristeina, eikä rusketuksesta tietoakaan.
Raskaana oleva nainen on kauneimmillaan :flower:

Yhteistyössä