No niin. Mitä voisi laittaa päälleen 33-vuotias

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pukeutumisongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pukeutumisongelma

Vieras
kahden lapsen äiti yökerhoon?

En ole lihava (tai ehkä jonkun mielestä), sellainen perus persjalkainen, 168 cm / 67 kg, eli en mitenkään siro. Mikä olisi muodikasta ja sopivaa ikäiselleni, on nimittäin jonkun aikaa kun olen käynyt missään viihteellä.

Nykyään suositaan legginssia tai sen tyylistä tiukkaa housua korkkarien kanssa ja jos ja kun se vartalon keskikohta aiheuttaa ongelmaa niin tunikat on muotia ja niitä löytyy vaikka minkälaisella antavalla tai ei-antavalla dekolteella. Itse olen viihteellä ollut viimeksi mustassa tunikatopissa ja tiukoissa mustissa housuissa ja korkkareissa. Seuraaviin työpaikan pippaloihin ajattelin kylläkin laittaa legginssit, mustan minihameen ja topin ja korkeata korkoa tietenkin. Niin ja itse olen siis 33-vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Pillifarkut, saappaat ja toppi. Kivoja koruja. Siinä se.

Voi kamalan kamala...miten mä en voi kuvitella tuollasta vaatetusta itselleni en sit millään! Juu, teidetään, että muotia on....
t.toinen päälle kolmekymppinen, jonka pitäis lähtee bailaamaan ;)

oot saman kokoinen kuin minä ja ajattelin laittaa huomenna baanalle tiukat farkut joissa vähnä joustoa (oikei on pyllyä ja reisiä mutta olkoon!) ja pitkät korkosaappaat ja sellaisen paidan joka tissien alta poimutettu ja vähän "helmaa". Ei näy masumakkarat ja on mukava päällä + on aika avoin niin on vähän juhlavakin. Muodissa taitavat olla kaikki nuo + varmasti löytyy halvalla h&M tai Lindexiltä esim koko setti. Pidä kivaa pitkästä aikaa!

On mulla yhdet pillifarkut, mutta ne ei oikein imartele mua. Mulla on aika pyöreät reidet.. Olen kyllä saappaiden kanssa pitänyt niitä joskus. Täytyy taas sovittaa. Sitten on yksi lyhyt farkkuhame, jossa on edessä vekkejä, onkohan se liian koulutyttömäinen iltaan? Entä polvipituinen, ohut harmaa mekko, käviskö se?

Täällä samat ongelmat :) Vuosia kulunut viime käynnistä ja lähiaikoina olisi juhlat ja ravintola kierros päälle. Vaatekaapissa ei taida olla mitään mitä pukea päälle. Onko kivoja nettisivuja joissa olisi mallivaihtoehtoja. Löysin joitain muotiblogi sivuja, mutta niissä ei ollut biletys kategorioita :D

Kapealahkeiset farkut tai mustat housut. Eikä pyöreät reidet haittaa yhtään mitään =) Jotkut korkkarit mieluiten, saappaat on vähän ennalta-arvattava vaihtoehto. Topiksi melkein mitä vaan (paitsi kaulus-tai villapaita), kaupat on täynnä kivoja paitoja. Eikä mitään isoa laukkua, vaan joku kädessä pidettävä on tyylikkäin.

Yhteistyössä