No nii, vauvalle nimi on päätetty:D kaupassa puhuimme paljon nimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25376859]Ehkä sun kannattaa sit muuttaa pois Suomesta kun täällä olla niin kamalata![/QUOTE]

Olisin muutanut, jos olisin pystynyt. Mä henkilökohtaisesti tykkään enemmän joku Saksa tai Ranska:)

[QUOTE="vieras";25376997]On kyllä ihan kamala nimi tuon sukunimen kanssa! Et kai sa halua ottaa sitä riskiä että lastasi kiusataan koulussa nimen takia? Entä jos se vauva ei näytä yhtään nimeltään?[/QUOTE]

No jos te kasvatatte lapsista kusipäitä, ei se mun ongelma ole, kiusaja saa aina oma takas. Meillä nyt 14v tuli kiusattu koulussa, kun yks tyttö sille kateellinen, vaateiden takia, sitten kun hänellä aina parhaat poikaystävät. Koulu ei reagoinut millään tavalla, nyt lakimies hoita ja siks koska tämä tyttö löi meijän 14v tyttöä laudalla päähään, nyt vanhemmat joutu maksamaan kova korvaus, vaikka emme ole rahan kipeitä, mutta jos vanhemmatkin oppi miten kakaroita pitää kasvata

[QUOTE="vieras";25376997]On kyllä ihan kamala nimi tuon sukunimen kanssa! Et kai sa halua ottaa sitä riskiä että lastasi kiusataan koulussa nimen takia? Entä jos se vauva ei näytä yhtään nimeltään?[/QUOTE]

Varmasti ihmiset kyselevät lapselta myöhemmin miksi noin erikoinen nimi ja suomalainen sukunimi, onko jompi kumpi vanhemmista ulkolainen? "Juu, kyllä. Minun äitini on virolainen..."

Tätä uutista olen odottanut koko illan! Ihanaa, Venakko, että päästit minut jo jännityksestä. Nyt voin mennä taas levollisin mielin nukkumaan, kun tiedän, että näinkin tärkeä asia on jo päätetty.

No jos te kasvatatte lapsista kusipäitä, ei se mun ongelma ole, kiusaja saa aina oma takas. Meillä nyt 14v tuli kiusattu koulussa, kun yks tyttö sille kateellinen, vaateiden takia, sitten kun hänellä aina parhaat poikaystävät. Koulu ei reagoinut millään tavalla, nyt lakimies hoita ja siks koska tämä tyttö löi meijän 14v tyttöä laudalla päähään, nyt vanhemmat joutu maksamaan kova korvaus, vaikka emme ole rahan kipeitä, mutta jos vanhemmatkin oppi miten kakaroita pitää kasvata

Mieti sinä mitä sun lapsista kasvaa...

Yhteistyössä