mitä tästä pitäisi ajatella (vai pitäisikö mitään)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainoharhainen

Vieras
Mies on ehdotellut tytölle erästä nimeä. Itelle mulle tulee mielleyhtymä erääseen vanhaan tuttuun josta en todellakaan pidä. Mies sanoi, että ei hänelle tule mieleen siitä nimestä se tyyppi. Että kiva nimi hänen mielestään...

No tänään mies läksi työpaikan pikkujouluihin ja puheli jostain sen nimisestä työkaverista mitä tytölle ehdotti.

siis miksi hitossa se haluaisi meidän lapselle työkaverinsa nimen?

oonko mä ihan vainoharhainen kun kaikenlaista kuvittelen

Alkuperäinen kirjoittaja vainoharhainen:
Mies on ehdotellut tytölle erästä nimeä. Itelle mulle tulee mielleyhtymä erääseen vanhaan tuttuun josta en todellakaan pidä. Mies sanoi, että ei hänelle tule mieleen siitä nimestä se tyyppi. Että kiva nimi hänen mielestään...

No tänään mies läksi työpaikan pikkujouluihin ja puheli jostain sen nimisestä työkaverista mitä tytölle ehdotti.

siis miksi hitossa se haluaisi meidän lapselle työkaverinsa nimen?

oonko mä ihan vainoharhainen kun kaikenlaista kuvittelen

älä suostu, äläkä murehdi niitä pikkujouluja:) jos siihen nimeen suostut, niin mietit pian sitä loppuelämäs

täällä vähän sama ongelma, esikoista ootellaan ja sille "alustavasti" nimee mietitty, ja sitten tytön nimen kohdalle ehdotti yhtä eksänsä nimeä :o
jotenkin en pysty ymmärtää et haluu sen eksänsä nimen meijän mahd.tytölle, eksä kuiteskin petti sitä ja kaikkee :o

Alkuperäinen kirjoittaja sarba:
täällä vähän sama ongelma, esikoista ootellaan ja sille "alustavasti" nimee mietitty, ja sitten tytön nimen kohdalle ehdotti yhtä eksänsä nimeä :o
jotenkin en pysty ymmärtää et haluu sen eksänsä nimen meijän mahd.tytölle, eksä kuiteskin petti sitä ja kaikkee :o

Miehet on joskus hieman yksinkertaisemmin ajattelevia. Eivät mieti niin kovin monimutkaisesti kuin naiset.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:

Miehet on joskus hieman yksinkertaisemmin ajattelevia. Eivät mieti niin kovin monimutkaisesti kuin naiset.

Miehelle se nimi on vaan NIMI, sulle naiselle se nimi on kaikki ketkä sen nimen omistaa eli esim. ex =D

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja bb:

Miehelle se nimi on vaan NIMI, sulle naiselle se nimi on kaikki ketkä sen nimen omistaa eli esim. ex =D

Tää taitaa olla totta :) Mun mielestä se nimi on ruma, koska se kenestä en pidä, on sen niminen. Mieskin tuntee ko. henkilön, eikä myöskään hänestä, mutta silti nimi ok. Vai liekö sitten se niin ihana se työkaveri että vaikuttaa siihen nimimakuunkin....

Yhteistyössä