No nii, vauvalle nimi on päätetty:D kaupassa puhuimme paljon nimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25377055]Mieti sinä mitä sun lapsista kasvaa...[/QUOTE] Ainakin 2sta tytöstä kasvaa kunnollisia, kilttejä, jotka ei ole kateellisia muille, myös osaa käytäyttää niin kuin esim mun esikoinen on kehuttu koulussa:)

[QUOTE="vieras";25377034]Varmasti ihmiset kyselevät lapselta myöhemmin miksi noin erikoinen nimi ja suomalainen sukunimi, onko jompi kumpi vanhemmista ulkolainen? "Juu, kyllä. Minun äitini on virolainen..."[/QUOTE]

Ei nyt liity asiaan mitenkään, mutta tuli mieleen kohtaus Poliisin poika-elokuvasta "Kyllä lasta vituttaa...ku se haluaa nähdä kuvan isästään, sie joudut näyttään sille Rovaniemen ilmakuvaa...että suurella todennäköisyydellä isäs on jossain tossa!""

Minä en ymmärrä miksi heti haukutaan, ettei sovi suomalaisen sukunimen kanssa. Millä tavalla esimerkiksi Brett Nieminen on rumempi kuin Brett Perkinson (lausuttuna kuulostaa kuin Brett Pöökinson).

• Tykkää
Reactions: as if
Mun mielestä Brett ei sovi suomalaisen sukunimen kanssa, MUTTA ei Brett mun lapseni ole, ja jokainen on toivottavasti sen verran rohkea että antaa lapsilleen sen nimen mistä eniten pitää, eikä valitse nimeksi jotain tylsää ja neutraalia vain siksi että joku sanoi ettei Brett käy.

Mun mielestä Brett ei sovi suomalaisen sukunimen kanssa, MUTTA ei Brett mun lapseni ole, ja jokainen on toivottavasti sen verran rohkea että antaa lapsilleen sen nimen mistä eniten pitää, eikä valitse nimeksi jotain tylsää ja neutraalia vain siksi että joku sanoi ettei Brett käy.

juu ei sopii, tiedän:D

mutta jos etsiä ihan sukunimen perusteella ei löytyy mitään hyvää

Miusta se Bentley on kaikista karmein osa tuosta nimestä? Eiks se oo joku automerkki tai semmonen?
Brettissä ei nyt niinkään oo valittamista, löytyy niitä Suomesta pahempiakin..

Minusta Luca sopisi hyvin tyttäriesi (jostain, tästäköhän, ketjusta ne pongasin) nimiin :)

Turha kenenkään nimiehdotuksia haukkua, makuasioista kun ei voi kiistellä, ja jokainen varmaan antaa lapselleen mielestään kauneimman tietämänsä nimen.

Mun mielestä Brett on ihan kiva nimi. r-vika toki voi haitata jos sattuu kohdalle mut ihan samalla lailla se haittais jos lapsi olis Risto tai Rami.
Muuten toi Brett on ihan helppo lausua ja ihan normaalin kuuloinen nimi, kun ei Suomessa enää muutenkaan kaikki ole Matteja ja Maijoja(nekin toki hyviä nimiä).
Ja toiset nimet ei paljoa arjessa näy, eli ne voi musta ihan rauhassa olla erikoiset.:)

Yhteistyössä