No miltäs teidän keittiöissä näyttää? Näytä kuva!

missä omaperäisyys? kodikkuus?
Hirvittävän uusia ja hirvittävän kliinisiä keittiöitä suurin osa :/
Näitä valitettavasti mahtuu 13 tusinaan... kunnes trendit taas muuttuu :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4941895.jpg
Mun mielestä esim. tämä tai BUBO:n keittiö on kliinisiä. Ei mattoja, ei pyyhkeitä, ei mitään ns. pehmentämässä. Ei sillä, minusta aivan upeita keittiöitä kumpainenkin ja siistejä!!
Tuo on vanha kuva, ei ole noita hirveitä tabletteja nykään ja on matto. Pidämme myös järjestyksestä ja ylimääräinen on sitten piilossa. Lamppu pitäisi vaihtaa (tai ainakin laskea alemmas).

vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja missä omaperäisyys? kodikkuus?:
Hirvittävän uusia ja hirvittävän kliinisiä keittiöitä suurin osa :/
Näitä valitettavasti mahtuu 13 tusinaan... kunnes trendit taas muuttuu :D
Niiiiiin totta!! Minua harva näistä kuvista hetkauttaa, ihan ku sama ihminen olisi tehnyt kaiken...lähes..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
En huolis ainuttakaan noista.
Eihän noista edes näy että tuolla asutaan saati tehdään mitään
No arvon v. Laitapa kuvaa minkälaisen huolisit. Laitapa vaikka omastasi kuvaa, niin päästään arvostelemaan. Saattaapi sullekin tulla yllätyksiä oman tyylisi suhteen! :)

v
Alkuperäinen kirjoittaja Jaahans:
No arvon v. Laitapa kuvaa minkälaisen huolisit. Laitapa vaikka omastasi kuvaa, niin päästään arvostelemaan. Saattaapi sullekin tulla yllätyksiä oman tyylisi suhteen! :)
Laittaisinkin jos olis kamera millä kuvata, siellä näkyy eläminen ja se että meillä koko perhe käyttää keittiötä

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4941023.jpg
teillä on mahottoman... tota... kliininen koti :D
Mun mielestä ihana keittiö.
Mun mielestä jotenkin persoonaton. Jotain tuntuu että puuttuu, ei ole kodikas. Enkä tarkoita että pitäisi olla rojua ympäri keittiötä, tuntuu vaan jotenkin.. en tiä.
Mä ymmärrän jos joku on tuota mieltä meidän olkkarista, sillä kuvat on tarkoituksella otettu niin ettei näy esim. valokuvia, tauluja ym. henkilökohtaista, mutta KEITTIÖ?? Mikä tuosta tekee kliinisen? En edes siistinyt yhtään, eli siellä on oikeassa reunassa leivänpaahtimen ja rikkaimurin vieressä kaiken maailman rojut kasassa.

Mä en vaan voi sietää sotkua ja turhaa rojua, eikä mieskään. Nytkin tuo keittiö on mun makuun liian sotkuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja oijoi:
"omasta päästä" rakennettu, ei siis ole mikään valmis malli. Rakennusinsinööri suunnitellut ja kirvesmies/muurari rakentanut ns. pitkästä tavarasta. Me on ostettu valmiina, ei siis olla itse oltu vaikuttamassa ratkaisuihin.

Niin ja tähän vielä muokkauksena siis, että minustakin nuo lattia+tasot+kaapit riitelee keskenään, mutta onneksi ei livenä ihan niin pahasti kuin kuvassa. Itse olisin tehnyt toisenlaisen, mutta siis tykkään kyllä ihan tuosta tuollaisenaankin.

:)
No mulla taas tympäs että nämä kaikki oli lähes samanlaisia. Samanlaiset kaapit vähän erillailla laitettu ja eri kahvoilla. Persoonallisuus? Ainut joka iski silmää oli rukoilijasirkan, ihana.

m
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
teillä on mahottoman... tota... kliininen koti :D
Mun mielestä ihana keittiö.
Mun mielestä jotenkin persoonaton. Jotain tuntuu että puuttuu, ei ole kodikas. Enkä tarkoita että pitäisi olla rojua ympäri keittiötä, tuntuu vaan jotenkin.. en tiä.
Mä ymmärrän jos joku on tuota mieltä meidän olkkarista, sillä kuvat on tarkoituksella otettu niin ettei näy esim. valokuvia, tauluja ym. henkilökohtaista, mutta KEITTIÖ?? Mikä tuosta tekee kliinisen? En edes siistinyt yhtään, eli siellä on oikeassa reunassa leivänpaahtimen ja rikkaimurin vieressä kaiken maailman rojut kasassa.

Mä en vaan voi sietää sotkua ja turhaa rojua, eikä mieskään. Nytkin tuo keittiö on mun makuun liian sotkuinen.
Siis minun mielestä tämä ei ole kliininen. Vaan tylsä ja huonosti sisustettu. Matto, pöytäliina ja verhot ei sovi yhteen. Tuolien (ja pöydän, jos samaa väriä tuolien kans) ja keittiönkaappien värit riitelee keskenään. Ja lattian väri vielä siihen... Jotenkin semmonen ihan peruskeittiö.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
No ei varmaan näytäkkään ku kaikki on keittiönsä puunannu viimisen päälle ennen ku ovat kuvan räpsässeet.. :xmas:
No hei! Toinen viihtyy siisteydessä toinen possunkolossa! Mutta maksunsa kullakin!

Miksei teistä kukaan laita sellasta kuvaa miltä siä näyttää silloin kun jotain tehdään??? tai sit teil on vaan koristeita nuo keittiöt...

Kerropa mitä siellä pitäisi tehdä? Kysehän on juuri kuvia keittiöistä - ei siitä mitä siellä tehdään. Toki kuvat elävämpiä, jos siellä ihmisiä touhuissaan, mutta harva haluaisi laittaa julkisuuteen oman perheen kuvia.

Boogy
Miksei teistä kukaan laita sellasta kuvaa miltä siä näyttää silloin kun jotain tehdään??? tai sit teil on vaan koristeita nuo keittiöt...
Mä voisin kyllä laittaa mutta sitten taas olen esillä ja itserakas yms.

Yhteistyössä