vieras
Minuun ei sinun diplismäinen alentamiseen tähtäävä asenne pure. Olet epäuskottava paskanjauhaja. Et muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Voi kun sä oot suloinen :heart: anna mä silitän sua päähän kun noin oottaa kupoliin.. nyyh.. kumpikohan tässä on katkera ja vihainen ja kumpi suhtautuu huumorilla.. se on hyvä että oksettaa, koska enemmän mua peloittaisi, että olisin tuollaisille ihmisille jotenkin mieleen kuin sinä.. silloin loppuisi minun elämäni tarkoitus tällä suurella ja tärkeällä palstalla jossa tarkoituksena on löytää absoluuttinen totuus varsinkin tupakointiin.. kauankohan te fanaatikot jaksatte, valitettavan pitkään varmaan niin kuin historia on opettanut noitavainot ja muut idiotismit on aina kestäneet pitkään..Alkuperäinen kirjoittaja Tuskastunut sivustaseuraaja:Vitsi sun täytyy olla katkera ihminen. Mua oksettaa sun kaltaiset ihmiset.Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Ei kun sä et nyt ymmärrä tää on taas näitä kesksuteluja jossa puhutaan : et must olis kivaa jos hei me kaikki voitas niin ku olla rahas ja silleen, ja ei oo kivaa ku sodis tapetaan ja sillee ja sit kun mä pääsen missiksi niin mä haluun maailman rauhaa..Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Vähän parempaa lähdettä kuin pelkkää mutua kiitos :attn:Alkuperäinen kirjoittaja sama tyyppi:No onhan tuo nyt aivan selvää jokaiselle (tai pitäis olla),ettei tupakointi tee kenellekkään hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:On hyvä vaan ja osoittaa tutkimuksen joka tukee sinun väitettäsi :attn:Alkuperäinen kirjoittaja hyvä neuvo terkalta;):Ja sä uskotAlkuperäinen kirjoittaja Tiu:Kaiken tarpeellisen. Tupakoinnista terkka vaan totesi, että se pari tupakkaa päivässä on parempi kuin stressi siitä että ei saa polttaa.
Parempi oikeesti jättää ne lapset tekemättä,jos ei tuon vertaa viitti ajatella lapsensa parasta.
Ihan oikeesti?