just kävin vessassa ja kun tulin takas se akkeli totes vaan, että OMG ja sitte se loppu. Aina mulla on hyvä ajoitus! |O
Mikä nyt oli niin kamalaa? Kattoko kukaan :ashamed:
Mikä nyt oli niin kamalaa? Kattoko kukaan :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:joo,huimitä siellä nettisivulla oli??
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:joo,huimitä siellä nettisivulla oli??
oisko salaa nauhotettuja kuvia siitä..
kun se aresanob on toisinpäin bonasera..
ja löyti sen webbisivun..niin ton nimen takii jos ois salanauhotusta tai jotain
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:kyse oli siis C.S.I New Yorkista?
Mä oon kans luonteeltani kärsimätön ja en jaksais selvyyttä oottaa..Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:joo,huimitä siellä nettisivulla oli??
oisko salaa nauhotettuja kuvia siitä..
kun se aresanob on toisinpäin bonasera..
ja löyti sen webbisivun..niin ton nimen takii jos ois salanauhotusta tai jotain
B) ...sepäs ois kivaa. Yhdelle kaverille on kerran käyny niin ihan oikeasti... (kiitos silloisen poikaystävän).
Mutta kiitos vastauksista, pitänee katsoa lisää sitten ensi viikolla.![]()
P.S. Mä en tykkää tommosista lopuista. ...en jaksais koskaa oottaa ens viikkoon... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja csi- fani:se nettisivu on oikeesti olemassa... kannattaa käydä kattoos..
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja csi- fani:se nettisivu on oikeesti olemassa... kannattaa käydä kattoos..
emmä uskallaoliks siellä jotain kamalaa? miklä se osote olikaan?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Kuinka monelle juolahtaa katsoa tollanen sivusto jos se sarjassa on mainittu, mä oon varmaan yksoikonen kun emmä sitä ois hakenut ja katsonut jollette ois maininneet..
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Kuinka monelle juolahtaa katsoa tollanen sivusto jos se sarjassa on mainittu, mä oon varmaan yksoikonen kun emmä sitä ois hakenut ja katsonut jollette ois maininneet..