Dääm, kaikki on mulle vihasia

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie heräsin puoli neljältä enkä saanu ennää unta. Eka herätin miehen sillä että pyörin sängyssä, päätin sitte nousta ylös. Veli oliki jo herreillä lähössä navettaan, suututin sen ko join viimiset kahvit, sillä ko pitäis olla aina kolme kupillista ennen aamun töitä... No nyt joutu lähteen kahella kupilla puolitehosena hommiin. :xmas:
Viien maissa siskon huoneesta kuulu karjasu ettei tartte tyhjentää tiskikonetta keskellä yötä, puoli kuuelta se oli jo herreillä siksi että tyhjensin tuhkat leivinuunista ja se tietenki katto minua raivoisasti. Kitinää ininää ja kiukuttelua, kuuelta oli mieski taas herreillä.
Siskon kans mäkätettiin toisillemma ja seittämältä veli tuli sisälle ja totesi että olen pilannu kaikkien aamun. :ashamed:

Kävin viemässä siskon kouluun ja ko tulin takas nii sentäs mies oli jo hyvällä tuulella, veli on vieläki ko persiille ammuttu karhu |O

Ja kaikki vain sen takia että minen saanu ennää unta. :saint:

miksi tyhjäsit tuhkia keskellä yötä, oot vissiin kuten mun mies joka vittuunnuksissaan töihin lähdöstä yrittää herättää koko talon ettei kukaan muukaan sais enää nukuttuu

Että kun ei saa unta niin ei muittenkaan tarvii nukkua :laugh: Ite huomannut joskus saman kun aikasten heränny ja sit 8 aikaan jollekkin soittanut,niin *oops* en kai mie vaan herättänyt :xmas: ?

Alkuperäinen kirjoittaja vitun lapsellista:
miksi tyhjäsit tuhkia keskellä yötä, oot vissiin kuten mun mies joka vittuunnuksissaan töihin lähdöstä yrittää herättää koko talon ettei kukaan muukaan sais enää nukuttuu

No en mie kyllä yrittäny kettään herättää :o Tyhjäsin ne sen takia että saapii sämpylät uuniin ajoissa...

Alkuperäinen kirjoittaja miia:
siis teillä tommoinen erikoinen perhejärjestely? :)
onko sun siskosi minkäikäinen? entäs veli?
kuinkas sun miehes tykkää tuollaisesta asumismuodosta?

No ko meillä on äiti ja isä kuollu niin veli (31v ) otti sitte tämän maitotilan hoitaakseen ja muutti tänne meän lapsuuenkottiin, sisko (16v ) sai jäähä asumaan sitte kotia. Sossut oli kuitenki sitä mieltä että sen neitin kasvatukseen tarvi naispuolistaki henkilöä, on aika hankala tapaus, nii sitte mie ja mies asutaan täällä kans suurimmaksi osaksi ja samalla mie olen veljen apuna maatilan hommissa... Ja assuu täällä veljen lapsetki, kaks alle kouluikästä tyttöstä jotka on nyt mummonsa tykönä kylästelemässä. :D

Ja mies viihtyy kyllä, on itekki kasvanu maalla. Kaupungissa meillä on myös asunto nii ollaan siellä välillä jos siltä tuntuu. Miehellekki helpompi olla minun kans täällä entä kaupungissa ko mie olen tosissaan levoton tapaus, täällä mulla on ainaki tekemistä :ashamed:

Nii ja toinen sisko, 18vuotias, assuu omillaan avokkinsa ja vaavinsa kans kaupungissa.

Yhteistyössä