No höh! Mihin toi CSI äsken loppu?

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
joo,hui :o mitä siellä nettisivulla oli??

oisko salaa nauhotettuja kuvia siitä..
kun se aresanob on toisinpäin bonasera..
ja löyti sen webbisivun..niin ton nimen takii jos ois salanauhotusta tai jotain

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

B) ...sepäs ois kivaa. Yhdelle kaverille on kerran käyny niin ihan oikeasti... (kiitos silloisen poikaystävän).

Mutta kiitos vastauksista, pitänee katsoa lisää sitten ensi viikolla. :D

P.S. Mä en tykkää tommosista lopuista. ...en jaksais koskaa oottaa ens viikkoon... :snotty:

sen ilmeisesti poikaystävältä (tai ainakin jakson alussa se oli sen kanssa sängyssä).. niin se poikaystävä oli joku taiteilija ja toi sille taideteoksen jonka nimi oli aresanob. ja se mies sanoi että se on arabiaa tai jotain ja tarkoittaa puhdassieluista. ja että se mies löysi sen netistä....
ja sitten se nainen meni nettiin kattoon ja löysi....... (mitä ilmeisimminkin itsensä harrastamassa seksiä netissä....)

niin ja siis kun nettiin menee oikeesti ja laittaa sen osoitteen, niin sieltä löytyy pätkä, vähän kuin traileri, mitä ilmeisimminkin ensi viikon jaksosta. jossa se bonasera on ainakin jossain kohtia verissä päin ja vaikka mitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

B) ...sepäs ois kivaa. Yhdelle kaverille on kerran käyny niin ihan oikeasti... (kiitos silloisen poikaystävän).

Mutta kiitos vastauksista, pitänee katsoa lisää sitten ensi viikolla. :D

P.S. Mä en tykkää tommosista lopuista. ...en jaksais koskaa oottaa ens viikkoon... :snotty:
Mä oon kans luonteeltani kärsimätön ja en jaksais selvyyttä oottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Kuinka monelle juolahtaa katsoa tollanen sivusto jos se sarjassa on mainittu, mä oon varmaan yksoikonen kun emmä sitä ois hakenut ja katsonut jollette ois maininneet..

mä taas aattelin että se sivusto on varmaan tukossa, kun kaikki menee heti suuresta uteliaisuudestaan katsomaan onko sellaista sivua olemassa oikeesti.
tosi hyvä mainoskikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Kuinka monelle juolahtaa katsoa tollanen sivusto jos se sarjassa on mainittu, mä oon varmaan yksoikonen kun emmä sitä ois hakenut ja katsonut jollette ois maininneet..

En mä ois tajunnu kattoa, jos en ois saanu innoketta.

...kun mulle tuo telkkumaailma ja tämä todellinen elämä ei ole sama, niin ehän mää sitte tajuu yhdistää niitä noinkaa... :snotty: :xmas:

Yhteistyössä