No ai jaa!! NYT SE JJ VOI VÄLTTÄÄ KAIKKI SYYTTEET!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EI juma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No varmasti on ihan kauhea paikka, kun ystävä kuollut. Oma syy joka tapauksessa, ajoi kumpi tahansa. Vaikka ei tuomioistuimessa tuomittaisi, niin varmasti kärsii kuitenkin, jos omaa hiukkaakaan omaatuntoa. Tosin itse en kyllä pystyisi ainakaan valehtelemaan etten muista, jos ystävä olisi kuollut.

Jos poliisit ei tiedä, että onko ollut kuski, vaiko ei,niin eihän siinä tosiaan voi syyttää mistään. Ensin pitää saada varmuudella tietää, onko JJ ollut missä ominaisuudessa tuossa keississä

No niin. Onhan se tietysti parempi että syytön ei joudu kärsimään rangaistusta rikoksesta mitä ei ole tehnyt.

Vaikka hän joka tapauksessa on syyllistynyt rikokseen ei häntä siis voida tuomita edes sen lievemmän rikoksen mahdollistamaan tuomioon. :/

Voi jumalauta.
Ällöttää tommoset kaikki ralli- ja formulahörhöt.. luulevat olevansa kaiken yläpuolella noitten vehkeittensä kanssa, siviilissäkin. Helvetin runkkarit.

Kyllä se itse on ajanut, ja mitä sitten vaikkei olis, sen vene ja känni päällä kaasutellaan. Perkeleen tyhjäntoimittaja.
Vankilaan vaan taposta ja kaikkien turvallisuuden vaarantamisesta.

"Mä en muista mitään"..
finger.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Voi jumalauta.
Ällöttää tommoset kaikki ralli- ja formulahörhöt.. luulevat olevansa kaiken yläpuolella noitten vehkeittensä kanssa, siviilissäkin. Helvetin runkkarit.
Kyllä se itse on ajanut, ja mitä sitten vaikkei olis, sen vene ja känni päällä kaasutellaan.
"Mä en muista mitään".. :laugh:

Ai jos joku kaasuttelis sun autolla jonkun kuoliaaksi sä joutaisit vankilaan?:laugh:

Eikös lehessä ollu että joku portsari oli niitä varotellu veneelle menosta? JJn vene ja menossa JJn möksälle. Ihan päivän selvää on että on joko ajannu itse tai antannu kaverille ajoluvan. Oikeuslaitos pähkinän kuoressa niin että jos olit humalassa niin ei se haittaa ja jos olet julkku niin haittaa vielä vähemmin. Naurettavaa. Aikamiehet kukkoilee ja luulee olevansa vaikkamitä ja normaalimaailman yläpuolella niin ei se haittaa. Kivaa viestiä ja hiljasta hyssyttelyä jutulle jos ei mitään lainmukasta rangaistusta saa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi jumalauta.
Kyllä se itse on ajanut, ja mitä sitten vaikkei olis, sen vene ja känni päällä kaasutellaan.
"Mä en muista mitään".. :laugh:

Ai jos joku kaasuttelis sun autolla jonkun kuoliaaksi sä joutaisit vankilaan?:laugh:

Jos istut vieressä ja hyväksyt ajamisen niin olet ihan yhtä syyllinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Eikös lehessä ollu että joku portsari oli niitä varotellu veneelle menosta? JJn vene ja menossa JJn möksälle. Ihan päivän selvää on että on joko ajannu itse tai antannu kaverille ajoluvan. Oikeuslaitos pähkinän kuoressa niin että jos olit humalassa niin ei se haittaa ja jos olet julkku niin haittaa vielä vähemmin. Naurettavaa. Aikamiehet kukkoilee ja luulee olevansa vaikkamitä ja normaalimaailman yläpuolella niin ei se haittaa. Kivaa viestiä ja hiljasta hyssyttelyä jutulle jos ei mitään lainmukasta rangaistusta saa.

Näin on. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja de:
no tuleehan siitä minimissään tuomio moottoriveneen luovutuksesta humalaisella.
ruorijuopumuksesta ja kuolmantuottamuskestakin saattaisi selvitä ehdonalaisella.

No kun ei tule!
Kun ei tiedetä kumpi ajoi niin ei voi syyttää mistään!
Mua ottaa niin aivoon tää Suomen surkea oikeuslaitos. Pääsee kuin koira veräjästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:

Tottakai se haittaa. Mutta eihän voi syyttää jos ei tiedetä mistä syyttää. Vai vedetäänkö pitkäätikkua, että luovuttiko veneen humalaiselle vai ajoiko itse humalassa.

ruorijuopumuksesta ja kuolmantuottamuskestakin saattaisi selvitä ehdonalaisella.

Ei tule. Ei voida syyttää jos ei olla varmoja mistä syyttää.

Tuo juttu nyt antoi ymmärtää että ei voi tulla ellei hänen voida todeta syyllistyneen juuri siihen rikokseen.

Eikä hän ole siihen syyllistynyt jos on itse ajanut.

Lunista peesailen.

Mut luulis että just nää, jotka on ralli/formula/yms. poluilla näyttäneet osaavansa ajaa ja lujaa, ei kokis mitään tarvetta todistella sitä enää siviilissä?! Vai siitäkö kyse onkin -eihän JJ mikään huippukuski ollut...

Kimmo Sasikin tappo sen papan pari vuotta sitten, saikohan sekään mitään tuomioo.
pERKELE.
Siellä se kaljupää vielä heiluu korkeella pallilla.

Ei ole oikeus sama kaikille.

Kimmo Sasikin tappo sen papan pari vuotta sitten, saikohan sekään mitään tuomioo.
pERKELE.
Siellä se kaljupää vielä heiluu korkeella pallilla.

No kai se sentään sakot sai. Mutta vähällä pääsi.
Ei ole Suomessa ihmishenki minkään arvoinen.

Ei tainnu sasikaan saada mitään tuomioo, ei ainakaan sellasta minkä joku normaali "tavis" olis saanu. Nää JJ on ihan samassa veneessä (melkein kirjaimellisesti ) :kieh: Selänteiden, räikkösten ja muiden kanssa, jotka luulee olevansa jotain ja törttöilevät veneidensä ja muiden kanssa

Yhteistyössä