Nnohh uskikset, löytyyks tääki eksoplaneettalöytö jo ihan varmana ennakkotietona raamatust?

vierailija
»Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.»
(1. Tess. 4:16–17)
 
»Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.»
(1. Tess. 4:16–17)
Paavali luuli että Jeesus tulisi ihan lähivuosina takaisin ja että he olisivat viimeisten aikojen loppukahinoissa mukana. Luuli myös että ns.ylöstempaus tulee hänen elinaikanaan ("temmataan yhdessä yläilmoihin").
 
vierailija
  • Jeesus sanoi: "lähettäjäni tahto on, etten minä anna yhdenkään niistä, jotka hän on uskonut haltuuni, joutua hukkaan, vaan viimeisenä päivänä herätän heidät kaikki"
    - Joh. 6:39

  • "Niin on tapahtuva maailman lopussa. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta, ja heittävät heidät tuliseen pätsiin"
    - Matt. 13: 40-42
 
vierailija
Jaaha, se olet taas sä.
Niin että missähän tuo boldattu on sanottu?

Jeesus sanoi ristillä: "tänä päivänä sinun pitää oleman minun kanssani paratiisissa."
Toinen oli kertomus Lasaruksesta, Lasarus pääsi heti Taivaaseen ja rikas mies joutui heti kadotukseen.
"Totisesti minä sanon sinulle tänä päivänä: sinun pitää oleman minun kanssani paratiisissa".
 
  • Jeesus sanoi: "lähettäjäni tahto on, etten minä anna yhdenkään niistä, jotka hän on uskonut haltuuni, joutua hukkaan, vaan viimeisenä päivänä herätän heidät kaikki"
    - Joh. 6:39
  • "Niin on tapahtuva maailman lopussa. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta, ja heittävät heidät tuliseen pätsiin"
    - Matt. 13: 40-42
Tuo toka kohta nyt pätee ihan vihoviimeiseen sukupolveen: viimeisinä päivinä eläneistä ihmisistä toinen puoli, ei-uskovat joutuu helvettiin, ja uskovat pelastuu.

Eka kohta voi viitata jokaisen ihmisen omaan kuolinpäivään eli viimeiseen päivään.

- Otapa huomioon sekin että Paavalikin kävi Taivaassa, "temmattiin paratiisiin" ja hän kertoi siitä reissusta.
Taivas-matkailua on jatkuvasti, se ei uskoville ole mikään erikoisuus edes. Harvat siellä pääsee käymään mut kävijöitä on ollut silti jo paljon.

Se että Raamatussa puhutaan ruumiiden ylösnousemuksesta aikojen lopussa, tarkoittaa tätä:
Kun ihminen kuolee, ruumis jää hautaan mut sielu lähtee välittömästi joko Taivaaseen tai Helvettiin.

Maailmanlopussa on kaikkina aikoina eläneiden ihmisten yhteinen tuomio: kenenkään kuolleen loppusijoituspaikkaa se ei enää muuta, mutta silloin ne kaikkien aikojen ihmiset käy vielä kerran yhdessä kaikki Jumalan edessä:ruumiit nousee haudoista ja liittyy siihen sielu/henkiruumiiseen (joka on ollut jo vuosia Taivaassa/helvetissä).

En tiedä miksi kaikkien aikojen ihmiset pistetään vielä kerran ravaamaan tuomioistuimen edessä, mut se siis on semmonen loppukoonti.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo toka kohta nyt pätee ihan vihoviimeiseen sukupolveen: viimeisinä päivinä eläneistä ihmisistä toinen puoli, ei-uskovat joutuu helvettiin, ja uskovat pelastuu.

Eka kohta voi viitata jokaisen ihmisen omaan kuolinpäivään eli viimeiseen päivään.

- Otapa huomioon sekin että Paavalikin kävi Taivaassa, "temmattiin paratiisiin" ja hän kertoi siitä reissusta.
Taivas-matkailua on jatkuvasti, se ei uskoville ole mikään erikoisuus edes. Harvat siellä pääsee käymään mut kävijöitä on ollut silti jo paljon.

Se että Raamatussa puhutaan ruumiiden ylösnousemuksesta aikojen lopussa, tarkoittaa tätä:
Kun ihminen kuolee, ruumis jää hautaan mut sielu lähtee välittömästi joko Taivaaseen tai Helvettiin.

Maailmanlopussa on kaikkina aikoina eläneiden ihmisten yhteinen tuomio: kenenkään kuolleen loppusijoituspaikkaa se ei enää muuta, mutta silloin ne kaikkien aikojen ihmiset käy vielä kerran yhdessä kaikki Jumalan edessä:ruumiit nousee haudoista ja liittyy siihen sielu/henkiruumiiseen (joka on ollut jo vuosia Taivaassa/helvetissä).

En tiedä miksi kaikkien aikojen ihmiset pistetään vielä kerran ravaamaan tuomioistuimen edessä, mut se siis on semmonen loppukoonti.
Siis mitä??? Ruumiit nousee haudoista ja liittyy uudelleen sieluun? Miten? Nehän on maatuneet?
 
  • Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
Siis mitä??? Ruumiit nousee haudoista ja liittyy uudelleen sieluun? Miten? Nehän on maatuneet?
Siis jotenkin ne ruumiit vielä kasataan yhteen...mereenkin hukkuneiden ruumiit nousee ylös. Juu onneks ei oo mun hommia sen toteuttaminen. Äläkä kysy miksi Jumala haluaa ihmisestä sen koko setin viimeiselle tuomiolle. :whistle:

Mä vaan ajattelen aina että pääasia että se ikuinen osa meistä eli meidän sielut oltaisiin Taivaassa, muulla ei väliä.
Mä en tästä selluliitti-ryppykropasta niin välitä.
 
Siis jotenkin ne ruumiit vielä kasataan yhteen...mereenkin hukkuneiden ruumiit nousee ylös. Juu onneks ei oo mun hommia sen toteuttaminen. Äläkä kysy miksi Jumala haluaa ihmisestä sen koko setin viimeiselle tuomiolle. :whistle:

Mä vaan ajattelen aina että pääasia että se ikuinen osa meistä eli meidän sielut oltaisiin Taivaassa, muulla ei väliä.
Mä en tästä selluliitti-ryppykropasta niin välitä.
Tä kuulostaa jollekin zombi- skeidalle.
Ei pahalla, mutta raamattu on kyllä melkoisen hämärä kirjanen.
 
Tä kuulostaa jollekin zombi- skeidalle.
Ei pahalla, mutta raamattu on kyllä melkoisen hämärä kirjanen.
Ei ne ruumiit välttämättä mitään zombien näköisiä ole, jos ne herätetään hetkeksi eloon ja yhdistetään siihen sieluun, niin se kokonaisuus on samannäköinen kuin me nyt.

Jos Raamattu vaikuttaa omituiselta kirjalta, niin ei se vaikuta omituiselle kuin ehkä steriiliin elämään tottuneen länsimaisen, modernin ihmisen mielestä. Esim.1800-luvulla eläneelle tää kaikki olisi ihan että "selevä!"

Oletko ihaihanihan varma että sun moderni käsitys asioista on se ainut oikea? :rolleyes:
 
Ei ne ruumiit välttämättä mitään zombien näköisiä ole, jos ne herätetään hetkeksi eloon ja yhdistetään siihen sieluun, niin se kokonaisuus on samannäköinen kuin me nyt.

Jos Raamattu vaikuttaa omituiselta kirjalta, niin ei se vaikuta omituiselle kuin ehkä steriiliin elämään tottuneen länsimaisen, modernin ihmisen mielestä. Esim.1800-luvulla eläneelle tää kaikki olisi ihan että "selevä!"

Oletko ihaihanihan varma että sun moderni käsitys asioista on se ainut oikea? :rolleyes:
1800- luvulla elänyt ei todennäköisesti osannut lukea eikä oikein kyseenalaistaa muutenkaan auktoriteelta tulevaa tietoa.
Älykkyyden yksi olennaisimmista kulmakivistä on kyky kyseenalaistaa. Se on myös Jumalan antama lahja. Meidän pitää kyseenalaistaa asioita, jotta voimme erottaa hyvän ja pahan. Eikö?

Ja siis mun on vaan vaikea käsittää, että mihin ruumista edes tarvittaisiin... se nyt vaan on ruumis. Sen ydin, sielu on se oleellinen juttu. Mitä tulee kirjan omituisuuteen, niin se on moneltakin kannalta omituinen. Se on myös kirja, joka oikeuttaa sellaisiin tekoihin, joihin nykyaikainen moderni ihminen ei olisi kykenevä.

Ja ei, en ole koskaan väittänyt, ettäkö minun näkemykseni olisi millään tavalla oikeita. Ne ovat minun käsityksiäni kuten sinun käsityksesi ovat sinun käsityksiäsi.
 
Mutta ilmeisesti Jumala kun pistää paikat mäsäksi maailman lopussa niin viimeisen tuomion jälkeen ne meidän ruumiit hajoaa kans, niitä ei tarvita enää. Taivaaseen ei voi viedä mitään maallista/ajallista kun se on vajavaista.

Juu, taidan lähteä lenkille. :D
 
1800- luvulla elänyt ei todennäköisesti osannut lukea eikä oikein kyseenalaistaa muutenkaan auktoriteelta tulevaa tietoa.
Älykkyyden yksi olennaisimmista kulmakivistä on kyky kyseenalaistaa. Se on myös Jumalan antama lahja. Meidän pitää kyseenalaistaa asioita, jotta voimme erottaa hyvän ja pahan. Eikö?

Ja siis mun on vaan vaikea käsittää, että mihin ruumista edes tarvittaisiin... se nyt vaan on ruumis. Sen ydin, sielu on se oleellinen juttu. Mitä tulee kirjan omituisuuteen, niin se on moneltakin kannalta omituinen. Se on myös kirja, joka oikeuttaa sellaisiin tekoihin, joihin nykyaikainen moderni ihminen ei olisi kykenevä.

Ja ei, en ole koskaan väittänyt, ettäkö minun näkemykseni olisi millään tavalla oikeita. Ne ovat minun käsityksiäni kuten sinun käsityksesi ovat sinun käsityksiäsi.
Juu, Raamattuhan on itsekin hurjan itsekriittinen kirja, Jumalaa kyseenalaistetaan sielläkin. Ja Jumala pistää umpiuskovankin kyseenalaistamaan asioita.

Mut sit täytyy ajatella niinkin että Jumalan ei ole mikään pakko mukautua nykymenoon. Jos Jumala katsoo että rangaistuskeino vuodelta 150 eKr. sopii ihmisille aina käytettäväksi niin se on Hänen asiansa.
Mä esimerkiksi haluaisin koivunvitsan takaisin laillisiin lapsen kuritustoimenpiteisiin, hallitusti ja äärimmäisissä tilanteissa käytettynä (en ole koskaan antanu piiskaa, tiedoksi).

Tarkastellaanpa tätä maailmaa. Täällä on paljon hyvää ja paljon pahaa.
Pitää muistaa että jos tätä maailmaa johtaisi joku moderni humanisti-Tuomas Embuske-jumala, niin kellään ei olisi kipua, kukaan ei kokisi pettymyksiä eikä kukaan joutuisi odottamaan mitään.

Mutta täällä tapahtuu kaikenlaista, eli se Jumala joka tätä hallitsee, on rakastamisen lisäksi kovanaama.
Antaa meille elämän, luonnon, kauniit asiat, ihmiset jne.mutta ei vienyt multa pitkää, lähes helvetillistä synnytyskipua jossa meinasi lähteä taju ja johon en saanut puudutusta. Tai joka katseli vaan kun isäni hyökkäsi kimppuun aseen kanssa tai mua kiusattiin yläasteella.
(No, nuo on ollu todella kasvattavia kokemuksia)

Mutta Jumalalla oli pokkaa antaa mulle nuo tapahtumat, kun ne on ajallisia. Elämä ei ole vain tämä 80 v. täällä vaan painopiste on ikuisuudessa.

(Kaikkeen ei ole Jumala syypää, eli maailmassa vaikuttaa myös saatana, ja elämme syntiinlangenneessa eli turmeltuneessa maailmassa)
 
vierailija
Tuo toka kohta nyt pätee ihan vihoviimeiseen sukupolveen: viimeisinä päivinä eläneistä ihmisistä toinen puoli, ei-uskovat joutuu helvettiin, ja uskovat pelastuu.

Eka kohta voi viitata jokaisen ihmisen omaan kuolinpäivään eli viimeiseen päivään.

- Otapa huomioon sekin että Paavalikin kävi Taivaassa, "temmattiin paratiisiin" ja hän kertoi siitä reissusta.
Taivas-matkailua on jatkuvasti, se ei uskoville ole mikään erikoisuus edes. Harvat siellä pääsee käymään mut kävijöitä on ollut silti jo paljon.

Se että Raamatussa puhutaan ruumiiden ylösnousemuksesta aikojen lopussa, tarkoittaa tätä:
Kun ihminen kuolee, ruumis jää hautaan mut sielu lähtee välittömästi joko Taivaaseen tai Helvettiin.

Maailmanlopussa on kaikkina aikoina eläneiden ihmisten yhteinen tuomio: kenenkään kuolleen loppusijoituspaikkaa se ei enää muuta, mutta silloin ne kaikkien aikojen ihmiset käy vielä kerran yhdessä kaikki Jumalan edessä:ruumiit nousee haudoista ja liittyy siihen sielu/henkiruumiiseen (joka on ollut jo vuosia Taivaassa/helvetissä).

En tiedä miksi kaikkien aikojen ihmiset pistetään vielä kerran ravaamaan tuomioistuimen edessä, mut se siis on semmonen loppukoonti.
Sinä voit käännellä ja väännellä ja opettaa väärin, mutta kyllä Raamattu on selkeä tässä, viimeisenä päivänä Jeesus tulee ja herättää ihmiset haudoistaan viimeiselle tuomiolle.
 
Sinä voit käännellä ja väännellä ja opettaa väärin, mutta kyllä Raamattu on selkeä tässä, viimeisenä päivänä Jeesus tulee ja herättää ihmiset haudoistaan viimeiselle tuomiolle.
Huoh...mä muuten katson ihan MIESteologien sivuja ja useimmat on yksimielisiä siitä että ei me hautaan jäädä virumaan kuoleman jälkeen.

Etkä edes kommentoi mun Raamatun kohtia.
Mites Lasarus?
Mites Paavalin Taivas-matka?
 
Tuo toka kohta nyt pätee ihan vihoviimeiseen sukupolveen: viimeisinä päivinä eläneistä ihmisistä toinen puoli, ei-uskovat joutuu helvettiin, ja uskovat pelastuu....
Toimiiks siel bastus bissetarjoilu? Huurteine saunan pääl tekee gutaa (y)

Kysyppä Echo joltai jehult, ni se taas tietää, et sen ainoo oikee jumme taas listii teikäläisetki, ettekä pääse taivaisiin tekää. Ne vaa pääsee johonki paratiisii. Lälläspyy:giggle:
 
Juu, Raamattuhan on itsekin hurjan itsekriittinen kirja, Jumalaa kyseenalaistetaan sielläkin. Ja Jumala pistää umpiuskovankin kyseenalaistamaan asioita.

Mut sit täytyy ajatella niinkin että Jumalan ei ole mikään pakko mukautua nykymenoon. Jos Jumala katsoo että rangaistuskeino vuodelta 150 eKr. sopii ihmisille aina käytettäväksi niin se on Hänen asiansa.
Mä esimerkiksi haluaisin koivunvitsan takaisin laillisiin lapsen kuritustoimenpiteisiin, hallitusti ja äärimmäisissä tilanteissa käytettynä (en ole koskaan antanu piiskaa, tiedoksi).

Tarkastellaanpa tätä maailmaa. Täällä on paljon hyvää ja paljon pahaa.
Pitää muistaa että jos tätä maailmaa johtaisi joku moderni humanisti-Tuomas Embuske-jumala, niin kellään ei olisi kipua, kukaan ei kokisi pettymyksiä eikä kukaan joutuisi odottamaan mitään.

Mutta täällä tapahtuu kaikenlaista, eli se Jumala joka tätä hallitsee, on rakastamisen lisäksi kovanaama.
Antaa meille elämän, luonnon, kauniit asiat, ihmiset jne.mutta ei vienyt multa pitkää, lähes helvetillistä synnytyskipua jossa meinasi lähteä taju ja johon en saanut puudutusta. Tai joka katseli vaan kun isäni hyökkäsi kimppuun aseen kanssa tai mua kiusattiin yläasteella.
(No, nuo on ollu todella kasvattavia kokemuksia)

Mutta Jumalalla oli pokkaa antaa mulle nuo tapahtumat, kun ne on ajallisia. Elämä ei ole vain tämä 80 v. täällä vaan painopiste on ikuisuudessa.

(Kaikkeen ei ole Jumala syypää, eli maailmassa vaikuttaa myös saatana, ja elämme syntiinlangenneessa eli turmeltuneessa maailmassa)
No ei kuitenkaan. Raamattu on täynnä täysin epäeettisiä ja epäreiluja rangaistuskeinoja täysin epäreiluista syistä, joka ei ole millään eikä kenenkään täysipäisen mittapuulla hyväksyttävää.


Ja ei, minusta maailman ei kuulu olla sellainen, että kaikki vaan halii toisiaan vaahtopallot suunpielissä...

Ja kyllä, painopiste on aika pitkälle juuri täällä, tässä hetkessä ja tässä ajassa, koska tässä ajassa ja hetkessä sinun on tarkoitus oppia ja kasvaa.
 
vierailija
Kuollessaan ihmiset eivät mene taivaaseen eivätkä helvettiin. Heidän ruumiinsa odottavat haudoissa ylösnousemuksen päivää. Silloin "Kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin" (Joh. 5:28,29)

"Eivät kuolleet ylistä Herraa, ei kukaan hiljaisuuteen astuneista"
- Ps. 115:17
 
vierailija
Huoh...mä muuten katson ihan MIESteologien sivuja ja useimmat on yksimielisiä siitä että ei me hautaan jäädä virumaan kuoleman jälkeen.

Etkä edes kommentoi mun Raamatun kohtia.
Mites Lasarus?
Mites Paavalin Taivas-matka?
Sinä voit uskoa Paavalin juttuihin, joista itsekin sanot, että hän erehtyi ja luuli virheellisesti ja ties mitä. Jeesuksen sanat ovat kyllä selkeät.
 
Toimiiks siel bastus bissetarjoilu? Huurteine saunan pääl tekee gutaa (y)

Kysyppä Echo joltai jehult, ni se taas tietää, et sen ainoo oikee jumme taas listii teikäläisetki, ettekä pääse taivaisiin tekää. Ne vaa pääsee johonki paratiisii. Lälläspyy:giggle:
Voin mä laittaa sulle kertomuksia youtube-videoilla esim.buddhalaisen kertomana kun hänet heitettiin helvettiin, sai palata kertomaan ja varottamaan muita. Ai nii, Sirdartha Gautama Buddha on bongattu sieltä. Samoin homot jotka eivät tehneet parannusta.

Jeesus ON ainut oikea. En mä tästä puhuisi jos epäröisin yhtään, enkä halua huvikseni uhkailla.
T:ex-new agelainen
 
Jumalageeni

Jumalageeni koskee oletusta uskonnollisuutta ohjaavista geeneistä. Geenitutkija Dean Hamerin mukaan uskonnollisuus ja käsitykset jumalasta ovat aivojen kemiallisten prosessien tulosta.

Hänen mukaansa uskonnollisuutta ohjaa VMAT2-geeni, josta on olemassa kaksi erilaista muunnosta. Toinen muunnos on Hamerin tutkimusten mukaan huomattavasti yleisempi henkisesti suuntautuneilla ihmisillä kuin toinen.[1] Ihmisen genomiprojektin (HUGO) johtaja Francis Collins on populaarikirjassaan "The Language of God - A Scientist Presents Evidence for Belief" (2007, Pocket Books, Simon & Schuster, UK) kritisoinut erittäin voimakkaasti nimenomaan Hamerin sensaationhakuista, tiedelehdissä julkaisematonta ja toistamatonta tutkimusta ko. VMAT2 (SLC18A2) -geenialueen polymorfiaa tuntien.

Erityisesti Collins kritisoi sitä, että mm. Time-lehti nosti God Gene -kirjan etusivun jutuksensa. Scientific American -lehden kuvaavampaa otsikkoa lainaten hän nimesi kirjan: "A Gene That Accounts for Less Than One Percent of the Variance found in Scores on Psychological Questionnaires Designed to Measure a Factor Called Self-Transcendence, Which Can Signify Everything from Belonging to the Green Party to Believing in ESP, According to One Unpublished, Unreplicated Study."

Jos johonki, ni Esko uskoo tohon jumalgeeniin. Ihan mahotont selittää mitää uskiksille, kaikki sadut, ihan kaikki uppoo, kunha vaan omat joukot satuilee. Se geeni estää kriittisen ajattelun, niinkun on nähty
 
vierailija
No ei kuitenkaan. Raamattu on täynnä täysin epäeettisiä ja epäreiluja rangaistuskeinoja täysin epäreiluista syistä, joka ei ole millään eikä kenenkään täysipäisen mittapuulla hyväksyttävää.


Ja ei, minusta maailman ei kuulu olla sellainen, että kaikki vaan halii toisiaan vaahtopallot suunpielissä...

Ja kyllä, painopiste on aika pitkälle juuri täällä, tässä hetkessä ja tässä ajassa, koska tässä ajassa ja hetkessä sinun on tarkoitus oppia ja kasvaa.
Painopiste on tässä ajassa, juu, mutta sun kans esim.mamukeskustelusta tiedämme hyvin että on ennakoitava, katsottava tulevaisuuteenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
No ei kuitenkaan. Raamattu on täynnä täysin epäeettisiä ja epäreiluja rangaistuskeinoja täysin epäreiluista syistä, joka ei ole millään eikä kenenkään täysipäisen mittapuulla hyväksyttävää.


Ja ei, minusta maailman ei kuulu olla sellainen, että kaikki vaan halii toisiaan vaahtopallot suunpielissä...

Ja kyllä, painopiste on aika pitkälle juuri täällä, tässä hetkessä ja tässä ajassa, koska tässä ajassa ja hetkessä sinun on tarkoitus oppia ja kasvaa.
"Kiva" jeppe, jota jotkut palvoo :(
  • Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

  • 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

  • Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."

  • Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

  • Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

  • Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."

  • 2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."
Hitto soikoo, krissejen jumpe onki isisläine, opettaa ihmissyöntii !!!!!!!

Esko paiskais tommosen sarjamurhaajarikollisen rottii kuhisevaan tyrmään vedel ja ehtoollisleiväl :LOL:
 

Yhteistyössä