SamoinNe ketkä haukkuu noita nimiä nössöiksi, ei todellakaan ole. Nimeni on Nenna, enkä ole saanut vielä yhtäkään haukkua nimeni puolesta, paras hyväksyä, siinä samassa kun jotkut ihmeen Urpot tai Jormat. Voinhan minä ruveta haukkumaan jotakin Pirkko nimistä, koska se on tylsä ja outo nimi mielestäni, mutta en, koska osaan olla hiljaa .. Ottakaa kantaa älkää viniskö.. Ihan sama vaikkei nimeäni ole kalenterissakaan..
Mun nimi on Nennamä tykkääs tosta nennasta
Munkin nimi on NennaSamoin
Miksei samalla Manne? Manna, Nanna ja muut "ruokanimet" ovat hirveitä ja todella alentavia. En voisi koskaan ottaa vakavasti Nanna -nimistä ihmistä, kuulostaa joltain satutädiltä, ei vakavasti otettavaltaEntäs Nanne?
Nynny istuisi hyvin sekä tytölle että pojalle.Nynny olisi siitä kiva nimi, ettei se loisi ainakaan suorituspaineita.
Määki oon Nennanenna on paras nimi olenhan itsekkin nenna<3
en kestä kun oon joskus kauan sitten täältä näitä viestejä lukenu ja hirveästi ottanu itteeni kun nimeni on Nenna ja aina olen sen halunnut vaihtaa kun en siitä tykännyt, mutta kyllä se elämä näin Nennan on ihan hyvin sujunu
Meilläkin tyttö nimeltä Ninna (-07)Tyttäreni nimi on Ninna(-99). On ihanaa kun muutama samanniminen on tullut vastaan, tosin aikuisia. Tyttäreni kastanut pappi siunasi tyttäreni isän ja muisti heti kastaneensa tyttäreni. Sanoi ettei ole kastanut ketään toista Ninna nimistä =) Nimipäivä puuttuu kalenterista mutta pidämme sen 26.10. Nina, Niina ym.. juhlii samana päivänä.
Jokaisellahan saa mielipiteensä nimistä sun muista asioista olla. Tyttäreni Ninna on ihana ihminen ja nimi on mielestäni kaunis, kuten monet muutkin tässä kirj.ketjussa esille tulleet nimet. Lokakuussa vietetään nimipäivää Anniinan päivänä, nimitoimistoon soitto varmisti asian aikonaan. Olkaa jokainen ylpeä nimestänne , oli se mikä tahansa!
Muhahah löysinpä tänkin ketjun vuosien jälkeen nämä nimet tyttö lopulta sai, tosin hää haluis käyttää tuota toista nimeään.mun tytöstä tulee nenna leena linnea =) oli toisena vaihtoehtona perus niinan lisäksi mutta ensinnäkin kaverin tyttö saa lähes samantapaisen nimen (jota en tosin tässä kerro) ja toisekseen tuo toinen nimi passaa nennan kanssa paremmin.