Ninna, Nenna, Nanna, Nana, Ninni... Mielipiteitä noista nimistä?

  • Viestiketjun aloittaja marge
  • Ensimmäinen viesti
"Nana"
Ne ketkä haukkuu noita nimiä nössöiksi, ei todellakaan ole. Nimeni on Nenna, enkä ole saanut vielä yhtäkään haukkua nimeni puolesta, paras hyväksyä, siinä samassa kun jotkut ihmeen Urpot tai Jormat. Voinhan minä ruveta haukkumaan jotakin Pirkko nimistä, koska se on tylsä ja outo nimi mielestäni, mutta en, koska osaan olla hiljaa .. Ottakaa kantaa älkää viniskö.. Ihan sama vaikkei nimeäni ole kalenterissakaan..
Samoin
 
"Smiley"
Mun nimi on Ninna ja pidän siitä todella paljon, se on mielestäni kaunis nimi eikä yhtään kaimaa ole tullut vielä vastaan. :) Kaverit saa väänneltyä nimestä kaikenlaista: Nina, Ninu, Nipa, Nanni jne. Mutta kuten varmaan arvaatte, se haukkumanimikin löytyy: nänni. Sitä saa nykyään kuulla joka päivä. Mutta en ota liian tosissaan koska läppäähän se vaan on! :D
Ps. Tätini nimi on Nanna. Aivan ihana ihminen!
PPs. Ei ollenkaan pissis nimiä!! Miksi te yleistätte, jos satutte vaikka yhden Ninnan, Nennan, Ninnin tai Nannan tuntemaan joka on pissis? Ei se tarkota että me kaikki ollaan! :)
 
"Moi"
Mun nimi on nenna.ja tajuan ettei kaikki voi tykätä samoista nimistä mutta itse en erityisesti pidä nimestäni mut onha se ihan kiva vaikka kuulemma aluks nimekseni meinattii laittaa anna tai Iina jotka on ihan ok...
 
Ylpeä äiti
Jokaisellahan saa mielipiteensä nimistä sun muista asioista olla. Tyttäreni Ninna on ihana ihminen ja nimi on mielestäni kaunis, kuten monet muutkin tässä kirj.ketjussa esille tulleet nimet. Lokakuussa vietetään nimipäivää Anniinan päivänä, nimitoimistoon soitto varmisti asian aikonaan. Olkaa jokainen ylpeä nimestänne , oli se mikä tahansa!
 
"Nenna"
Mun nimi on kans Nenna ja olen siihen tosi tyytyväinen. Mun nimeks meinattiin antaa Jemina, mut oon iloinen et siitä tulikin Nenna. Kyllähän joskus kun joku kysyy nimee, niin ne luulee kuulleensa väärin kysyy esim.: Jaa Henna? Onhan se joskus ärsyttävää, mut siihen tottuu. Mut älkää pitäkö näitä nimiä (Nenna, Ninna, Ninni yms.) minään pissis-niminä, koska vaikka olisi sen niminen, ei välttämättä oo mikään pissis.
 
erikoisuus on plussaa
Heippa Meilläkin tyttö on Ninna ja ei ole todellakaan toista saman nimistä kävellyt vastaan. Halusimme tietoisesti sellaisen nimen ettei heti ole naapurissa saman nimistä. Itselläni on niin yleinen nimi, että kerhossa, tarhassa, koulussa ja töissä on useampi saman niminen ollut aina ja se on tympeää kun ei koskaan tiedä kenelle puhutaan. Pojallakin on sellainen nimi ettei heti kävele toista vastaan (Aksel) ei x-irjaimella, koska se ei kuulosta suomalaiselta eikä i-kirjainta perään. Pojan nimen "löysin" kiertäessäni hautausmaalla "vanhalla" puolella :) Ja ylpeä olen molempien lapsieni nimistä :)
 
nuorimami97
mun tytöstä tulee nenna leena linnea =) oli toisena vaihtoehtona perus niinan lisäksi mutta ensinnäkin kaverin tyttö saa lähes samantapaisen nimen (jota en tosin tässä kerro) ja toisekseen tuo toinen nimi passaa nennan kanssa paremmin.
 
vierailija
en kestä kun oon joskus kauan sitten täältä näitä viestejä lukenu ja hirveästi ottanu itteeni kun nimeni on Nenna ja aina olen sen halunnut vaihtaa kun en siitä tykännyt, mutta kyllä se elämä näin Nennan on ihan hyvin sujunu :D
 
vierailija
Tyttäreni nimi on Ninna(-99). On ihanaa kun muutama samanniminen on tullut vastaan, tosin aikuisia. Tyttäreni kastanut pappi siunasi tyttäreni isän ja muisti heti kastaneensa tyttäreni. Sanoi ettei ole kastanut ketään toista Ninna nimistä =) Nimipäivä puuttuu kalenterista mutta pidämme sen 26.10. Nina, Niina ym.. juhlii samana päivänä.
Meilläkin tyttö nimeltä Ninna (-07)
 
vierailija
Jokaisellahan saa mielipiteensä nimistä sun muista asioista olla. Tyttäreni Ninna on ihana ihminen ja nimi on mielestäni kaunis, kuten monet muutkin tässä kirj.ketjussa esille tulleet nimet. Lokakuussa vietetään nimipäivää Anniinan päivänä, nimitoimistoon soitto varmisti asian aikonaan. Olkaa jokainen ylpeä nimestänne , oli se mikä tahansa!
mun tytöstä tulee nenna leena linnea =) oli toisena vaihtoehtona perus niinan lisäksi mutta ensinnäkin kaverin tyttö saa lähes samantapaisen nimen (jota en tosin tässä kerro) ja toisekseen tuo toinen nimi passaa nennan kanssa paremmin.
Muhahah löysinpä tänkin ketjun vuosien jälkeen :D nämä nimet tyttö lopulta sai, tosin hää haluis käyttää tuota toista nimeään. 😁
 

Yhteistyössä