Nrj
Meidän kaverin nimi on Nenna ja se nimi sopii sille tosi hyvin.Se on just Nennan näköinen tyttö.
Hyi vittu, kuinka vanha oot?Alkuperäinen kirjoittaja marge:Mieleen tulee joku mussutusjuttu, karkit tai joku sössö..
Vähän sellasia pimppi-nimiä.
Hyi hyi, mitäs sinä nyt tuollaisia! Mun mielestä oikein kivoja nimiä. Eikös jonkun julkkiksen lapsen nimi ole Nenna Julia, yhdet 70-luvulla syntyneet Nanna, Nana ja Ninni -nimiset tiedän. Mun mielestä tuo Nan on tosi hieno nimi.Alkuperäinen kirjoittaja marge:Mieleen tulee joku mussutusjuttu, karkit tai joku sössö..
Kiva nimihän tuo Ninna on! Mistä päjn Suomea oot ja jos saa kysyä vuosimallia?Alkuperäinen kirjoittaja xx:):mun nimi on ninna ja en oikein kauheesti tykkää..kukaan ei kyl kutsu mua sillä nimellä..ihan ninniks sanotaan..
Juupa, tunnen yhden kolmikymppisen Nannan ja ihan vakavasti otettava on...Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:Lempinimiä... Mun mielestä. Ei jotenkin vakuuta kolmekymppinen työnhakija nimeltä Nanna tai Nana tms. Lässytysnimeltä kuulostaa. Mutta jokainen tavallaan. Onhan ne ihania vauvalla, mut itse miettisin hieman kauaskantoisemmin asiaa.
Niin ovat, järkyttäviä:ninnanennanannaAlkuperäinen kirjoittaja marge:Mieleen tulee joku mussutusjuttu, karkit tai joku sössö..
Mun mummon siskon nimi on Nanna, ja se on n. 80v...Alkuperäinen kirjoittaja öö-ö:Juupa, tunnen yhden kolmikymppisen Nannan ja ihan vakavasti otettava on...Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:Lempinimiä... Mun mielestä. Ei jotenkin vakuuta kolmekymppinen työnhakija nimeltä Nanna tai Nana tms. Lässytysnimeltä kuulostaa. Mutta jokainen tavallaan. Onhan ne ihania vauvalla, mut itse miettisin hieman kauaskantoisemmin asiaa.