Ninna, Nenna, Nanna, Nana, Ninni... Mielipiteitä noista nimistä?

  • Viestiketjun aloittaja marge
  • Ensimmäinen viesti
Nenna
Alkuperäinen kirjoittaja :
en kyllä antasi minäkään nimeksi mitään noista,on aika sössöjä nimiä ei mikään oikea nimi vaan ihan kuin joku pikkulapsen lempinimi Nenna ughh
kiva mun nimi on Nenna enkä kylläkään pidä sitä pikkulapsen lempinimenä.
;(((

 
SUFFU
Musta nää nimimielipide jutut on todella turhia.
Toiset saattavat ottaa itseensä jos noin avoimesti haukutte yleisiäkin nimiä, jokaisella on oma mielipide mutta joskus kannattaisi pitää mölytmahassa. ´Tämän topicin luoja itse aloitti tämän haukkumalla kyseisiä nimiä. AIVAN TURHAA JA LAPSELLISTA.
 
tollo
Alkuperäinen kirjoittaja marge:
Mieleen tulee joku mussutusjuttu, karkit tai joku sössö..
Vähän sellasia pimppi-nimiä. :(
Tiedän yhden Nanan ja kun kuulin hänen nimensä niin kysyin häneltä että mikä on hänen oikea nimi, arvaa hävettikö kun se oli hänen oikea nimi. Minä tollo luulin sitä lempinimeksi *nolottaa*
Tiedän myös erään Nennan ja kysyin silloin myös hänen äidiltään tytön oikeaa nimeä, nolona taas sain kuulla että oli oikea nimi.
Tapahtumien välissä siis 20vuotta väliä joten en muistanut tuota ensimmäistä kun toiseltakin nimestä kyselin.
Mutta minusta nuo 'nimet' kuullostaa aivan joltakin lempinimiltä-lyhenteiltä oikesta nimistä tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tollo:
Alkuperäinen kirjoittaja marge:
Mieleen tulee joku mussutusjuttu, karkit tai joku sössö..
Vähän sellasia pimppi-nimiä. :(
Tiedän yhden Nanan ja kun kuulin hänen nimensä niin kysyin häneltä että mikä on hänen oikea nimi, arvaa hävettikö kun se oli hänen oikea nimi. Minä tollo luulin sitä lempinimeksi *nolottaa*
Tiedän myös erään Nennan ja kysyin silloin myös hänen äidiltään tytön oikeaa nimeä, nolona taas sain kuulla että oli oikea nimi.
Tapahtumien välissä siis 20vuotta väliä joten en muistanut tuota ensimmäistä kun toiseltakin nimestä kyselin.
Mutta minusta nuo 'nimet' kuullostaa aivan joltakin lempinimiltä-lyhenteiltä oikesta nimistä tms.
:hug:
Ei tartte yhtään hävetä. Kaikki Nennat ja Nanat on tottuneet, että aina kysytään oikeaa nimeä =)
 
"Mantsu"
Tyttäreni nimi on Ninna(-99). On ihanaa kun muutama samanniminen on tullut vastaan, tosin aikuisia. Tyttäreni kastanut pappi siunasi tyttäreni isän ja muisti heti kastaneensa tyttäreni. Sanoi ettei ole kastanut ketään toista Ninna nimistä =) Nimipäivä puuttuu kalenterista mutta pidämme sen 26.10. Nina, Niina ym.. juhlii samana päivänä.
 

Yhteistyössä