vieras
Ninna ja varsinkin Ninni on mun mielestä ihan järkkyjä nimiä... Nanna kiva ja Nennakin ihan mukiinmenevä.
kiva mun nimi on Nenna enkä kylläkään pidä sitä pikkulapsen lempinimenä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:en kyllä antasi minäkään nimeksi mitään noista,on aika sössöjä nimiä ei mikään oikea nimi vaan ihan kuin joku pikkulapsen lempinimi Nenna ughh
Kiitos! Mua kutsutaan Ninniksi ja oikea nimi on NinaAlkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Pimppi-nimiä?!?!
Ninni on tosi kiva nimi!
Nanna, Ninni ja Nonna on ok. Nennasta en tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja marge:Mieleen tulee joku mussutusjuttu, karkit tai joku sössö..
Vähän sellasia pimppi-nimiä.
Tiedän yhden Nanan ja kun kuulin hänen nimensä niin kysyin häneltä että mikä on hänen oikea nimi, arvaa hävettikö kun se oli hänen oikea nimi. Minä tollo luulin sitä lempinimeksi *nolottaa*Alkuperäinen kirjoittaja marge:Mieleen tulee joku mussutusjuttu, karkit tai joku sössö..
Meidän koiran nimi on Abdi =)Alkuperäinen kirjoittaja ccc:meidän kissan nimi on ninni
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja tollo:Tiedän yhden Nanan ja kun kuulin hänen nimensä niin kysyin häneltä että mikä on hänen oikea nimi, arvaa hävettikö kun se oli hänen oikea nimi. Minä tollo luulin sitä lempinimeksi *nolottaa*Alkuperäinen kirjoittaja marge:Mieleen tulee joku mussutusjuttu, karkit tai joku sössö..
Tiedän myös erään Nennan ja kysyin silloin myös hänen äidiltään tytön oikeaa nimeä, nolona taas sain kuulla että oli oikea nimi.
Tapahtumien välissä siis 20vuotta väliä joten en muistanut tuota ensimmäistä kun toiseltakin nimestä kyselin.
Mutta minusta nuo 'nimet' kuullostaa aivan joltakin lempinimiltä-lyhenteiltä oikesta nimistä tms.
Niin on <3Alkuperäinen kirjoittaja moi:Nenna on maailman paras nimi!!!!!! <3 <3
nenna on paras nimi olenhan itsekkin nenna<3nenna on maailman paras nimi!!!!!! <3 <3 :d