Ninna, Nenna, Nanna, Nana, Ninni... Mielipiteitä noista nimistä?

  • Viestiketjun aloittaja marge
  • Ensimmäinen viesti
täti
Alkuperäinen kirjoittaja marge:
Mieleen tulee joku mussutusjuttu, karkit tai joku sössö..
Vähän sellasia pimppi-nimiä. :(
Hyi hyi, mitäs sinä nyt tuollaisia! Mun mielestä oikein kivoja nimiä. Eikös jonkun julkkiksen lapsen nimi ole Nenna Julia, yhdet 70-luvulla syntyneet Nanna, Nana ja Ninni -nimiset tiedän. Mun mielestä tuo Nan on tosi hieno nimi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:):
mun nimi on ninna ja en oikein kauheesti tykkää..kukaan ei kyl kutsu mua sillä nimellä..ihan ninniks sanotaan..
Kiva nimihän tuo Ninna on! Mistä päjn Suomea oot ja jos saa kysyä vuosimallia?



Miulla on pari kaveri, joita Ninneiksi kutsutaan, mut ovat oikeesti Niinoja.

 
jaa-a
Lempinimiä... Mun mielestä. Ei jotenkin vakuuta kolmekymppinen työnhakija nimeltä Nanna tai Nana tms. Lässytysnimeltä kuulostaa. Mutta jokainen tavallaan. Onhan ne ihania vauvalla, mut itse miettisin hieman kauaskantoisemmin asiaa.
 
öö-ö
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Lempinimiä... Mun mielestä. Ei jotenkin vakuuta kolmekymppinen työnhakija nimeltä Nanna tai Nana tms. Lässytysnimeltä kuulostaa. Mutta jokainen tavallaan. Onhan ne ihania vauvalla, mut itse miettisin hieman kauaskantoisemmin asiaa.
Juupa, tunnen yhden kolmikymppisen Nannan ja ihan vakavasti otettava on...
 
Nenna
Ne ketkä haukkuu noita nimiä nössöiksi, ei todellakaan ole. Nimeni on Nenna, enkä ole saanut vielä yhtäkään haukkua nimeni puolesta, paras hyväksyä, siinä samassa kun jotkut ihmeen Urpot tai Jormat. Voinhan minä ruveta haukkumaan jotakin Pirkko nimistä, koska se on tylsä ja outo nimi mielestäni, mutta en, koska osaan olla hiljaa .. Ottakaa kantaa älkää viniskö.. Ihan sama vaikkei nimeäni ole kalenterissakaan..
 
jukujuku
Miten voit sanoa että nimi kuulostaa pissikseltä, koska esim. Ninni on ollut käytössä jo 70-luvulla jolloin sanontaa " pissis " ei tunnettu lainkaan? Ja tuskin sinäkään haluaisit että muut pilkkaisivat tai haukkuisivat nimeäsi ( jota et ole saanut itse päättää ) ? minä ainakin mieluummin olisin Ninni tai Nanna jne kuin joku perus anna yms ( eipähän ole aina sama kun kaikilla muilla ) :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja öö-ö:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Lempinimiä... Mun mielestä. Ei jotenkin vakuuta kolmekymppinen työnhakija nimeltä Nanna tai Nana tms. Lässytysnimeltä kuulostaa. Mutta jokainen tavallaan. Onhan ne ihania vauvalla, mut itse miettisin hieman kauaskantoisemmin asiaa.
Juupa, tunnen yhden kolmikymppisen Nannan ja ihan vakavasti otettava on...
Mun mummon siskon nimi on Nanna, ja se on n. 80v...
 

Yhteistyössä